Project FZR600R Hemo Circuit-Cafe-Fighter

Status
Niet open voor verdere reacties.

G. BRASLETTI

MF veteraan
Donateur
19 jun 2006
26.603
6.668
Voorne aan zee
Goedenavond allemaal!!

Wij (MRT187 EN G. Brasletti) gaan een FZR600 aanpakken.
De bedoeling is om er voor de openbare weg er een Cafe/streetfighter combi van te maken en als we het circuit op willen dan moet erzonder aanpassingen een kuip opgeschroeft worden en dan rijden maar!!

Dit wordt een low-budget project wat voor het grootste deel bestaat uit onderdelen en ander bruikbaar spul wat we zelf hebben liggen en wat door andere gedoneerd wordt.

Hier een plaatje van de FZR zoals deze er tot vanochtend uitzag.

full



De FZR is onder de vaste klanten van Hemo sinds kort bekend als de Hemo hoer (ze is nl. al een aantal keer van eigenaar verwisselt).

Hemo is de motorzaak waar een groot deel van het Voorne-Putten topic komt voor onderhoud, technische vragen of gewoon voor een beetje slap ouwehoeren met een bak koffie erbij.

De FZR hebben wij van de eigenaar gekregen en op totall-loss rijden na mag er van alles aan gedaan worden.

Om iets terug te doen voor de ontelbare keren dat de eigenaar voor (bijna) iedereen klaarstaat leek het ons een leuk idee om er een mooie reclamefiets voor hem van te maken :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit is het resultaat na een uurtje knutselen.
full


We hebben de tellerunit en lampen even provisorisch vastgezet met ty-wraps maar daar komt nog een mooi beugeltje voor.

Ook hebben we de bedrading die buiten het frame liep langs de binnenkant onder het luchtfilter geleid, dat ziet er gelijk een stuk cleaner uit.
 
Laatst bewerkt:
Eerste rit zonder kuip was een aparte gewaarwording....zeker omdat er nog geen spiegel op zat waardoor ik redelijk achterstevoren moest zitten voor ik van baan kon wisselen _O-

Maar halverwege de rit is er een spiegeltje opgezet, misstaat niet....en is een stuk comfortabeler :+

Voorkant is nu nog een zooitje, in de loop van de week ga ik een tijdelijk "flyscreen" fixen zodat we een mal hebben om een definitieve te maken.

Verder is de kleurstelling een project wat pas eind dit jaar/begin volgend jaar in gang gezet gaat worden omdat Brasletti dan de beschikking heeft over een verwarmde garage aan huis *O*

Tot die tijd gaan we nadenken, ideetjes uitwerken en kleine dingen aanpassen/maken.

Meer foto's en updates volgen vanzelf.....
 
lekker bezig :) k kom binnenkort wel ff kijken , wil na de winter de gpz low budget ombouwen naar streetfighter :)

deze gaat ik dus ff volgen :Y
 
avond...

Ziet er goed uit heren.

Bij deze, als jullie dat willen, biedt ik hulp aan voor in de winter...

En niet gaan quoteverkoten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan