Te koop: ZX6R 2003 met veel extra's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peligrosa

MF veteraan
20 apr 2009
1.818
0
Te koop voor een mooi winterprijsje *O* :

Merk: Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Bouwjaar: 2003
Motorinhoud: 636cc
Vermogen: 116pk (op het achterwiel zonder PCIII)
Bouwjaar: 2003
Kleur: Zwart / rood
Kilometerstand: 42.000 Km

1393318064_5__f_D.jpeg


Inclusief mods:


BMC luchtfilter
Xenon verlichting
Gipro gear indicator
Donker bubble kuipruitje
Kleine smoke knipperlichten
Integrated smoke tail light
Seat cover (& duo seat)
TL haakse ventielen
Keuze uit handgemaakte GP uitlaat (super geluid!) OF Mivv Carbon Sportuitlaat (met uitneembare db killer)


Los te koop:

Datatool alarmsysteem (losgekoppeld)

Onderhoud:

Bij de laatste grote beurt (incl. stellen kleppen, synchroniseren gaskleppen ed) ook vervangen:

AFAM kettingset hyper versterkt
Denso irridium bougies

Banden (Michelin Pilot Power) kunnen nog zo'n 3k km mee, remblokken zijn net vervangen.

Zeer goed onderhouden (boekjes & history aanwezig) en heeft altijd binnen gestaan. De originele kuipset is net zoals de overige extra opties tegen meerprijs over te nemen.


Voor vragen mail/bel gerust.

1393318088_5_BJnm.jpeg


1412585115_5_8JlI.jpeg


Met carbon covers:

294674_10150354235233145_623658144_8263562_205011824_n.jpg


Winterprijsje voor dit moois: € 3.450
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, deze is zeker zo weg. Het is dat het iets te sportief voor mij is en ik al een motor heb ;)
 
Mooie fiets, zeg het niet gauw hier maareh.. waarom zo goedkoop !? :X

Ik vind niet dat je met imitatiekuipwerk de volle mep kunt vragen :) Originele kuipjes zijn best kostbaar, daarom verkoop ik deze los. En ik heb een mooie circuitfiets op 't oog, dus wil deze ook snel kwijt *O*
 
Ik vind niet dat je met imitatiekuipwerk de volle mep kunt vragen :) Originele kuipjes zijn best kostbaar, daarom verkoop ik deze los. En ik heb een mooie circuitfiets op 't oog, dus wil deze ook snel kwijt *O*


eeeejjj en onze eifel afspraak dan :+

succes met de verkoop :Y

de motor rijd super maar klinkt ook :9~ :9~


wordt bereden door een oud vrouwtje O-)
 
Laatst bewerkt:
Hij is nog niet weg ;-) En anders komt er vast snel een nieuwe in de plaats.. Hoop nog op een mooie nazomer 8-)

En bedankt he O-)
 
Mooie motor hoor! Meestal ben ik niet weg van die rare kleurstellingen en stickers, maar deze ziet er wel erg fraai uit! Succes et de verkoop ervan.
 
Hmm, nu begint het toch wel weer flink te kriebelen! Ziet er er goed uit. Ik moet alleen nog eerst mijn auto en huidige motor zien te verkopen :N. Toevalig geen interesse in een auto? haha.
 
was jij rond 26-29 augustus in Duitsland?? Heb precies zo een gezien met een nederlands kenteken.

Mooie bike verder en geen geld denk ik zo, succes
 
Nou.. als jij met bijlegging een Ka uit 2010 wilt overnemen :P

Haha :P , met bijlegging doe ik mijn auto helaas niet weg tegen een Ka. Ik houd de advertentie in de gaten en ga kijken of er nog geldschieters zijn die in mij vertrouwen *O*
 
Succes met de verkoop, zag er in het echt in elk geval strak uit dus een erg leuke fiets voor dat geld! :Y
 
was jij rond 26-29 augustus in Duitsland?? Heb precies zo een gezien met een nederlands kenteken.

Mooie bike verder en geen geld denk ik zo, succes

Nope, was ik niet.. helaas! (al mag 't weer wel wat beter worden voor zo'n trip!) En thanks :)
 
wat wil je voor de gear indicator? en verkoop je de titax hendels ook?

€ 65

Vlg mij heb ik de originele hendels ook nog liggen, in dat geval zouden de titax ook los verkocht kunnen worden. Laat het morgen weten!
 
Is het de plug and play versie, en welke kleur is het? Dan denk ik er nog even over na :)

Ik hoor het wel van de hendels!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan