Honda VTR 1000 SP2 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb op andere foto gezien dat je een gps of iets anders hebt aangesloten hoe heb je dit gedaan
rechtstreeks op de batterij of mag je deze ook aan de lichten hangen ik hoor van alles zeggen
maar ik wil wel geen stukken hebben
mvg
 
ik heb op andere foto gezien dat je een gps of iets anders hebt aangesloten hoe heb je dit gedaan
rechtstreeks op de batterij of mag je deze ook aan de lichten hangen ik hoor van alles zeggen
maar ik wil wel geen stukken hebben
mvg
Ik heb idd een Garmin Zumo 660 op mijn motor gemonteerd, aangezien ik er vaker mee op vakantie ga/ging. Bij de Zumo 660 zit standaard een kabel die je op je motor kunt monteren.
Het aansluiten kun je laten doen, maar kun je netzogoed zelf.
Ik heb hem rechstreeks op de accu monteerd. (waarom zou je zoiets op je verlichting willen aansluiten?)
Ik heb als extraatje een 10 ampere zekering houder aan de rode +kabel gesoldeerd en daarna aangesloten. Kan volgens mij niks mis gaan.... Ik heb er in ieder geval die 2 jaar nooit een storing of iets dergelijks mee gehad.
Hopenlijk kun je iets met deze info. Ik hoor graag je bevindingen. Ik wil de Zumo uiteindelijk weer op de nieuwe motor gaan monteren, dus misschien leer ik nog wat. :}
 
nee ik heb voor de sp2 een blade gehad en heb die toen ook rechtstreeks aan gesloten en heb toen stukken gehad batterij gelijkvormer en altinator en dat zou volgens de dealer aan de gps liggen en die zegt achter het contact zetten daarom deze vraag hij zou er nog gehad hebben met dit probleem door die gps hadden kan dit moeilijk geloven daarom deze vraag
 
eigenlijk kwam het bij de dealer er op aan dat een gps slecht is voor de motor
maar ik heb een tomtom en als ik die laat zitten en afzet springt die terug op moet die er altijd half aftrekken van houder daarom dacht ik tussen het licht bij zetten
 
Laatst bewerkt:
Dan ligt echt aan je tomtom. De garmin zumo 660 is voor en door motorrijders ontwikkeld. Als ik de motor uitzet, blijft ie gewoon aan of hij vraagt of hij uitgeschakelt dient te worden. Dus geen gedoe met half loskoppelen
 
de sato's zijn ook verkocht.

kan een slotje op dit topic.
vault_door_001.jpg26f4f70d-9863-4107-9447-f68165c469e8Larger.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan