MF Gooi en Vechtstreek deel ** 107 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
psst nog stiekem snel tussendoor voordat ik weer verder ga: ik heb me pasje binnen! nu begint de echte tijd voor proefrijden :D
 
Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.
 
Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.
-O-

Sterkte meid! :j
 
Aaah JJ, wat klote zeg! -O- Maar wat is precies het nadeel aan die slok?! Want als dat mogelijk kan helpen, is het het proberen waard toch?!
 
Middag..

Vanmorgen bij de internist geweest voor controle. Schildklier wil ondanks de remmers niet zakken. Schildklierhormoon T4 nu nog steeds boven de 28 (tussen 12 en 22 is goed). Het is nu na 8 maanden medicatie wel duidelijk dat dit niet echt de oplossing is :/

Nu maar een snipperdag gepakt, net een tukje gedaan en dan maar eens nadenken wat ik ga doen (lees: wanneer ik de slok moet/wil/ga nemen). Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff niet mijn dag dus.
-O- :/
Sterkte met de keuzes maken :j
 
Thanks iedereen..

Aaah JJ, wat klote zeg! -O- Maar wat is precies het nadeel aan die slok?! Want als dat mogelijk kan helpen, is het het proberen waard toch?!

Slok is radio-actief jodium.. beetje Japan in het klein zeg maar. Moet een week in quarantaine, poezen moeten ook de deur uit. Ik mag niet binnen een meter van andere mensen (vooral zwangere vrouwen) komen. Ik kan dus ook niet het vliegtuig naar Barbados pakken en daar uitstralen bijvoorbeeld. Mijn schildklier sterft door het radioactief materiaal (deels) af, waardoor ik kans hebt op een normale schildklier waarde. Je hebt na het nemen van de slok 40% kans om goed uit te komen (voorlopig geen medicatie - in de toekomst wordt je vanzelf een hypo, dus dat gaat wel sowieso komen), 40% kans om te laag uit te komen (=direct hypo) en 20% kans om te hoog uit te komen waardoor je nog een keer mag.
 
Het is klote, maar het klinkt toch alsof een slokje de beste oplossing is. Maar wat is een hypo? Iemand wiens schildklier juist te weinig functioneert? :/

En voor de poezen kan je vast wel voor een weekje een leuk adres vinden, dan is het daarna een kwestie van gewoon een weekje thuis vakantie houden. En ik ga er voor het gemak ook vanuit dat als je even boodschappen doet mensen niet gelijk neer zullen vallen met stralingsziekte. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan