Motul 300V Factory Line 4T 100% Synth. 10W40

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snikkels

Rookie
25 jun 2009
6
0
Hallo ik heb nog een paar liter bussen over van Motul 300V Factory Line 4T 100% Synth. 10W40.

1 liter kost €19,50

Heb je interesse stuur dan even een PB.
 
Ik kan alleen iets met de prijs zakken als je min. 4 liter af neemt.
Dan kun je 4 liter voor 70 euro krijgen. dan betaal je 17,50 euro de liter.
 
Ik kan alleen iets met de prijs zakken als je min. 4 liter af neemt.
Dan kun je 4 liter voor 70 euro krijgen. dan betaal je 17,50 euro de liter.
Als je "een paar liter bussen over" hebt, dan kan je ook zakken tot 0 Euro.
 
pfff, dit spul koop je voor nog geen 50€ per 4 liter in een normale shop. Wat een prut aanbieding zeg :(
 
pfff, dit spul koop je voor nog geen 50€ per 4 liter in een normale shop. Wat een prut aanbieding zeg :(

als je de Motul 5100 serie bedoeld klopt dat. De V300 factory line koop je voor iets minder dan 5 tientjes in, dus dat is wel knap als jij dat kan leveren. :Y


Kickje nette prijs voor goede olie ;)
 
als je de Motul 5100 serie bedoeld klopt dat. De V300 factory line koop je voor iets minder dan 5 tientjes in, dus dat is wel knap als jij dat kan leveren. :Y


Kickje nette prijs voor goede olie ;)

Klopt geen drol van wat je schrijft hé..


Ontopic, mochten de bussen weggaan voor 10 euro de liter koop ik er 4 van je, anders ben je namelijk net zo duur als een (web)winkel.
 
Klopt geen drol van wat je schrijft hé..


Ontopic, mochten de bussen weggaan voor 10 euro de liter koop ik er 4 van je, anders ben je namelijk net zo duur als een (web)winkel.
welke (web)winkel?
 
Laatst bewerkt:
Retailprijzen lijken hier wat hoger te liggen idd; Louis is ook goedkoper dan Motozoom :)
 
Laatst bewerkt:
4 liter

1 liter

En nu niet gaan lummelen om de verzendkosten, want die zijn te verwaarlozen bij grotere aankoop
gelukkig niet in Nederland, anders had ik de importeur verrot gescholden. Na de banden is dus nu de olie aan de beurt. Dat betekent dat het arbeidsloon omhoog moet.
 
gelukkig niet in Nederland, anders had ik de importeur verrot gescholden. Na de banden is dus nu de olie aan de beurt. Dat betekent dat het arbeidsloon omhoog moet.

Denk je niet dat goede service en gedegen kennis en goed advies een betere methode is om klanten te binden te houden en terug te laten komen ipv je manuren te verhogen om verloren inkomsten op de olie recht te breien?

Laat eerst je importeur eens vertellen hoe het komt dat als jij met een aanhanger de grens over gaat en voor een kleine pallet 1 en 4 liter kannen alsnog een betere prijs hebt dan dat je het direct bij hem vandaan haalt? Olie is olie en aangebroken verpakkingen neem je sowieso niet terug......

Gratis tip.....mocht je alsnog een goede deal met je importeur er van over houden zou ik een kannetje van 4 liter zéér op prijs stellen ;)
 
Denk je niet dat goede service en gedegen kennis en goed advies een betere methode is om klanten te binden te houden en terug te laten komen ipv je manuren te verhogen om verloren inkomsten op de olie recht te breien?
winst komt uit de combi onderdelen verkoop en manuren. Op alleen manuren kan een motorzaak niet draaien. Daarvoor zijn de kosten te hoog en de productiviteit te laag (service en kennis kosten ook tijd)
Laat eerst je importeur eens vertellen hoe het komt dat als jij met een aanhanger de grens over gaat en voor een kleine pallet 1 en 4 liter kannen alsnog een betere prijs hebt dan dat je het direct bij hem vandaan haalt? Olie is olie en aangebroken verpakkingen neem je sowieso niet terug......
er gaat morgen een email de deur uit
Gratis tip.....mocht je alsnog een goede deal met je importeur er van over houden zou ik een kannetje van 4 liter zéér op prijs stellen ;)
best kans dat de huidige goedkope aanbieder wordt aangepakt :X
 
4 liter

1 liter

En nu niet gaan lummelen om de verzendkosten, want die zijn te verwaarlozen bij grotere aankoop

Dan heb ik er zelfs 11,63 voor betaald de laatste keer. Snel geleverd en verzendkosten heb je sowieso bij een webwinkel en ook bij TS. Ze liggen idd wel iets hoger maar dat is te verwaarlozen!

Kreeg er nog een pennen, een aansteker en stickers bij ook :)
 
best kans dat de huidige goedkope aanbieder wordt aangepakt :X

Er zijn er veel in DLD die voor onder de 13 euro de liter leveren. Zelfde verhaal als met banden e.d. De importeur wil gewoon teveel verdienen of accijnzen zijn hier een stuk hoger. Mij om het even, ik haal het wel in DLD!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan