Te koop: TomTom Rider pro mét actieve dock

Status
Niet open voor verdere reacties.

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Helaas wegens beeindiging motorhobby heb ik nu een zgan TomTom Rider Pro te koop.

Bij de TomTom zit natuurlijk de rammount (voor bevestiging op de motor) én de actieve dock (stroomvoorziening op de motor)
Uiteraard zitten verder alle originele accessoires en boekje erbij.


full



Tevens zit er een Scala Rider Solo (alleen voor gebruik met de TomTom en niet voor communicatie tussen andere rijders) bij.

full



Ik vraag voor de hele set € 320,- 299,- of kom met een goed voorstel.
 
Laatst bewerkt:
Deze TomTom is nieuw te koop voor 300 euro (wel zonder actieve dock).
Vind je prijs toch wel heel erg aan de hoge kant. Voor 150 wil ik hem wel van je hebben, anders koop ik toch liever een nieuwe denk ik. Laat maar weten :)
 
Deze TomTom is nieuw te koop voor 300 euro (wel zonder actieve dock).
Vind je prijs toch wel heel erg aan de hoge kant. Voor 150 wil ik hem wel van je hebben, anders koop ik toch liever een nieuwe denk ik. Laat maar weten :)

Ja, als ik 'm gratis wegdoe zal ik je een pbtje sturen, ok? :+

Deze TomTom is ook nog zo goed als nieuw. Ik heb de nota's nog en er zit zelfs nog gewoon aankoopgarantie bij (april of mei dit jaar aangeschaft, kan het zo opzoeken). Misschien dat ik de set iets scherper zal prijzen, maar 150 euro is gewoon een lachertje. Vind jezelf niet?

Maar koop gerust een nieuwe hoor. Ben je mét actieve dock 360 euro kwijt. ;)


PS. prijs is aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Heb ze even opgezocht, de originele aankoopfacturen.

Aankoopnota TomTom Rider Pro (a € 359,-) datum 21 mei 2011
Aankoopnota actieve dock TomTom ( a € 59,-) datum 12 juli 2011

Dus nog volop aankoopgarantie!
 
Mooi setje Ed!

Ik had hem graag van je overgenomen, ware het niet dat mijn huishoudboekje dat op dit moment niet toelaat. Ik had hem bij de Superbikes in Duitsland afgelopen weekend goed kunnen gebruiken :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan