Snellere acceleratie met G-Pack voor GSX-R 750 Y (2000)

B-Man

MF'er
3 apr 2007
87
0
Drachten
Te koop:

Nikko G-Pack voor GSX-R 750 Y van 2000

G-Pack Vermogen Begrenzer Elimineer Kit

Door strenge milieu en geluidseisen hebben steeds meer fabrikanten hun motoren in de 2e en 3e versnelling zo geprogrammeerd dat de ontsteking, uitlaatklep, 2de flapper-valve en injectie in deze versnelling minder vermogen produceren. Hierdoor zijn de motoren stiller en komen ze door de toelatingseisen heen. De enige manier om deze beperkingen weg te halen is met een G-Pack module. Een G-Pack module is altijd te gebruiken, dus ook in combinatie met tuning modules zoals een TFI injectie tuning box, Factory Teka, Nikko Injection Adjuster of een Power Commander. De "over-3" modellen heffen tevens het snelheidslimiet op en door de originele fabrieksaansluitingen is de montage zeer eenvoudig.

-Niet hetzelfde als het goedkopere product dat werkt als een weerstand!
-Samen met de Race-afdeling van Suzuki ontwikkeld en door Nikko Racing doorontwikkeld


Dit alles betekent een snellere acceleratie in de eerste versnellingen.
Ik gebruik hem zelf niet meer vanwege mijn gear-indicator die dezelfde stekkeraansluiting gebruikt.

Nieuwprijs: 159,-

Vraagprijs: 35,-

1314691312-720.jpg


1314691315-011.jpg


1314691317-212.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het werkt zeker wel

Alleen mijn motor accelereert zonder de g-pack al snel genoeg (wat mij betreft) en dan heb ik aan de gear-indicator meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan