Motor-Forum Boetepot IV - Staatspooierij

Status
Niet open voor verdere reacties.

KasperVld

MF veteraan
12 apr 2009
1.827
0
Flaerdingen
Gepakt door de flikken? Weer door zo'n staatspooier aan de kant gezet, of gewoon botte en onpersoonlijke fanmail van het CJIB gehad? Hier kun je je ei kwijt! Vermeld je boete en wij tellen hem op bij het totaal, let op: het gaat alleen om boetes die je op de motor hebt gekregen!

Tussenstand 2012: € 3.514,-

Score 2011: € 61.652,-
Score 2010: € 74.041,-
Score 2009: € 82.135,-
Score 2008: € 84.726,-
Score 2007: € 59.007,-
Score 2006: € 55.047,-
Score 2005: € 85.792,-



Wat ging hieraan vooraf?

Deel I
Deel II
Deel III




De club van 1000

Lidmaatschap staat open voor eenieder die dit jaar voor (bij elkaar opgeteld bij één staandehouding of boete) €1000,- of meer aan boetes heeft gekregen.

1. Roxio86 - €1800
2. McDennis - €1700
3. rivr6 - €1450
4. Danos87 - €1300


NB: de lijst is dit jaar niet goed bijgehouden (er stond niemand in), dus mocht je hier bij moeten staan PB mij even
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij vertellen hoeveel ik met 48 te snel (binnen bbk) in de pot mag stoppen? 't Zal richting de 500 gaan?

(komt nog een keer 180 voor rechts inhalen bij '( )
Hangt af van je verleden en de overige gevaarsetting.

Ga ervan uit dat het humeur van de OvJ op het moment dat hij je dossier onder ogen krijgt geen rol speelt, maar je weet nooit. :X

Trouwens, heb jij wel een rijbewijs. :?

Gebruikersnaam: Isdatzo
Gebruikers nummer: 57192

Echte naam: Hans
Geboortedatum: woensdag 06 september 2000 :o

:+
 
Als ik zo naar de OP kijk lijkt het toch alsof die boetes werken. Ik zie eigenlijk niemand twee keer in de topscores staan ;)
 
Volgend jaar zal het wel weer harder gaan met het bedrag in de pot.....

Hoe verzinnen ze het toch elk jaar weer 15 of 20% extra te heffen voor een verkeersovetredingkje :?

En maar niet snappen waarom de burgers geen respect meer hebben voor de politie _O-

Losers B|
 
Ben vandaag dacht ik geflitst bij een paal waar ik dacht dat ik genoeg afgeremt had, reed onder het stoplicht door met 72 km/u waar je 70 mocht B| hoop dat het die auto achter me was die de flitst te pakken had want 2km/u overschrijding daar doe ik het niet voor hoor :+
 
Ben vandaag dacht ik geflitst bij een paal waar ik dacht dat ik genoeg afgeremt had, reed onder het stoplicht door met 72 km/u waar je 70 mocht B| hoop dat het die auto achter me was die de flitst te pakken had want 2km/u overschrijding daar doe ik het niet voor hoor :+

Die flitspaal kennen we. Op de weg van het benzinestation richting stoplicht McD.
Zijn wij vorige week allebei geflitst. Ik reed 68 op de teller.
Die paal staat niet goed afgesteld denk ik. Ik wacht de bon af en vecht hem aan.
 
Ben vandaag dacht ik geflitst bij een paal waar ik dacht dat ik genoeg afgeremt had, reed onder het stoplicht door met 72 km/u waar je 70 mocht B| hoop dat het die auto achter me was die de flitst te pakken had want 2km/u overschrijding daar doe ik het niet voor hoor :+


Door rood misschien???
 
gelazerd tegen 132 waar 80 was toegestaan. 3 km correctie gekregen en daaruit is bepaald dat ik 2 maand rijverbod heb gekregen en 390 euro boete minnelijke schikking. Ik hoef niet naar de rechter.
 
Laatst bewerkt:

€ 50.174​


6ggwy.jpg


Van dat bedrag zou men 6690 persoonlijke OV-Chipkaarten kunnen kopen, die natuurlijk perfect te gebruiken zijn in het geval je naast een boete ook nog eens je rijbewijs hebt moeten inleveren! :)

OP geupdate en ingekort
 
Laatst bewerkt:
Zit er nog een leuk prijsje aan vast voor degene met de hoogste boete? Leuke medaille oid?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan