Te Koop dichte aanhanger moet nog worden afgebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste mensen als je intresse hebt in deze aanhanger bespaar je de moeite!!!!!!!!!!! deze gladiool heeft mij 400 km laten rijden voor niks,wat een k*t ding!! staat letterlijk in de advertentie dat de bekabeling in orde is kom ik daar aangereden is hij zelf nog aant prutsen met kroonsteentjes om t te maken/lukt m toch niet, verder ziet het ding op de foto er best redelijk uit maar int echt ist om te huilen dus via deze weg bespaar je de moeite!!!!!

en oja meneer de achterlijke gladiool ben de volgende keer bij iemand anders gewoon eerlijk k*ttekop
 
Valt dit onder spam :+
stop-spam.png
 
beste mensen als je intresse hebt in deze aanhanger bespaar je de moeite!!!!!!!!!!! deze gladiool heeft mij 400 km laten rijden voor niks,wat een k*t ding!! staat letterlijk in de advertentie dat de bekabeling in orde is kom ik daar aangereden is hij zelf nog aant prutsen met kroonsteentjes om t te maken/lukt m toch niet, verder ziet het ding op de foto er best redelijk uit maar int echt ist om te huilen dus via deze weg bespaar je de moeite!!!!!

en oja meneer de achterlijke gladiool ben de volgende keer bij iemand anders gewoon eerlijk k*ttekop

toch nog even reageren......

Moest de aanhanger achter de loods weghalen tot mijn zwager erachter kwam dat het remlicht het niet deed.
Verder deed de verlichting wel op het remlicht na.
Ben geen elektricien,dus ik had al even iemand gebeld die zou komen om het te maken.
Alleen die persoon kwam niet opdagen :( waardoor ik zelf ben gaan zoeken naar de oorzaak.
Hier was ik dus nog mee bezig totdat jentje gurts op kwam dagen. B|
En daar ging het heen met de banden trapper.
Op de foto mooier dan in het echt(had een nieuwe aanhanger verwacht volgens mij) :')
En de kabels deugen niet en dat stond wel in de advertentie!(tja kan er niks aan doen als er op de laatste minuut wat stuk gaat,deed het niet expres en probeerde het nog te repareren zodat hij ermee kon rijden!)
En aan de ene kant had hij gelijk dat het moest werken.
Maar aan de andere kant totaal geen begrip!
Heb hem aangeboden om 50€ aan dieselprijs van de aanhanger af te doen.
Maar meneer zat al in de auto te vloeken en ging maar weer heen.
Heb geen behoefte om mensen te naaien op mf.
Maak nog duidelijke foto’s van de aanhanger en dan komt men en verwacht gewoon een nieuwe aanhanger…..koop dan gewoon een nieuwe!
 
Nou nou heftige reactie idd van de koper.......wat verwacht je helemaal voor 200 euro....
Met een beetje geduld was dat remlichtprobleem wel opgelost,schema,s staan op internet...

Kickie voor de verkoper dus
 
En wat is er dan oom te huilen wat er op de foto zo redelijk uit ziet.

Veel meer kan je als verkoper toch ook niet doen dan foto's posten?


En ergens denk ik dat het wel meevalt...


als je een nieuwe verwacht valt het altijd tegen :+

maar is gewoon een nette aanhanger niks op af te dingen.

verlichting is door een electricien kompleet nagelopen en werkt weer zoals het hoort. :Y
 
Laatst bewerkt:
Voor het geld wat je er voor vraagt is het een nette aanhanger. En je aanbod om €50 te zakken voor de diesel, is een nette oplossing. Al met al, zou de aanhanger €125 euro gekost hebben.

En de elektra voor de verlichting is een middagje werk en heb je het volledig opnieuw aangelegd.

Vind de reactie van de "koper" beetje overtrokken :')
 
Laatst bewerkt:
Iemand die net 4 maanden op MF rondloopt en gelijk onderuit de zak begint of iemand die al 3,5 jaar hier rondloopt en ook nog 50 euro prijsdaling aanbied...

Mwoah, lijkt me wel duidelijk.
 
Iemand die net 4 maanden op MF rondloopt en gelijk onderuit de zak begint of iemand die al 3,5 jaar hier rondloopt en ook nog 50 euro prijsdaling aanbied...

Mwoah, lijkt me wel duidelijk.

heb het netjes proberen op te lossen dacht ik. :Y

nogmaals heb geen belang om mensen een poot uit te draaien.

:W
 
Poeh, deze zou ik best graag willen hebben zeg.. Ik ben alleen bang dat je met een beetje betonplex en dergelijke alsnog vrij prijzig uitkomt. Zal eens kijken wat dat spul kost..

Ik zou hem zelf denk ik half dicht maken, dus de bodem en een rand van bijv. 50cm hoog langs de zijkanten..
 
Laatst bewerkt:
Poeh, deze zou ik best graag willen hebben zeg.. Ik ben alleen bang dat je met een beetje betonplex en dergelijke alsnog vrij prijzig uitkomt. Zal eens kijken wat dat spul kost..

Ik zou hem zelf denk ik half dicht maken, dus de bodem en een rand van bijv. 50cm hoog langs de zijkanten..


pm me maar.....over de prijs komen we wel uit :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan