Minibike Sendai Tai chi

Pijpker46

Die hard MF'er
15 apr 2010
495
0
Hallum
Hallo,
Bij deze bied ik mijn minibike aan. Het gaat om een Sendai Tai Chi, een bike die tussen fabrieks en chinees in zit en toch betaalbaar is! Het is dus zeker geen rotzooi wat met een standaard chinees 9 van de 10 keer wel zo is.

Zelf nooit problemen gehad, alleen was de standaard koppeling versleten deze heb ik vernieuwd door er een HANK koppeling in te zetten. Dit is één van de beste koppelingen in het minibike wereldje. Voor de rest is de bike helemaal standaard.

De bike kocht ik helemaal in een Kawasaki uitvoering, maar ik moest zo nodig eens een wheelie proberen. Het resultaat was dat ik achterover sloeg en de tankzit doormidden was. Die heb ik vervangen door een nieuwe (witte) de kuipdelen zijn nog wel in de Kawasaki kleuren. Je rijd zonder kuipdelen om een betere koeling creëren.

De achterband ziet er niet helemaal meer fris uit, je zier aan de zijkant van de band wat touwtjes. Dit komt omdat ik een keer met een te zachte achterband heb gereden, de band kan op zich nog wel eventjes mee!

Nog wat specs op een rijtje:

• 39cc luchtgekoeld
• 6,7 PK
• Hank koppeling
• Extra achter tandwiel
• Top snelheid zit rond de 80km/h


VRAAGPRIJS voor dit leuke speelgoed: 120 euro
full
 
Die dingen gaan nog best wel hard zeg, dat wist ik niet :o

Wil dat toch ook nog wel eens voor mijn a.s. kleine fixen voor als ie wat ouder is, echt wel gaaf })

Maar die moet eerst nog ff geboren worden en dan, als ie er op past, eerst ff evenwicht scoren op zijn Honda Castrol replica loopfiestie :')

Dus dan maar ff een dikke kick...
 
Met zo'n kleine derop gaat ie nog harder })

en dan net als scott derou minibikeracen en kampioen worden zit je ineens in de redbull rookies cup ^^ hehe


110 iemand?
 
Kan je met deze meerijden in NK minibikes?

Dit zal vast mogelijk zijn, maar dat heeft niet veel zin denk ik. De mensen die NK rijden hebben allemaal wel fabrieks materiaal onder een zitvlak dit ga je niet verslaan met deze :P

Wel ideale bike om mee te beginnen :)
 
Mag ook niet ook, de organisatie voor het NK, NMC laat geen chinese minibikes toe ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha.. Wel cool voor een aantal oomzeggers van me en Hallum is voor mij mooi dichtbij.
Ik heb er alleen nu het geld niet helemaal voor over. Straks eerst een andere baan hebben.
 
Beide niks veranderd :Y

Ik wil nog wel een 10tje zakken voor 100 euro mag je hem ophalen
 
Denk dat de minibike ongeveer 3/4 jaar oud is.

Je krijgt alles wat ik erbij heb dus ook de standaard.
en volgens mij heb ik ook nog een tandwiel liggen en meer zal wel even kijken..
 
En alleen de hugger is afgebroken bij een bevestigingspunt (ontbreekt ook op de foto), thats all.

Anders mailt u mij even verder.. kan ik anders ook nog wel een paar foto's verzenden :)

Mail staat wel bij mijn account gegevens.
 
Ja hij staat er nog steeds :Y

Verzenden zal lastig worden.. zal wel opgehaald moeten worden :)
 

:?

Vraag je bij de aankoop van een motor ook of ze hem willen verzenden :N

Verder leuke minibike. Heb 'm zelf ook gehad. Daarna over gegaan naar een Blata. Valt me mee dat deze advertentie niet direct verwijderd is. Want dat werd destijds wel met mijn Blata gedaan. Gewoonweg omdat men in NL geen idee heeft wat minibiken werkelijk inhoudt.

Zie dit verder maar als een gratis kick voor de Ti Chi :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan