Motor-Forum

Select Forum

Algemeen TT Assen verzameltopic

Reg. datum:
04 mrt. 2017
quote:
Rob.Z1 schreef op 18 juni 2017 @ 19:22:

[...]

Zeker ff doen, jij bent ook goed op weg ff doorzetten :W

vanaf 1975....we zitten zondag tussen Stekkenwal en de Bult....gefeliciteerd met 50e keer...ps mooi leren Kawa jas op de achtergrond...veel plezier en moge het een mooie race worden...gr Kawa9 *O* *O* *O*

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
quote:
kawa9 schreef op 18 juni 2017 @ 19:38:

[...]

vanaf 1975....we zitten zondag tussen Stekkenwal en de Bult....gefeliciteerd met 50e keer...ps mooi leren Kawa jas op de achtergrond...veel plezier en moge het een mooie race worden...gr Kawa9 *O* *O* *O*

Oke,dat schiet ook al op ik zit op de Bult. En dank voor je felicitatie :}
Jack en broek maken een combi overal,ik heb ook nog twee oude uit de jaren;70 maar passen nog maar net.
Wie weet zien wij elkaar of onderweg al,ik ben met de Z1 900 bj. 1975 :] :] :] :] :W
Maak op de heen en terugweg altijd een koffie stop bij Waanders Staphorst.

Mijn eerste TT ervaringen was om er met een speciaal daarvoor bestemde trein heen te gaan die uit Hilversum vertrok,met een paar wat oudere jongens die er al meer waren geweest in Assen stonden dan weer bussen klaar om je naar het circuit te brengen,zo ging ik de eerste paar jaar tot ik eindelijk op de motor kon :] dat was een extra belevenis tussen als die motorrijders op naar Assen dat gaf een heel speciaal gevoel weet ik nog.
Van uit de trein zag je soms hele slierten motorrijders en ik kon niet wachter daar zelf tussen te rijden.

Intussen is er heel veel veranderd, kon je vroeger op je plekje op de oa de Bult ook overnachten wat een gezelligheid, veel dronken gasten soms heel vermakelijk,maar daar deed ik niet aan mee, voor mij geen bier of gelal ik kwam en kom er voor de races niet om laveloos te worden, altijd braaf mijn pakje melk broodjes en limonade, en dan fris wakker geworden zag je heel vroeg in de ochtend nog een boertje op zijn brommer met aanhanger en melkbus over het circuit rijden op weg naar zijn koeien of wat dan ook, hij kon dan wel op een luid applaus rekenen _O-
Rob.Z1 wijzigde dit bericht op maandag 19 juni 2017 09:02 (51%)
Rob

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
Doe ik nog even een plaatje van lang geleden in Assen, ook toen al met een Z1 900

Rob 2.jpg
Rob

"Hailwood"

Reg. datum:
24 mei. 2010
Is er iemand die van de WSBK vip passen heeft? Of eventueel paddock kaarten.
Ga al jaren hier naar toe maar krijg van niemand hun plastic pasje na afloop.
Had er toch graag eentje gehad .
Ik wil niet stoer doen, maar ik slaap zonder nachtlampje.

Reg. datum:
04 mrt. 2017
quote:
Rob.Z1 schreef op 18 juni 2017 @ 20:04:

[...]

Oke,dat schiet ook al op ik zit op de Bult. En dank voor je felicitatie :}
Jack en broek maken een combi overal,ik heb ook nog twee oude uit de jaren;70 maar passen nog maar net.
Wie weet zien wij elkaar of onderweg al,ik ben met de Z1 900 bj. 1975 :] :] :] :] :W
Maak op de heen en terugweg altijd een koffie stop bij Waanders Staphorst.

Mijn eerste TT ervaringen was om er met een speciaal daarvoor bestemde trein heen te gaan die uit Hilversum vertrok,met een paar wat oudere jongens die er al meer waren geweest in Assen stonden dan weer bussen klaar om je naar het circuit te brengen,zo ging ik de eerste paar jaar tot ik eindelijk op de motor kon :] dat was een extra belevenis tussen als die motorrijders op naar Assen dat gaf een heel speciaal gevoel weet ik nog.
Van uit de trein zag je soms hele slierten motorrijders en ik kon niet wachter daar zelf tussen te rijden.

Intussen is er heel veel veranderd, kon je vroeger op je plekje op de oa de Bult ook overnachten wat een gezelligheid, veel dronken gasten soms heel vermakelijk,maar daar deed ik niet aan mee, voor mij geen bier of gelal ik kwam en kom er voor de races niet om laveloos te worden, altijd braaf mijn pakje melk broodjes en limonade, en dan fris wakker geworden zag je heel vroeg in de ochtend nog een boertje op zijn brommer met aanhanger en melkbus over het circuit rijden op weg naar zijn koeien of wat dan ook, hij kon dan wel op een luid applaus rekenen _O-

mooi man mooie tijden, even dwars overlopen via de motorcross baan...wij sliepen ook aan de baan maar toch soms wel met een biertje teveel op....hahahha...
ben zelf van 1969 dus kan hoop ik nog vele tt's meemaken en wie weet....tot zondag
kawa9 wijzigde dit bericht op zaterdag 22 juli 2017 09:43 (1%)

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
quote:
kawa9 schreef op 20 juni 2017 @ 18:41:

[...]

mooi man mooie tijden, even dwars overlopen via de motorcross baan...wij sliepen ook aan de baan maar toch soms wel met een biertje teveel op....hahahha... ik heb ook een blogje : www.kawasaki9.blogspot.com
ben zelf van 1969 dus kan hoop ik nog vele tt's meemaken en wie weet....tot zondag

Ja je kon de hele nacht figuren de baan over zien gaan , tov de Bult had je een aantal jaren een figuur die ieder jaar als wat anders het middenveld ( crossbaan ) op liep soms als beer of als boer of met een rieten rokje aan noem maar op een man die iedereen mee kreeg _O- tot op een nacht hij op het tv camera eiland klom en de camera deels naar benden viel, daarna nooit meer gezien die man.
Ik hoop voor je dat je nog heel veel TT jaren voor de boeg hebt, veel plezier zondag en wie weet? :W
En hopelijk gaan wij het net als vroeger weer eens een hele dag mooi en droog houden :Y
Rob

Reg. datum:
04 mrt. 2017
quote:
Rob.Z1 schreef op 20 juni 2017 @ 19:39:

[...]

Ja je kon de hele nacht figuren de baan over zien gaan , tov de Bult had je een aantal jaren een figuur die ieder jaar als wat anders het middenveld ( crossbaan ) op liep soms als beer of als boer of met een rieten rokje aan noem maar op een man die iedereen mee kreeg _O- tot op een nacht hij op het tv camera eiland klom en de camera deels naar benden viel, daarna nooit meer gezien die man.
Ik hoop voor je dat je nog heel veel TT jaren voor de boeg hebt, veel plezier zondag en wie weet? :W
En hopelijk gaan wij het net als vroeger weer eens een hele dag mooi en droog houden :Y

vandaag ook even geweest....zaterdag niet en zondag weer....veeeel plezier en vooral een mooie race gewenst....gr uut drenthe

Reg. datum:
05 sep. 2014
Vox88000, ik heb een stikker, een badge, een programma en wat suikerzakjes voor je.
Ook nog een kaartje van de zaterdagtraining. Fijn weekend.IMG_20170624_190555.jpg

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
westerkwartier [tussen grunn en drachten]
helemaal super Eddy. :Y
niets is zo raar of het kan wel weer klaar----voxan cafe-racer / black magic--voxanzijspan-ezs-rx5---bsc--www.basicsidecars.com

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
Asser TT fan schreef op 24 juni 2017 @ 19:14:
Vox88000, ik heb een stikker, een badge, een programma en wat suikerzakjes voor je.
Ook nog een kaartje van de zaterdagtraining. Fijn weekend.[afbeelding]

:}
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Reg. datum:
04 mrt. 2017
quote:
Rob.Z1 schreef op 20 juni 2017 @ 19:39:

[...]

heb je gespot...zwarte rugzak met geel en een shirt van 50 op de borst...mooi pak..gr

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
quote:
kawa9 schreef op 25 juni 2017 @ 19:46:

[...]

heb je gespot...zwarte rugzak met geel en een shirt van 50 op de borst...mooi pak..gr

:t Klopt, op de heen of terug weg gespot?
Rob.Z1 wijzigde dit bericht op zondag 25 juni 2017 20:19 (1%)
Rob

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
Op de Bult

DSC00441.JPG
Rob

Reg. datum:
04 mrt. 2017
quote:

de heen en terugweg....s'morgens heb ik nog even geschreeuwd Z900....de terug weg was je eigenlijk al een beetje voorbij en zag ik je op de rug pratend met iemand oplopend naar de uitgang....wij zaten direct vooraan bij de ingang ..achter post stekkenwal achter het gaas...we hadden de drentse en de wali soppen vlag in top hangen....

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
quote:
kawa9 schreef op 27 juni 2017 @ 07:44:

[...]

de heen en terugweg....s'morgens heb ik nog even geschreeuwd Z900....de terug weg was je eigenlijk al een beetje voorbij en zag ik je op de rug pratend met iemand oplopend naar de uitgang....wij zaten direct vooraan bij de ingang ..achter post stekkenwal achter het gaas...we hadden de drentse en de wali soppen vlag in top hangen....

Oke, dat Z 900 heb ik niet gehoord, ik zal de volgende keer op die plek op de vlaggen letten.
Rob

Goldenboy

Reg. datum:
04 dec. 2007
Hoi allemaal,

wederom bij de TT geweest, en weer genoten.
Helaas ben ik qua badges weer teleurgesteld...

ik ben op zoek naar badges van 2014/2016/2017.
Heeft iemand die in de aanbieding?

En om het nog mooier te maken, zou ik ze graag dubbel hebben (ook voor vriendinlief), (Durf te vragen).
zxr400 [verkocht], gsxr600 [total], gsxr1000 [gejat], R1 [verkocht], gsxr1000 [-]

Reg. datum:
24 jan. 2010
quote:

hou die maar voor facebook ;)
CBR929RR Fireblade 2001 / Rickman CB750 1973

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
dingus schreef op 27 juni 2017 @ 09:52:
Hoi allemaal,

wederom bij de TT geweest, en weer genoten.
Helaas ben ik qua badges weer teleurgesteld...

ik ben op zoek naar badges van 2014/2016/2017.
Heeft iemand die in de aanbieding?

En om het nog mooier te maken, zou ik ze graag dubbel hebben (ook voor vriendinlief), (Durf te vragen).

badge van 2016 is nooit uitgebracht ;( . die van 2014 & 2017 zullen niet makelijk te vinden zijn.
niets is zo raar of het kan wel weer klaar----voxan cafe-racer / black magic--voxanzijspan-ezs-rx5---bsc--www.basicsidecars.com

Goldenboy

Reg. datum:
04 dec. 2007
quote:
vox88000 schreef op 27 juni 2017 @ 20:54:

[...]

badge van 2016 is nooit uitgebracht ;( . die van 2014 & 2017 zullen niet makelijk te vinden zijn.

Ik dacht al dat de 2016 nooit is uitgebracht. Tijdens de TT hadden ze al gezegd dat deze "verlaat" waren...

De 2014 en 2017 zijn inderdaad lastig... maar ik hou vol :)
zxr400 [verkocht], gsxr600 [total], gsxr1000 [gejat], R1 [verkocht], gsxr1000 [-]

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
Hoi Dingus.

bij deze de afbeelding van de TT assen patches die je nog zoekt. [ weet je even hoe ze er uit zien ].TT assen patch 2012 2017.jpg

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:

Kijk hem trots zijn :Y
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
quote:
NR34 schreef op 29 juni 2017 @ 22:39:

[...]

Kijk hem trots zijn :Y

Ja best wel, is toch ook niet niks? ik heb motorvrienden gehad die het niet eens in leeftijd hebben gehaald ;(
Rob

Goldenboy

Reg. datum:
04 dec. 2007
quote:
vox88000 schreef op 29 juni 2017 @ 22:20:
Hoi Dingus.

bij deze de afbeelding van de TT assen patches die je nog zoekt. [ weet je even hoe ze er uit zien ].[afbeelding]

dankjewel!

mooi weer rijder

Reg. datum:
12 okt. 2009
Dit mocht ik van de TT organisatie ontvangen voor mijn 50e TT

DSC00454.JPG
Rob

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:
Rob.Z1 schreef op 02 juli 2017 @ 15:13:
Dit mocht ik van de TT organisatie ontvangen voor mijn 50e TT

[afbeelding]

:t

Werd je aangesproken door de organisatie ja?

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.