Africa Twin na jaartour

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanshak

MF'er
4 feb 2011
158
0
Deventer
Omdat 4 september na mijn mening erg geslaagd was wou ik gelijk maar kijken of we het najaar nog een keer kunnen rijden, :]

full


het moet toch kunnen.


de route is bekend. met dan aan Paul_k

De route . Ongeveer 150km totaal, met de crosskuil als eindpunt . Onderweg nog twee pauzes om een hapje te doen of door te warmen met een goede bak hete koffie . Keuken van de eerste stop gaat pas om 12.00 uur open, vandaar dat deel 1 wat langer is. Zullen we 10:45 gaan rijden? Denk we dan wel redelijk uitkomen. Verzamelen vanaf 10.15 uur doen?

Verzamelen vanaf 10.15 uur
Rijden vanaf 10:45 uur
Aankomst crosskuil ongeveer 16.30 uur

Verzamelpunt: Shell Tankstation langs de A10
Eerste pauze: Pannenkoekenhuis en kindvriendelijk restaurant - Ootje Konkel
Tweede pauze: Home | Restaurant De Kleine Haag
Eindpunt: Crosskuil IJmuiden


Deze afbeelding is 1163 bij 30 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.




Wie:
- Oldsmelly
- GDB
- Swisstool OVB
- Paul_k ROUTE Maker (bedankt) Gaat niet mee
- Diekooi OVB
- Iklastig OVB
- Cas121 OVB
 
Laatst bewerkt:
zoals gezegd, zit binnenkort midden in een verhuizing maar wil evengoed mee, dus ik hou dit topic in de gaten... moet tenslotte ook een beetje ontspannen tussen 't verhuizen/ verbouwen door... heb tenslotte 9 weken vakantie binnekort *D 8-)
 
ik ga ook mee..! waar is de poll mbt de datum..??

Greetszz :+ ps ik ga voor 15 oktober.!
 
Laatst bewerkt:
Eww potential bummer.. Kan alleen 11 en 16 oktober. De overige dagen heb ik een soort backup dienst op mijn werk.

Ach, als het anders valt moet ik dat gewoon ruilen met een collega, lijkt me een voldoende belangrijke reden tenslotte 8-)
 
zaterdagen 15 en 29 oktober en 26 november
zondagen 16 en 30 oktober en 27 november

beschikbaar door de weeks werk ik _O- (soms :r )

zondag gooi ik de inschrijving van een andere tour dicht. dan weet ik welke zaterdag/zondag daarvoor gebruikt gaat worden :]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een weekendje prikken eind oktober of november en dan maar kijken wie er komen. Vorige keer miezerde het, maar nu gaan we voor sneeuw!
 
O ja kak pekel, dan maar de brommers eerst dik insmeren met acf50 of iets vergelijkbaars. Vooralsnog heb ik de dikke modder-kettinspray laag als roestbeschermer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan