Yamaha Tricker Deel II

Afgelopen weekend ben ik met de Tricker en een groep ~11kw motoren in het Bergische land (Duitsland) geweest. Hartstikke leuk met die kleine motoren! Mooie binnenweggetjes gezien, en ook voldoende terrasjes gehad :) Alvast een beetje kunnen testen met een zachtere zitting, voor straks op vakantie...
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend ben ik met de Tricker en een groep ~11kw motoren in het Bergische land (Duitsland) geweest. Hartstikke leuk met die kleine motoren! Mooie binnenweggetjes gezien, en ook voldoende terrasjes gehad :)

[afbeelding]

Mooi he, hoeveel schik je met zo'n Trickertje kan hebben? :]
En zie ik het nu goed, heb je een zeehond bij je? :)
 
Foto nu hopelijk 'rechtop'

full
 
Hahaha dat is Ronnie de Pony's schaap, voor onder het westernzadel... maar aangezien hij het geen fijn schaap vindt, heb ik hem verknipt om uit te testen op de Tricker. Is in elk geval een vooruitgang (zolang het droog is!)
 
Mooie modderplaatjes! Ik heb daar het lef niet voor, kachel als een oma over bospaadjes enzo.

Afgelopen vrijdag heb ik iemand uit Roermond een beetje laten zien waar je off road kan gaan, in mijn slakkentempo welteverstaan. (Hij kan er nu zelf naartoe, en helemaal losgaan in zijn eigen tempo). We hebben ook per ongeluk minipaadjes (mountainbike) gepakt, hartstikke leuk. Allemaal geen probleem met deze motoren, zelfs niet met een angsthaas (dus hark) zoals ik :)

Zaterdag gewoon lekker over het asfalt gereden.
 
BAM!! Schopje!!! :)

Vraag aan de Tricker rijders.
Het is best een kleine motor qua zithoogte...

Hoe lang zijn jullie? Zitten er mensen van 1.85m of groter op een Tricker? Zo ja: hebben jullie aanpassingen gemaakt? (Welke dan?)
 
Ik ben 1.95m. Ik heb er een hoog trialstuur opgezet. Zitten is waardeloos, ik sta bijna continue. Eigenaresse is 1.68m. Voor haar perfect. Maar ik vind m ook leuk!
 
Bedankt! Als ik dat zou doen, dan moet ik misschien de bekabeling vervangen, maar dan is staan misschien een optie. Zitten is dan nog steeds niet heel tof voor lange mensen. Een dik dubbelgevouwen schapenvel maakt de zitting 4-5 cm hoger. Daar moet mijn rijbuddy het dan maar mee doen.

Hoeveel hoger is het trialstuur ten opzichte van het origineel ongeveer?
 
Laatst bewerkt:
Vraag aan de Tricker rijders.
Het is best een kleine motor qua zithoogte...

Hoe lang zijn jullie? Zitten er mensen van 1.85m of groter op een Tricker? Zo ja: hebben jullie aanpassingen gemaakt? (Welke dan?)
Ik heb ooit een verhogingssetje erop gezet, scheelde behoorlijk. Was via iemand hier, zie deze pagina. Ik ben zelf 1,96 m en zo leek het iets minder belachelijk als ik stilstond ;-)
 
Het hoge trialstuur scheelt iets van 3cm. Dat merk je echt wel. Ik hoefde geen kabels te vervangen.

Nee, het ritje is nog niks geworden. Zit helemaal klem in het werk.
 
hoog bedrag voor 12 jaar oud beestje

blijf hem leuk vinden maar dxeze vraagprijs is absurd.
 
Laatst bewerkt:
Blijven leuke dingen.. ;(
Betje rondkijken nog steeds naar een waardige opvolger ( Suzuki VanVan RV 125 of een Yamaha TW 125 wordt het misschien een x )
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben nieuw hier, ik wil even dit topic nieuw leven in blazen, ik heb onlangs een gele tricker gekocht en wil hem wat gaan aanpassen, kan iemand me vertellen waar ik de velgen van bijgevoegde tricker (excel velgen) kan kopen in de juiste maat?
16x...? en 19x...? heb ik nodig?

Tevens iemand enig idee wat voor een uitlaat dit is?

XG_250_Tricker_(5XT1)_04-05_3.jpg
 
Haan Wheels heeft ze.
Maar waarom zou je, om harder te gaan?! :D

Wel een heel sjieke Tricker!
 
Ja waarom, omdat het kan.
Maar alleen als ik ze ergens voor een redelijke prijs kan krijgen.
Welke voor welke maat zou ik dan moeten kijken, 16x? en 19x?, wat moet ? zijn?
 
Ik zie deze bijvoorbeeld, is optisch een zelfde velg. Maar past die?

Aluforce Aluminium Velg Achter 19 x 2.15 36 spaken Zilver
€ 105,00
 
😊, weet waar je aan begint, heb de velgen onder mijn Harley ook vervangen/laten bouwen..
Tricker zal ik het niet doen, als ik er weer 1 heb, zitten origineel zulke mooie banden ook op💪🏻

( pebro wheels maakt ze )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan