Algemeen TT Assen verzameltopic

of deze ?
full
 
Nee, die eerste foto is hem niet. :o Waar kwam je die tegen dan? :? Die heb ik ook nog niet. :N
Ik heb deze besteld uit Engeland. (verzendkosten zijn meer dan de speld)
Ik heb hem nog niet binnen.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn 248e reactie plaatsen. (zat net mijn profiel te bekijken)
Eindelijk heb ik hem uit Engeland binnen. :Y
Weet iemand ook van welk jaar deze is?? :?
full
 
Hoi,
Ik ben opzoek naar tt assen patch en/of pins.
2013,2014 En 2016.
Wie kan me er aan helpen? En weet iemand waar ik sachsenring 2015, Jerez 2017 en Valencia 2017 kan vinden?
Dankjewel.
 
Tijdje stil geweest hier, maar dat is ook niet verrassend met de zomermaanden en het toenemende lekkere weer. Ik ben, met de TT in aantocht, momenteel druk doende om alles wat ik heb uit te pakken en uit te stallen nadat de verhuizing goeddeels is afgerond, te fotograferen en te archiveren. Dan kan ik hier ook eens wat meer gaan plaatsen qua foto's, want ik heb de laatste weken / maanden niet stilgezeten in het uitbouwen van mijn verzameling. :)

Uit nieuwsgierigheid: waar uploaden jullie je foto's naartoe? Ik gebruikte altijd photobucket maar heb begrepen dat dit niet meer bestaat.

En een andere vraag: is er hier iemand bekend met het verzekeren van een verzameling tegen verlies en/of diefstal? Ik loop er toch voorzichtig over na te denken of het het waard is om de verzameling te verzekeren. Iemand hier al ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
bij mij is het extra mee verzekerd in de inboedel verzekering
foto`s opslaan kan op mijnalbum.nl
 
Laatst bewerkt:
Daar moet ik mij dan eens in gaan verdiepen om het als onderdeel van de inboedelverzekering te laten meeverzekeren.

Hierbij dan een nieuwe aanwinst:

Nieuwe ansichtkaart met Dhr. Drikus Veer:

1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor de eerste die me een mailtje stuurt op hansdrost53@gmail.com heb ik een official parkingkaart P5 beschikbaar. Heb hem zelf niet gebruikt, had hem moeten ruilen voor een motorparkeerkaart, maar omdat iedereen me inmiddels wel kent lieten ze me door zonder verdere vragen...
Nogmaals, heb er maar 1, dus voor de snelste reageerder....
 
Voor de eerste die me een mailtje stuurt op hansdrost53@gmail.com heb ik een official parkingkaart P5 beschikbaar. Heb hem zelf niet gebruikt, had hem moeten ruilen voor een motorparkeerkaart, maar omdat iedereen me inmiddels wel kent lieten ze me door zonder verdere vragen...
Nogmaals, heb er maar 1, dus voor de snelste reageerder....

Mooi, mag ik een foto van je gezicht maken? Dan maak ik er een masker van voor volgend jaar :+
 
Laatst bewerkt:
Heb op Assen ook maar ff handtekeningen "gecollecteerd" :-)


IMAG1355_1.thumb.jpg.4b69d505eaa41659a19086f39526b8dc.jpg



IMAG1361.thumb.jpg.9a95141e5da694a0595e3bb1d767b379.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan