De Motobliekers 7 - BBQ till we drop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een op het randje foto :?
Wel lef dat te doen hoor, ik vond het gewoon kunnen, maarja ik vind dan kanaal 23 van KPN digitene nog softe zooi _O- _O- _O-

Dus ik zal het maar niet proberen te evenaren, lig ik er meteen af...

:+ :+
Ik vond het eigenlijk gewoon een bijzonder smaakvolle en artistieke en afbeelding van het vrouwelijk schoon gecombineerd met de design-technisch zeer geslaagde lijnen zoals alleen Yamaha die kan creëren. Met een perfecte lichtinval, waardoor de dieptewerking wordt versterkt en bepaalde onderdelen van de afbeelding nog een extra dimensie krijgen. Jammer dat de moderators hier geen oog voor hebben..... -O-





:+
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het eigenlijk gewoon een bijzonder smaakvolle en artistieke en afbeelding van het vrouwelijk schoon gecombineerd met de design-technisch zeer geslaagde lijnen zoals alleen Yamaha die kan creëren. Met een perfecte lichtinval, waardoor de dieptewerking wordt versterkt en bepaalde onderdelen van de afbeelding nog een extra dimensie krijgen. Jammer dat de moderators hier geen oog voor hebben.....
Amen...

Andere felicitatie plaatjes zoeken maar dus...wat zou de grens zijn?!

:W Goedemorgen trouwens...HEBBEN WE ER AL ZIN IN? *O*
 
zooooooo ik heb het topic ook weer gevonden!
weer een week weg geweest voor school eindelijk zit me laatste kamp erop! nu even snel al me opdrachten afmaken en dan afstuderen! *O*

iedereen veel plezier met de bbq vanavond! :W
 
Ik vond het eigenlijk gewoon een bijzonder smaakvolle en artistieke en afbeelding van het vrouwelijk schoon gecombineerd met de design-technisch zeer geslaagde lijnen zoals alleen Yamaha die kan creëren. Met een perfecte lichtinval, waardoor de dieptewerking wordt versterkt en bepaalde onderdelen van de afbeelding nog een extra dimensie krijgen. Jammer dat de moderators hier geen oog voor hebben..... -O-





:+
Ik vond het plaatje ook niet kunnen hoor. Het had gewoon een Suzuki moeten zijn. :Y Verder was er nix mis mee met het plaotje. :9
 
Laten we de grens van foto's niet zoeken. Wel jammer dat we nu
Op de motorbeurs bij alle merken moeten vragen of die dames
Wegmogen, anders mogen we die niet op het forum plaatsen.

En dat alleen omdat er mensen zijn die dat shocking vinden.
Jammer dat die mensen niet snappen dat 80% van het internet
Door Sex betaald wordt.

Maarja _o-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan