Honda VTR 1000 SP2 onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pralientje

MF veteraan
4 jul 2003
2.152
0
Ik ben 2 weken geleden aangereden en ondanks dat de klap niet al te groot was, is mijn motor toch totallos verklaard. Om die reden doe ik een de spullen die bruikbaar zijn voor andere liefhebbers weg. Sommige onderdelen zijn nog nieuw/niet gebruikt en andere licht beschadigd, maar dat geef ik bij deze advertentie allemaal aan. Ik geef een richtprijs, maar onderhandelen is altijd mogelijk.

Spullen komen van een Honda VTR 1000 SP2 (black edition), en zullen mogelijk niet passen op een SP1. Doe eerst je research, voordat je een bod doet.

PS bij interesse PB me.
pps: alle verzendkosten zijn voor de koper.

Daar gaan we:


SATO Racing Banzai Mount Titanium uitlaten inl. DB killers.
Persoonlijk (en velen met mij) vind ik dit de mooiste en kwalitatief beste uitlaten die er beschikbaar zijn voor de (alleen) de SP2! Diepe sound, sommigen zeggen hels kabaal! 3 weken gelden nog geheel nieuw voorzien van professionele demperwol van Silent sport Premium. Deze uitlaten zijn alleen verkrijgbaar in Amerika en Japan.
Helaas zitten er aan de linkerkant beschadigingen. Deze zijn krassen (zichtbaar) en deukjes (onzichtbaar om dat deze aan de binnenkant zitten) als de uitlaten gemonteerd zijn. Verder zijn de uitlaten intakt. Ik vind het lastig om hier een prijs voor te vragen, gezien de beschadigingen, maar daarnaast ook de exclusieviteit. Beginnen eens met €450?
VtrSP2wateravatar.jpg

DSC_2595.jpg

DSC_2591.jpg

DSC_2592.jpg

DSC_2593.jpg

DSC_2590.jpg


3. Data Kabel van Rapid bike 3 Module voor SP2. Is helemaal intakt, dus geen kabelbreuken of beroeste stekkers. Doe een aannemelijk bod!
rapidbikekabel.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb wel intresse voor het zadeltje.

kan je me een prijs geven. heb echt geen gevoel bij wat dat moet kosten...
 
Heb wel intresse voor het zadeltje.

kan je me een prijs geven. heb echt geen gevoel bij wat dat moet kosten...
Ik ook niet eigenlijk...... zoek effe een standaard nieuw zadeltje op en dan rond de 50%-60% korting?
 
Ik heb nog een passagiers zadeltje (zit nog in de plastic) te koop.... Doe een bod!
 
Hey Pralientje,
zuur van je motor man, heb ook tijdje terug m'n gsxr totalloss gereden :-(
Maar morgen ga ik voor een SP1 kijken en heb misschien wel interesse in je undetail.
 
Ik heb nog een passagiers zitje (nog in de plastic) te koop! De rest op de openingspost is ook nog te koop!
 
Zo balen zeg, echt een mooi ding.
Ben je er zelf goed vanaf gekomen?

Heb je de rempomp nog liggen??

RFast
 
Zo balen zeg, echt een mooi ding.
Ben je er zelf goed vanaf gekomen?

Heb je de rempomp nog liggen??

RFast
Jahoor ik ben er sierlijk overheen gedoken en mooi gerold en ik stond weer....
Ik heb je even ge-PB'ed mbt de rempomp
 
ja dat is echt jammer was een mooie bike
en al een volgende op het oog
mvg
Blijft lastig om een vervanger voor de sp te vinden. Ik zal in de lente overal eens op verschillende motoren proef gaan rijden. Ben zelf ook benieuwd waarvoor ik ga kiezen😊
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan