Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smaken, we raken er niet over uitgepraat. Maar ok, ik ben door halflive opgevoed, en had moeten zeggen dat ik een hoop strond niet uniek "vind" ipv "is"

Changes the world ;)

Maar ik vind het een hoop stront, en dat vind ik het :+

Je zou 't ook faecaliën kunnen noemen. Faecaliën - Wikipedia

En maak hier uw keuze onder welke soort het betreffende zijspan behoort. Bristol Stool Chart - Wikipedia

:W
 
Laatst bewerkt:
Jep die ;)

@ Bosshoar: Dat is Thijs van de motorschuur met de board an de achterkaante ;-)

Gijs Kostman. We noemen hem Thijs..
 
Laatst bewerkt:
Zo uniek is een hoop stront toch niet?

Ik weet één ding heel zeker!
Als deze naast de jouwe staat geparkeerd dan buigen de omstanders over jouw zijspan heen om deze 'hoop stront' beter te kunnen bekijken.

Hij is zeker een stuk unieker dan die van jou
 
Ik weet één ding heel zeker!
Als deze naast de jouwe staat geparkeerd dan buigen de omstanders over jouw zijspan heen om deze 'hoop stront' beter te kunnen bekijken.

Hij is zeker een stuk unieker dan die van jou

:?

_O-

Prima Slijptol, hier uit blijkt jou smaak maar weer :+
 
Heeft niks met smaak te maken.
Jij hebt een hele mooie maar redelijk onveranderde motor met zijspan. Dat er maar 1 combinatie van op de wereld is maakt hem uniek.
Deze man heeft een standaard motor met zijspan volledig verbouwd naar z'n eigen smaak. Hier heeft hij een grote hoeveelheid zelf gemaakte, gevonden of gecombineerde zaken voor gebruikt. Meer unieke aanbouwdelen dan jouw combi. Ergo, zijn span is unieker.
Dat dit een zeer opvallend maar wat smaak betreft een uiterst discutabel geheel oplevert staat buiten kijf.
Ik kan er overigens wel om lachen. Maar dat is mijn rare smaak weer.
 
Laatst bewerkt:
Jullie vergissen je allemaal .

Het is een Jan van Haasteren.


ik heb er zeker 15 min naar zitten kijken en je blijft nieuwe dingen zien.
 
Jullie vergissen je allemaal .

Het is een Jan van Haasteren.


ik heb er zeker 15 min naar zitten kijken en je blijft nieuwe dingen zien.

Ik kan het vervoersmiddel ook waarderen *) . Waarderen dat iemand de moeite neemt om iets unieks te creeeren en durft zich te onderscheiden.
Zulke lieden moet je bewondering voor hebben, niet onderschijten. Meelopers zijn er al genoeg

*) Als ik er maar niet op hoef te rijden.
 
Heeft niks met smaak te maken.
Jij hebt een hele mooie maar redelijk onveranderde motor met zijspan. Dat er maar 1 combinatie van op de wereld is maakt hem uniek.
Deze man heeft een standaard motor met zijspan volledig verbouwd naar z'n eigen smaak. Hier heeft hij een grote hoeveelheid zelf gemaakte, gevonden of gecombineerde zaken voor gebruikt. Meer unieke aanbouwdelen dan jouw combi. Ergo, zijn span is unieker.
Dat dit een zeer opvallend maar wat smaak betreft een uiterst discutabel geheel oplevert staat buiten kijf.
Ik kan er overigens wel om lachen. Maar dat is mijn rare smaak weer.

Snap ik uiteraard, maar waarom die nou weer met de mijne vergeleken moet worden.. Alsof mijn dingen altijd mooier/beter zouden zijn. Dat beweer ik niet.

VfR is in zijspanland wel uniek trouwens, dat was ook de uitdaging tot zelfbouw, maar dat is offtopic en uitgebreid terug te lezen.
 
Snap ik uiteraard, maar waarom die nou weer met de mijne vergeleken moet worden.. Alsof mijn dingen altijd mooier/beter zouden zijn. Dat beweer ik niet.

VfR is in zijspanland wel uniek trouwens, dat was ook de uitdaging tot zelfbouw, maar dat is offtopic en uitgebreid terug te lezen.

Ik las verkeerd zie ik maar maakt ook niet uit. Vergelijking met hoop stront was een geintje uiteraard wat de meesten wel snapten ;)
 
Jullie vergissen je allemaal .

Het is een Jan van Haasteren.


ik heb er zeker 15 min naar zitten kijken en je blijft nieuwe dingen zien.

Je hebt gelijk! Hij staat er zelf tussen.

puzzel-jan-van-haasteren-motorrace-1000.jpg
 
Staat ook op MP, dus heel snel bij wezen, want dit is de tweede die ik in twee jaar heb gezien en die eerste heb ik op m'n RS, en is, denk ik, één van de grootste verbeteringen die je aan je motor kunt toevoegen!
 
Hou ze maar eens naast elkaar, dan zie je dat de orig. brug van alu is en de EML van staal.
Verder is de alu plaat die op de klok zit véél dikker.
De EML brug heeft ook nog een diagonale versterking in de vorm van een dikke stalen pijp tussen de cardan tunnel en de dwarspijp waarmee de brug bevestigd zit.
Tevens is paralever constructie vervallen.
Kortom; vele malen stijver, sterker en vormvaster deze brug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan