N.O.P. Topic Deeltje 10 - " Weer terug van vakantie"

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren eens even flink aan het poetsen geslagen, was ook wel nodig.. :X Er zaten nog lijken op van 2011 _O-

431450_313607305363481_100001426426793_850581_198976396_n.jpg
 
ziet er goed uit :Y



vraagje, onderhoud e.d. voor je motor?
motorservice emmeloord heb ik gezien, en vanochtend even snel binnen geweest
lijkt wel oke zaakje, maar iemand hier ervaringen ermee?
prijzen beetje marktconform?

voormalig garage is nog eigenlijk sneek, maar dat is me net te onhandig met dingetjes halen e.d.
voor kleding ga ik wel naar ten kate :+
 
:^

Zo, vandaag de eerste km's gereden :9~ echt weer een lekker gevoel joh! :9 nog wel weer ff wennen natuurlijk, dus rustig aan gedaan.
 
:^

Zo, vandaag de eerste km's gereden :9~ echt weer een lekker gevoel joh! :9 nog wel weer ff wennen natuurlijk, dus rustig aan gedaan.

automobilisten zijn nog niet gewend om motors tegen te komen. was al een ongeluk gebeurd met een motor. bij de rontonde emmeloord west
 
ziet er goed uit :Y



vraagje, onderhoud e.d. voor je motor?
motorservice emmeloord heb ik gezien, en vanochtend even snel binnen geweest
lijkt wel oke zaakje, maar iemand hier ervaringen ermee?
prijzen beetje marktconform?

voormalig garage is nog eigenlijk sneek, maar dat is me net te onhandig met dingetjes halen e.d.
voor kleding ga ik wel naar ten kate :+


bij TK hebben ze idd wel wat kleding ,komt mijn spul ook weg :)

zeker wel ok zaakje ,ja prijzen net als elders denk ik :P

en idd Hovinga is ook goed in onderhoud ;)
 
Bij mij waren die vliegen allemaal wit van de schimmel :? ha ha dusss die worden er vanzelf afgevreten :r even wachten en in april is alles eraf _O-
 
Oja dat bluetooth headsetje ben ik tevreden mee :Y tot 160 goed verstaanbaar, tenminste de muziek. Daarboven hoeft t van mij ook niet dan let ik toch nie meer op de muziek :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan