MF Gooi en Vechtstreek deel * 108 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stanley is er ff niet hoor ik, dus een toppie ter ere van Roken moet ff gaan speuren


RosieDT10.jpg



Smoking-girl-girl-portrait-woman-beauty-sexy-art-photo-smoking-people_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
:+

Dit was zijn 1e post in het topic:

Het spijt me! Had al zo'n reactie verwacht ;)

Ik ben Leon, 23 jaar en woonachtig te Kortenhoef (is dat ook het Gooi?). Ik zit op dit moment nog op de universiteit utrecht, opleiding science and innovation management. Hoop 1 oktober klaar te zijn en ga daarna na een korte reis door Thailand en omgeving aan het werk.

Ondanks dat ik hier misschien niet echt bekend ben heb ik wel vaak meegelezen in onder andere het gooi topic. Verder ben ik met 3000+ posts wel erg actief op het vwforum (koekblik :) ) Sinds ik met Poikie heb gereden ben ik iets actiever hier op het forum. Mijn account bestaat inderdaad al sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald (4 jaar geleden). Heb mijn rijlessen gedaan bij Motojon in Hilversum, super leuke lessen altijd!

Ik ben begonnen op een Ducati monster 750 uit 2001

Foto-R3TEFWWD-D.jpg


Vorig jaar besloten de duc weg te doen en een motor te importeren.

Foto-K3OVDNFM-D.jpg


De zwarte is verkocht. De blauwe is van mij:

Foto-JQ3TESXS-D.jpg


Foto-8MOF4G4W-D.jpg


Foto-BAEOXQLS-D.jpg


van het weekend voor het eerst bij een gooi topic foto meeting geweest. Voor herhaling vatbaar :)

Pic's

Foto-KTGUG8H3-D.jpg


Foto-MB6QLUH4-D.jpg


En ik heb sinds afgelopen weekend ook een CB1 aangeschaft. Deze ga ik een beetje opknappen en wordt daarna de motor van mijn vriendin (4 lessen gehad }) )

Motorcycle_honda_cb1_1992.png


Ik hoop dat ik mij nu een beetje geïntroduceerd heb?
 
Laatst bewerkt:
@ Jopje: veilige reis!
zal voor je duimen, want er komt slecht weer aan :/

@streng zijn voor de nieuwelingen en herintreders:
mwah, we willen gewoon weten wie je bent... en bewijs maar eerst dat je actief bent :+

@ 80 posts in 4 jaar...
1185 in 5 maanden en 2 dagen :+ _O-

Ik zie nu dat ik me ooit heb voorgesteld in: Gooi bende nummer 14:

Hallo allemaal, ik wil me eventjes voorstellen; Ik ben Leon uit K'hoef (jaja uit het Gooi), 19 jaar en sinds 2 weken mijn rijbewijs.

Ik vroeg me af waar dat evenement zaterdag was waar jullie op de bank gaan....

:9
 
Laatst bewerkt:
zal ik het zeggen? Ja ik doe het gewoon.

Zeker als niet jij, maar een ander de pispaal was?

precies :Y
lekker makkelijk namelijk, toch? en over de definitie 'zinnige' posts kunnen we het gaan hebben, maar misschien is dat beter voor de sfeer van niet :)

@Leon:
welkom! :W
toen zat ik nog niet op het forum :9 dat je dat nog gevonden hebt _O-
 
beetje jammer dat ik ook 4 jaar geleden al geen plek in de openingspost kreeg, en nu zal het ook wel weer niet lukken :( ik ga wel opzoek naar andere vriendjes

#loopthuilendweg _O-
 
Laatst bewerkt:
beetje jammer dat ik ook 4 jaar geleden al geen plek in de openingspost kreeg, en nu zal het ook wel weer niet lukken :( ik ga wel opzoek naar andere vriendjes

#loopthuilendweg _O-

zijn we in ieder geval consequent _O- })

Nette intro nu trouwens :Y
 
Het spijt me! Had al zo'n reactie verwacht ;)

Ik ben Leon, 23 jaar en woonachtig te Kortenhoef (is dat ook het Gooi?). Ik zit op dit moment nog op de universiteit utrecht, opleiding science and innovation management. Hoop 1 oktober klaar te zijn en ga daarna na een korte reis door Thailand en omgeving aan het werk.

Ondanks dat ik hier misschien niet echt bekend ben heb ik wel vaak meegelezen in onder andere het gooi topic. Verder ben ik met 3000+ posts wel erg actief op het vwforum (koekblik :) ) Sinds ik met Poikie heb gereden ben ik iets actiever hier op het forum. Mijn account bestaat inderdaad al sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald (4 jaar geleden). Heb mijn rijlessen gedaan bij Motojon in Hilversum, super leuke lessen altijd!

Ik ben begonnen op een Ducati monster 750 uit 2001

[afbeelding]

Vorig jaar besloten de duc weg te doen en een motor te importeren.

[afbeelding]

De zwarte is verkocht. De blauwe is van mij:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

van het weekend voor het eerst bij een gooi topic foto meeting geweest. Voor herhaling vatbaar :)

Pic's

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik heb sinds afgelopen weekend ook een CB1 aangeschaft. Deze ga ik een beetje opknappen en wordt daarna de motor van mijn vriendin (4 lessen gehad }) )

[afbeelding]

Ik hoop dat ik mij nu een beetje geïntroduceerd heb?
UU: was je dan in de Domkerk gister???
 
Het spijt me! Had al zo'n reactie verwacht ;)

Ik ben Leon, 23 jaar en woonachtig te Kortenhoef (is dat ook het Gooi?). Ik zit op dit moment nog op de universiteit utrecht, opleiding science and innovation management. Hoop 1 oktober klaar te zijn en ga daarna na een korte reis door Thailand en omgeving aan het werk.

Ondanks dat ik hier misschien niet echt bekend ben heb ik wel vaak meegelezen in onder andere het gooi topic. Verder ben ik met 3000+ posts wel erg actief op het vwforum (koekblik :) ) Sinds ik met Poikie heb gereden ben ik iets actiever hier op het forum. Mijn account bestaat inderdaad al sinds ik mijn rijbewijs heb gehaald (4 jaar geleden). Heb mijn rijlessen gedaan bij Motojon in Hilversum, super leuke lessen altijd!

Ik ben begonnen op een Ducati monster 750 uit 2001

[afbeelding]

Vorig jaar besloten de duc weg te doen en een motor te importeren.

[afbeelding]

De zwarte is verkocht. De blauwe is van mij:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

van het weekend voor het eerst bij een gooi topic foto meeting geweest. Voor herhaling vatbaar :)

Pic's

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik heb sinds afgelopen weekend ook een CB1 aangeschaft. Deze ga ik een beetje opknappen en wordt daarna de motor van mijn vriendin (4 lessen gehad }) )

[afbeelding]

Ik hoop dat ik mij nu een beetje geïntroduceerd heb?
VW??? Vriend!!! *D

:+




Welkom :W
 
@ Fotoshoot II

Kan iedereen die dan wil gaan rijden aangeven of aankomende zaterdag schikt? Het lijkt er op dat weer mooi weer krijgen!

Geld ook voor de fotografen ofc!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan