SV goodies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjoeZty

Die hard MF'er
22 jan 2003
572
0
Hey hallo allemaal,

Wij hebben onze grijze SV verkocht en zijn de garage aan het opruimen :P
Resultaat:

* ABM superbike ombouwsetje, incl. bijbehorende stuur, verlengde gaskabel en koppelingskabel, dus montage-klaar: €125 (nieuw: €300-400)

full


Verkocht aan Crammie




* Origineel seatcover afdekkapje, metallic grijs: €75

Allemaal gebruikt, maar bijna niet van nieuw te onderscheiden.

Laat maar horen wie we blij kunnen maken!

MVG,
Joost aka DjoeZty
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het niet, er is ook verschil tussen SV650 en SV1000 (dikte poten).

Wil je het zeker weten, moet je diameter ff opmeten en posten.
Check ik de set ff.

Grtz. DjoeZty
 
Heb je een foto van hoe de kroonplaat eruit zag toen hij gemonteerd was? Het standaard stuur bevalt mij niet zo dus misschien is dit wel wat voor mij.
 
Heb je een foto van hoe de kroonplaat eruit zag toen hij gemonteerd was? Het standaard stuur bevalt mij niet zo dus misschien is dit wel wat voor mij.

Kun je beter even langskomen en proefzitten, heb zelf n zwarte SV met zo'n stuur.
Place 2 be is Bentelo (overijssel).

PM me maar met je nummer.
Maken we ff afspraak.

Grtz. DjoeZty
 
Laatst bewerkt:
Niemand?

Of is iedereen aan het genieten van het mooie weer??? :] :] :]
 
Denk het ;) Heb zelf ook een SV650, blauwe. Woon in Hengelo dus da's lekker naast de deur ;) Alleen weet nog niet zo veel op technisch vlak van motors
 
Ok ik heb.zelf ook een S, mooi:) heb je fotos van toen het gemonteerd was? Ik weet niet echt wat ik moet verwachten van de zithouding.
 
Ok ik heb.zelf ook een S, mooi:) heb je fotos van toen het gemonteerd was? Ik weet niet echt wat ik moet verwachten van de zithouding.

Voilà:
full


Zit heerlijk, en de SV stuurt nog steeds strak.
Je kunt heerlijk gooien en smijten :]

MVG,
DjoeZty
 
Ah tnx! Wat ik alleen niet begrijp is dat je voorvork veel langer lijkt dan die van mij bij de kroonplaat. Ik heb een sv uit 2009 met abs. Maakt dat uit?
 
Ah tnx! Wat ik alleen niet begrijp is dat je voorvork veel langer lijkt dan die van mij bij de kroonplaat. Ik heb een sv uit 2009 met abs. Maakt dat uit?

Dat lijkt zo doordat de poten normaal boven de clipons uit komen. Bij n SBK kroonplaat is de bovenkant gelijk. Hierboven op komt het losse stuur. Vandaar dat de voorvork langer lijkt.

De SV op de foto is een 2007 SV met abs, verschillen zijn alleen terug te vinden in bestickering.
Géén probleem dus.

Mvg, DjoeZty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan