The Riding Game MF Style, SS and the rest [2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij ook een voetbalveldje nog geen 5 minuten rijden.. heeft alleen geen middenstip, als dat ook mag stap ik straks nog op :+ . Moet alleen een fotograafje fixxen...

middenstip moet er op zijn minst op zitten.

ik ga echt niet van iemand verwachten dat ie op de middenstip van een club uit de eredivisie gaat staan (wel de voorkeur natuurlijk)
 
:?
middenstip.png
 
[me=IMAGIC] mompelt iets van GO! Benfica GO! [/me]

Nou vanavond wordt ie niet meer uitgevoerd dus... :W tot mogguh
 
Laatst bewerkt:
ff handiger denk ik.

morgen overdag heb ik geen internet tot mijn bereik op het werk.
en om niet iedereen te laten wachten tot een uur of 17.00 uur.

mag als overdag de opdracht voltooid wordt _charlie als TS van mij de goedkeuring geven op de uitvoering. (die heeft zo te lezen toch niet veel beters te doen op haar werk ;) )
 
ff handiger denk ik.

morgen overdag heb ik geen internet tot mijn bereik op het werk.
en om niet iedereen te laten wachten tot een uur of 17.00 uur.

mag als overdag de opdracht voltooid wordt _charlie als TS van mij de goedkeuring geven op de uitvoering. (die heeft zo te lezen toch niet veel beters te doen op haar werk ;) )
ouch
 
ff handiger denk ik.

morgen overdag heb ik geen internet tot mijn bereik op het werk.
en om niet iedereen te laten wachten tot een uur of 17.00 uur.

mag als overdag de opdracht voltooid wordt _charlie als TS van mij de goedkeuring geven op de uitvoering. (die heeft zo te lezen toch niet veel beters te doen op haar werk ;) )

_O- _O- :+
 
Misschien is het een idee om bij de link naar elk van gewonnen foto ook de gebruikersnaam van de uitvoerder/ster te zetten?
 
Mja ik twijfel wel een beetje, dan word het wel heel onoverzichtelijk met al die namen en linkjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan