Te koop: Cagiva Navigator 1000

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Mijn Cagiva Navigator 1000 gaat weg wegens een slepende blessure waardoor ik (in ieder geval voor langere tijd) niet kan rijden.

Het betreft een origineel Nederlandse motor van bouwjaar 2005 met 24000 km op de teller.

Onderhoud zou deze winter weer plaatsvinden.
Banden (Michelin Pilot Road2) zijn nog 40(achter) en 80(voor) %. Accu is dit voorjaar nog vernieuwd. Ketting en tandwielen zijn nog ok en kunnen nog lang mee.

Helaas heeft de motor lichte, rijdbare schuifschade aan de rechterzijde. De bedoeling was dit in de winter op te knappen, maar ik zie er van af. (tenzij de motor niet verkocht wordt voor mijn vaste prijs)

De rechterachterkap heb ik al, maar moet nog gespoten worden. Er moet nog een nieuw rempedaaltje besteld worden. (de huidige is een beetje krom, maar functoneert nog goed)
Achterknipperlicht rechts is beschadigd, maar werkt ook nog goed. En de voorkuip heeft twee scheurtjes (die gerepareerd kunnen worden).

vasteprijs € 3500 3350,-


full

full

op deze foto's was de schade nog niet aanwezig.

Ik heb foto's van de schade, maar kan ze nu niet verkleinen. Kan ze evt doormailen bij interesse of kijk ff op de marktplaatsadvertentie: http://motoren.marktplaats.nl/motoren-cagiva/475285309-te-koop-aangeboden-cagiva-navigator-1000.html
 
Laatst bewerkt:
Zet ff je mapoptie in marktplaats uit.. men hoeft niet te weten waar je woont toch ;)


Kick voor een kicken machine..
 
mooie fiets , wat voor blok is het eigenlijk ? ( puur interesse ik heb net een nieuwe motor gekocht ). ik dacht dat Cagiva stanaard DS 1000 blokken gebruikt maar niets is minder waar zie ik
 
Iemand die een goede allroad motor zoekt voor weinig heeft aan deze Navigator echt een koopje.

Super geschikt voor woon-werk gebruik, maar ook voor buitenlandse trips en reizen. En vergeet natuurlijk niet het heerlijke sturen en het koppelrijke motorblok.

De schade is prima rijdbaar dus dat zou geen probleem moeten zijn. Nu rijden en straks in de winter lekker opknappen (was eigenlijk ook mijn plan).

Voor 3600 eurie zal je niet snel een gelijkwaardige allroad vinden met het relatief jonge bouwjaar (2005) en de geringe aantal kms.

Afgezien van de redelijk lichte schuifschade ziet de motor er erg netjes uit. :)
 
Binnenkort wordt de Navigator opgeknapt.

Prijs zal dan wel worden aangepast (zal dan worden verhoogd uiteraard). Dus nu of nooit: een perfect rijdende motor met lichte glijschade voor een zeer scherpe prijs.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan