Akrapovic Hexagonal titanium met DB killer 60mm aansluiting

Daniel88

Die hard MF'er
14 nov 2003
268
0
Breda
Zeer nette Akrapovic Hexagonal Titanium. Model zonder e-keur dus de leukste! Volledig 60mm dus er komt echt een ongelofelijk geluid uit. Ook met uitneembare DB-killer (uniek!) waardoor je een veel schappelijker geluid kunt krijgen bij bijvoorbeeld tochtjes naar het buitenland.

Er zit dus geen e-keur op de demper. Bij Akrapovic zijn alleen de modelgerichte dempers voor straatmotoren met e-keur. Hierdoor krijg je wel altijd (zelfs zonder db killer) een redelijk zacht geluid. Het betreft hier een demper voor het ultieme geluid en vermogen.

De aansluitdiameter is 60 mm. Hij is dus geschikt voor de meest gangbare modellen als R1, RSV, GSX-R enz. De carbon ophangbeugel zit erbij. Ik heb volgens mij ook nog wel 2 veertjes liggen.

De staat van de demper is zeer goed. Je moet heel erg goed kijken of er krasjes op zitten (echt minimaal). De Hexagonal titanium is de duurste variant van het al enorm prijzige Akrapovic. Meer info, neem even contact met me op via danielvdbrekel@gmail.com

Prijs net gedaald van 360 naar 340

Voor meer foto's zie:
http://link.marktplaats.nl/471603660
 
sorry de foto.....
full
 
Mooie demper! maar je zult hem snel kwijt zijn als je er zo mee gaat rijden. Het bevestigingspunt zit niet meer vast.
Succes met de verkoop!!
 
Klopt...Ik heb hem even er op gedaan voor de foto. Mijn oude pijp (highmount) zit er weer op. Vind ik de looks toch mooier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan