Original Motor Mover

Status
Niet open voor verdere reacties.

W_4

Die hard MF'er
10 jun 2007
313
0
Maassluis
PicasaUp.jpg


Foto's spreken voor zich denk ik. Originele motormover voor voor- of achterwiel manouvreren in bijvoorbeeld een schuur of garage of om je motor bijvoorbeeld in je poort zo te bewegen dattie je schuur uberhaubt in kan :)

Ik heb 'em alleen met m'n Thundercat gebruikt, de DRZ heeft er nooit ingezeten (die was zo licht, die kon je zo wel optillen). De Rockster heeft een middenbok, dus ik ga nu voor een ander type mover.

Nog een paar foto's:

PicasaUp.jpg


PicasaUp.jpg


PicasaUp.jpg


PicasaUp.jpg


Zie voor nieuwprijzen http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=webshopzonneveld&gid=210&subgid=218 (hier).

Er gaan banden in met maat (in de breedte) vanaf ongeveer 12,5 cm tot ongeveer 21 cm.

Richtprijs vind ik lastig, want vind maar iemand die dit nodig heeft. Maar de mover lijkt me nog wel 100 E waard toch?

Gezien de grootte van het apparaat is opsturen geen optie ben ik bang. Ophalen in Zuid Holland (regio Maassluis, Vlaardingen, Westland)
 
Zet je nu ook gelijk je motor rechtop en vast, dus je hoeft geen jiffy meer te gebruiken?
Het lijkt een handig ding. :)
 
Het -is- ook een handig ding 8-) ... en inderdaad, met de Thundercat hoefde ik geen jiffy meer te gebruiken. In de winter stondtie dan ook netjes gestald hiermee ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan