Motor-Forum

Select Forum

Algemeen TT Assen verzameltopic

Reg. datum:
30 sep. 2005
In navolging van dit topic, leek het een leuk idee om een algemeen topic te openen voor verzamelaars van spullen die gerelateerd zijn aan de TT van Assen.

Ben je zelf ook een verzamelaar van spullen die met de TT te maken hebben? Dan is dit topic voor jou! Van pins tot programmaboekjes, van dvd's tot foto's en van TT tegels tot misschien wel racepakken of andere attributen van de coureurs!

Wil je in contact komen met andere verzamelaars om van je dubbele items af te komen? Dit is de plek waar je moet zijn! Hulp nodig omdat je op zoek bent naar juist dat ene item waar je al zo lang naargeestig naar op zoek bent? Vraag het hier, en misschien heeft iemand anders het wel!

Verzamel je dergelijke spullen? Zo ja, wat heb je zoal? Ben je niet ge´nteresseerd in het verzamelen van spullen gerelateerd aan de TT, maar heb je nog wel iets liggen wat voor ons interessant kan zijn? Biedt het hier aan! :)

Veel verzamelplezier gewenst! *O*

http://i759.photobucket.com/albums/xx232/GJRfoto/DSC_0723.jpg

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
westerkwartier [tussen grunn en drachten]
hoi [J]ori[A] . mooi een algemeenTT verzamel topic. ik hoop hier vele mede TT verzamelaars te ontmoeten. bij deze een afbeelding van het eerste TT tegeltje . wat er dus kwam toen de TT voor het eerst een WK werd. daar voor was het nog een internationale race.

00930.jpg
niets is zo raar of het kan wel weer klaar----voxan cafe-racer / black magic--voxanzijspan-ezs-rx5---bsc--www.basicsidecars.com

DANOONTJE POWERRRR!!!!

Reg. datum:
16 dec. 2003
das best grappig zo'n topic....
Ik heb nog programma boekjes in mooie staat...
link marktplaats
advertentie nr 473575380

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
hoi wolty [jan]
ik had je plus minus 20 TT programmas al zien staan op MP .
maar ik heb ze al . [heb je ze zelf bij de TT gekocht of ook verzameld? ]
heb je niet toevalig nog wat ander TT spul liggen?
vox88000 wijzigde dit bericht op dinsdag 06 september 2011 12:59 (2%)
niets is zo raar of het kan wel weer klaar----voxan cafe-racer / black magic--voxanzijspan-ezs-rx5---bsc--www.basicsidecars.com

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/ en alle pins van voor 1987.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\
tt1997.jpg

/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT//////
vox88000 wijzigde dit bericht op vrijdag 21 september 2012 17:47 (44%)

Reg. datum:
24 jan. 2010
leuk topic, dit ga ik volgen :)
mochten er ook dingetjes aangeboden worden zal ik overwegen zelf ook het e.e.a. te gaan verzamelen.
CBR929RR Fireblade 2001 / Rickman CB750 1973

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
vox88000 schreef op 05 september 2011 @ 22:04:
hoi [J]ori[A] . mooi een algemeenTT verzamel topic. ik hoop hier vele mede TT verzamelaars te ontmoeten. bij deze een afbeelding van het eerste TT tegeltje . wat er dus kwam toen de TT voor het eerst een WK werd. daar voor was het nog een internationale race.

[afbeelding]

Zeer fraaie tegel! :} Toch wel een top-item van je collectie, of niet? :)

Voor wat betreft je programmaboekjes en suikerzakjes, heb je er problemen mee om die op te sturen? :) Verzendkosten dan uiteraard voor mijn rekening. :)

quote:
srad-rob schreef op 06 september 2011 @ 12:56:
leuk topic, dit ga ik volgen :)
mochten er ook dingetjes aangeboden worden zal ik overwegen zelf ook het e.e.a. te gaan verzamelen.

Welkom! :W Moet je zeker doen, het is onzettend leuk en in tegenstelling tot andere verzamelingen die ik heb gehad (waaronder Tweede Wereldoorlog) een heel stuk beter betaalbaar. :)

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
[J]ori[A] schreef op 06 september 2011 @ 16:45:

[...]

Zeer fraaie tegel! :} Toch wel een top-item van je collectie, of niet? :)

Voor wat betreft je programmaboekjes en suikerzakjes, heb je er problemen mee om die op te sturen? :) Verzendkosten dan uiteraard voor mijn rekening.

als het goed is heb ik je net een prive bericht gestuurd via motorforum.

tegeltje van 1949 is inderdaad wel een van mijn topstuken.
TT tegels zijn nooit verkocht alleen uit gedeeld aan vips en TT baan medewerkers.
moet je echt tegen aan lopen om er een te kunnen bemachtigen.

maar dit vind ik ook een top stuk jubeleumbord 1965.
met links de eerste baan van 1925 en rechts de nieuwe baan 1965.

tt assen wandbord 30.jpg

baco & der werner

Reg. datum:
29 nov. 2002
ik heb sinds 2001 alle tegels die vanaf dat jaar zijn uitgegeven incl de centennial TT
Doe is wat nuttigs met je leven, red een WC-eend van de verdrinkingsdood! Op Zaterdag 9 december 2006 om 19:15 zei P.Nis " IKBENGEK voor PRESIDENT" en ook -Daan- schreef op 09 februari 2014 @ 17:16 Ik ben gek for president

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
IKBENGEK schreef op 07 september 2011 @ 10:35:
ik heb sinds 2001 alle tegels die vanaf dat jaar zijn uitgegeven incl de centennial TT

hebben we de eeste TT baancomesaris hier in dit topic? [of ook een verzamelaar ]

XL 1000 Varadero

Reg. datum:
25 sep. 2008
Heb alle TT petjes sinds mijn geboortejaar 1988!
"sniff my pipes"

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
BramC schreef op 07 september 2011 @ 15:20:
Heb alle TT petjes sinds mijn geboortejaar 1988!

foto's ?

DANOONTJE POWERRRR!!!!

Reg. datum:
16 dec. 2003
quote:
vox88000 schreef op 06 september 2011 @ 12:55:
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/1990 en alle pins van voor 1990.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\

[afbeelding]

/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT//////

Heb vroeger ook speldjes gespaard,van Doe Maar enzo hahahahaha zal ook s kijken of ik nog speldjes vd TT heb,alles heb ik nog bewaard dus je weet nooit

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
wolty schreef op 07 september 2011 @ 15:49:

[...]

Heb vroeger ook speldjes gespaard,van Doe Maar enzo hahahahaha zal ook s kijken of ik nog speldjes vd TT heb,alles heb ik nog bewaard dus je weet nooit

we wachten met spaning af ;)

hierbij een foto van mijn TT stikkers.

TT stikkers 40.jpg

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
vox88000 schreef op 07 september 2011 @ 16:38:

[...]

we wachten met spaning af ;)

hierbij een foto van mijn TT stikkers.

[afbeelding]

Ontzettend gaaf man! :}

Heb je alles nou ook echt uitgestald in vitrines? :) Indien ja, heb je daar dan toevallig ook foto's van?

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
vitrines staan momenteel wat te vol om het mooi op de foto te zetten.
stikker's heb ik voor de foto even uit een map gehaald.

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
TT assen flyers.sen flyers 002.JPG

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
en mijn 2 oudste TT flyers.
TT assen flyers 004.JPG

Reg. datum:
24 jan. 2010
Vox88000... ik heb heel veel respect voor jouw collectie :) zal aardig wat speurwerk zijn geweest !
CBR929RR Fireblade 2001 / Rickman CB750 1973

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
srad-rob schreef op 07 september 2011 @ 21:29:
Vox88000... ik heb heel veel respect voor jouw collectie :) zal aardig wat speurwerk zijn geweest !

:^ anders ik wel :}

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
srad-rob schreef op 07 september 2011 @ 21:29:

het is een rare ziekte dat verzamelen. het begon voor mij een paar jaar terug toen ik op MP een TT tegel tekoop zag staan in drachten van mijn geboorte jaar 1969.
toen ik hem op ging halen had de verkoper ook nog de TT tegels van 63 en 67.
die vond ik ook wel mooi dus ook maar gekocht. [niet wetende dat er zo veel TT tegels uit zijn gekomen] het begin dus van een uit de hand gelopen hobie.

tt_tegel_1969.jpg

op dit moment zoek ik nog de TT tegel na deze 1970 dus. als iemand wat weet of hem heeft en hem wel wil verkopen dan hoor ik dat graag. :Y
vox88000 wijzigde dit bericht op woensdag 14 september 2011 00:53 (9%)

baco & der werner

Reg. datum:
29 nov. 2002
quote:

de flyer van 1995 met schwantz nog er op, die heb ik ook alleen dan wel als kartonnen bord die langs de weg stond dus een meter of wat hoog.

decoreerd mijn garage *D
Doe is wat nuttigs met je leven, red een WC-eend van de verdrinkingsdood! Op Zaterdag 9 december 2006 om 19:15 zei P.Nis " IKBENGEK voor PRESIDENT" en ook -Daan- schreef op 09 februari 2014 @ 17:16 Ik ben gek for president

www.voxanforum.com

Reg. datum:
17 jul. 2009
quote:
IKBENGEK schreef op 08 september 2011 @ 12:37:

[...]

de flyer van 1995 met schwantz nog er op, die heb ik ook alleen dan wel als kartonnen bord die langs de weg stond dus een meter of wat hoog.

decoreerd mijn garage *D

dat is dan vast wel elke keer mooi thuis komen bij jou in de garage.

Reg. datum:
12 jan. 2004
Ik heb ook nog ergens zo'n tegeltje liggen, die is alleen niet zo oud en mooi die die hier voorbij komen. Ik ga hem binnenkort eens zoeken..

Reg. datum:
12 jan. 2004
quote:
vox88000 schreef op 06 september 2011 @ 12:55:
Zelf zoek ik nog pins van de TT ASSEN 1997/ 1993/1990 en alle pins van voor 1990.

\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT////////////GEZOCHT\\\\\\\\\\\\\GEZOCHT/////////////GEZOCHT\\\\\\

[afbeelding]

Hier bieden ze iig 1997 aan http://link.marktplaats.nl/457415230

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.