Te koop: Gebruikte 10wd40 motorolie

ben je nou al van die vette bende af ? :?

ik wil het wel overnemen voor 50% van de recycle prijs :Y stort ik het in mijn oliebad ;)

ik mors toch af en toe met in en uitstappen he
full
 
Ik ben ook op zoek naar andere olie, maar alleen als het altijd binnen heeft gestaan en van een oud vrouwtje is geweest. Die afgeragde olie kan ik niks mee, dat raak je echt niet meer kwijt op Marktplaats
 
De Hufter !!
Ons een beetje lekker maken met net ingereden rees olie en er dan stiekem nog een paar duizend mee door rijden !! B|

Ik hoop dat reesolie dit ook leest! en je een vette vastloper bezorgd!! (of is het een één-tweetje ?)
 
Bij deze wens ik toch gaarne nog even te reageren op de door u aangeboden REES olie.

Het frituurvet, welke ik van mijn grootmoeder heb mogen ontvangen bleek helaas niet geschikt te zijn voor mijn motorfiets. Haar Mitsubishi Lancer EVO IX bleek niet zoveel problemen te hebben met restanten van stukjes friet en paneermeel die zich in het frituurvet bevonden, maar mijn gevoelige, gesofisticeerde en fragile tweewieler uit de Verenigde Staats (tussen Meggico en Canada) zal zich er echter naar alle waarschijnlijkheid flink in verslikken.

Allereerst, is de olie nog steeds te koop? Ik kan me voorstellen dat een dergelijk zeldzaam
en schaars product niet lang op de tweedehands markt blijft circuleren en binnen geen tijd
van eigenaar is gewisseld. Ook ben ik bang dat de prijs inmiddels tot ongekende hoogten is gestegen door het onvermijdelijke "tegen elkaar op bieden".

Ten tweede, is de olie ook magnetisch? De meeste onderdelen op mijn motor zijn in staal
uitgevoerd zodat deze bij eventueel lostrillen aan de standaard meegeleverde gemagnetiseerde uitlaten blijven hangen. Het zou natuurlijk jammer zijn mocht de olie hierop een uitzondering vormen en ik telkens moet stoppen om deze weer op te rapen.

Ten derdst vraag ik mij af wat luchtweerstandscoëfficiënt van de olie is. Ik heb erg veel moeite gedaan om mijn motor te 'kustomaizen' zodat deze zo min mogelijk onderdelen, en dus een zo laag mogelijk luchtweerstand, over zou houden. Ik wil natuurlijk geen olie die al dat werk weer teniet doet, ik ben per slot van rekening malle Henkie of Realer niet!

Als vierde punt heb ik zojuist nog een saunavergadering met Kees Tamagochi en Akira de Vries gehad. Hierin hebben we gesproken over de eventuele welwillendheid van Castrol Japan SlipperyOilAndStuff Nippon om garant te staan voor de over te nemen olie. Uiteraard voor de volledig resterende levensduur, berekend aan de hand van het BOLG (Benelux OLie Gebruik). We kwamen echter niet tot een overeenstemming aangezien het nog steeds niet vast staat of Griekenland nu wel of niet tot de Benelux of Finland behoort....

Zolang over punt 4 nog geen overeenstemming bereikt is, ben ik nog steeds huiverig om tot aanschaf van de olie over te gaan. Echter wil ik toch mijn interesse benadrukken en u dan ook mededelen dat ik uw verkoopadvertentie op de voet zal blijven volgen.

Met vriendelijke groet,
Nog steeds iemand anders en (dus) niet Realer.
 
_O- 8-)


Ik gelooff not dat die motorfiets uit het gebied tussen Meggico en Cadana ,naar verluid volgens mij een HardieTrapson, tegen deze REES olie kan ! de weerbarstigheid van deze oercult machine techniek accepteerd geen moderne REES olie, die volgens mij ook geen adhesie heeft om de steeds maar trillende parts homogeen bij elkander te houden !

Heeft Castrol Japone het vooraanstaande AllsHetMaarGladIsInstituut (AHMGII) hierover gecontact ? lijkt me wel handig !

Suc6 gij die Realer vast niet zijt , met het garantie verhaal dan maar ! (pas op dat ze je niet afschepen met een originele 3 maaanden TDH garantie (TotDeHoek )
:W
 
Laatst bewerkt:
Ik wil morgen naar het strand. Kan ik een klein flesje krijgen, het schijnt dat de zon nog aardig kan prikken en factor 40 is nooit weg!
 
Ik hoef het nu niet meer !! er -20 graden vorst overheen geweest .., nu is de moliculaire structuur beschadigd :Y

Je kan er hooguit je schaatsen nog mee invetten.. -O-
 
Ja wel zeker want dit is REES olie ! Van het merk, Castrol Japan SlipperyOilAndStuff Nippon ! :Y
Aktion Oil is eigenlijk bedrog olie omdat deze nooit in aktion is geweest :N

Maar bij zeer bovengemiddeld gebruik is ook deze Aktion olie wel aan te raden omdat deze word getest bij het vooraanstaande AllsHetMaarGladIsInstituut (AHMGII)

De 322.7 meter hoge Vaalserberg in Limurg zou ik eigenlijk met Aktion oil liever mijden, daar is deze olie niet getest ... Om hoogtevrees van te krijgen! -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan