Power commander ZX10r 04/05

Status
Niet open voor verdere reacties.

McDennis

Die hard MF'er
30 jul 2003
674
0
Terneuzen
Ik heb hier nog een power commander III(212-410) liggen voor een ZX10r 2004-2005.
Ziet er niet naar uit dat ik er nog erg veel mee ga doen ben er achter gekomen dat je zonder PC ook prima je rbw kunt kwijtraken ;)
Prijs voor dit moois:175€ 150€
GroteFoto-XCBYE7CB.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is dit een vaste prijs of mag ik nog een mooi bod bij je neerleggen :)?
Enne, RBW kwijt? Of flinke boete betalen en klaar.
 
Is dit een vaste prijs of mag ik nog een mooi bod bij je neerleggen :)?
Enne, RBW kwijt? Of flinke boete betalen en klaar.

Het staat vrij te bieden als het wel reeel blijft ;) we weten allemaal wat het waard is en wat het nieuw kost ;) Heb mn rbw inmiddels we terug maar mag nog 1700euro afrekenen voor 91 te hard ;(
 
Het staat vrij te bieden als het wel reeel blijft ;) we weten allemaal wat het waard is en wat het nieuw kost ;) Heb mn rbw inmiddels we terug maar mag nog 1700euro afrekenen voor 91 te hard ;(
Haha, ik ga je wel even een PM sturen :).
Zoooooo, das een beste -O- . Kan alleen niet zeggen dat ik nooit zoveel te hard rij ... is gelukkig nog altijd goed gegaan *D.
 
Het staat vrij te bieden als het wel reeel blijft ;) we weten allemaal wat het waard is en wat het nieuw kost ;) Heb mn rbw inmiddels we terug maar mag nog 1700euro afrekenen voor 91 te hard ;(


-O- Dat is zuur. Wat een bak met geld zeg :r. Suc6 met de verkoop.
 
Het staat vrij te bieden als het wel reeel blijft ;) we weten allemaal wat het waard is en wat het nieuw kost ;) Heb mn rbw inmiddels we terug maar mag nog 1700euro afrekenen voor 91 te hard ;(


jezus zal maar een gieter oversteken !! :9





DUUR

TIETUUU
 
voegt zo'n PC nu echt iets toe op straat? is het te merken, of gaat het meer om het idee dat er zo'n power commander onder hangt?
 
voegt zo'n PC nu echt iets toe op straat? is het te merken, of gaat het meer om het idee dat er zo'n power commander onder hangt?

Ik heb hem zelf niet gebruikt op de mijne...wou hem gebruiken op het moment dat ik een compleet systeem zou plaatsen maar dat gaat er niet meer van komen vandaar de verkoop...
Dus kan je geen antwoord geven waar je iets aan hebt althans niet uit eigen ervaring..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan