Remus Revolution demper incl linkpipe + E-keur&Db-killer

Status
Niet open voor verdere reacties.

600rrtje

MF veteraan
5 mei 2008
2.641
0
bied te koop aan een remus revolution.

demper heeft e-keur en een db-killer

de demper heeft een aansluit diameter van 54mm en de linkpipe verloopt naar 50mm

de demper heeft onder een honda 600f gezeten van 1998 maar zou ook mogelijk op andere modellen of motorfietsen passen.

meten is weten :Y

demper heeft wel hele lichte gebruikersporen maar niet storend.

zie foto's

prijs voor de demper incl linkpipe en db-killer €150

full
 
150 is wat ik er graag voor wil hebben.

e-keur alles erop en eran O-)

wat ik wel wil doen is 150 incl verzenden :)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag eens even meten.... De e-keur is ingegraveerd voor de duitse vrienden neem ik aan?
 
hee ik ben wel geinteresseert voor mijn fazert

kun je misschien wat maten en afmetingen posten aangezien je die toch al hebt gemeten?
grtz
 
hmm.... t lijkt nog te passen ook, ik heb een aansluitdiameter van 50mm op de orginele, demper is ook even lang, al is t totaalplaatje bij mij iets langer... zal een 80 cm zijn.

Is dit trouwens een carbon demper? Ik ga eens googlen op t geluid hiervan, t moet niet zo zijn dat mijn nieuwe buren 's morgens uit hun bed geroffeld worden natuurlijk....:)
 
hmm.... t lijkt nog te passen ook, ik heb een aansluitdiameter van 50mm op de orginele, demper is ook even lang, al is t totaalplaatje bij mij iets langer... zal een 80 cm zijn.

Is dit trouwens een carbon demper? Ik ga eens googlen op t geluid hiervan, t moet niet zo zijn dat mijn nieuwe buren 's morgens uit hun bed geroffeld worden natuurlijk....:)


Is dit trouwens een carbon demper?

nee is gewoon zwart :Y


Ik ga eens googlen op t geluid hiervan, t moet niet zo zijn dat mijn nieuwe buren 's morgens uit hun bed geroffeld worden natuurlijk

met de db-killer erin is het bijna net het geluid van een standaard demper :Y

en zonder.....naja dat laat zich raden denk ik O-)
 
Waar kan de demper eventueel bezichtigd of opgehaald worden?

Even over de db-killer, deze zit geschroefd neem ik aan?
Wat is algehele staat van de demper? En hoelang is deze ongeveer in gebruik geweest?
 
Waar kan de demper eventueel bezichtigd of opgehaald worden?

Even over de db-killer, deze zit geschroefd neem ik aan?
Wat is algehele staat van de demper? En hoelang is deze ongeveer in gebruik geweest?


je hebt pm :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan