quote:Fido #77 schreef op 12 september 2011 @ 14:06:
Ik heb geboekt 3 dagen Ales !!![]()
![]()
26 t/m 28 juli 2012..
Uiteraard heb ik ook de BMW er bij geboekt!![]()
![]()
Ik heb er nu al zin in!

quote:nutjob schreef op 12 september 2011 @ 19:16:
BMW is wel 125 euro duurder geworden helaas, 2012 425 euro, 2011 300 euro, nog waar voor je geld maar dan wordt het wel 889 + 425 = 1314 eurootjes![]()
Moet er nog eens even over nadenken, dekt bijna een heel seizoen ZAC rijden
maar dit jaar wel lekker gereden op de s1000rr, filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=3HeDy5vulWs&t=4m8s
quote:Fido #77 schreef op 12 september 2011 @ 14:06:
Ik heb geboekt 3 dagen Ales !!![]()
![]()
26 t/m 28 juli 2012..
Uiteraard heb ik ook de BMW er bij geboekt!![]()
![]()
Ik heb er nu al zin in!
quote:Ducatifreak schreef op 13 september 2011 @ 17:09:
Ik heb me ingeschreven voor Assen, 20 juni! Wordt mijn eerste keer circuit rijden! En dan nog wel op een nieuwe motor (848 evo) die ik in het voorjaar ga aanschaffen! Heb er nu al rete zin in! En ik denk dat ik me ook direct maar inschrijf voor Ales, als ik vrij kan krijgen op het werk...
heb tot nu toe niets dan goeds over de RA gelezen! Kijk er naar uit!
Even direct een concrete vraag; weet er toevallig iemand of er verzekeringsmaatschappijen zijn die de cursus van de RA dekken, of waar je een aanvullende cicuitverzekering kan afsluiten?
Ik heb me ingeschreven voor Assen, 20 juni! Wordt mijn eerste keer circuit rijden! En dan nog wel op een nieuwe motor (848 evo) die ik in het voorjaar ga aanschaffen! Heb er nu al rete zin in! En ik denk dat ik me ook direct maar inschrijf voor Ales, als ik vrij kan krijgen op het werk...
Even direct een concrete vraag; weet er toevallig iemand of er verzekeringsmaatschappijen zijn die de cursus van de RA dekken, of waar je een aanvullende cicuitverzekering kan afsluiten?
quote:nutjob schreef op 13 september 2011 @ 20:59:
[...]
Nee, er zijn bij mijn weten geen verzekeringen die schade dekken op het circuit, dapper dus dat je op je nieuwe 848 durft te gaan. Ik gebruik m'n duc alleen maar voor rondjes om de kerk op zondag, op het circuit rij ik op m'n circuit cbr 1000 rr die een keer mag vallen zonder dat het dan teveel pijn doet (nog niet gebeurd, vallen hoort er ook niet bij volgens Jan), rij ik ook harder door omdat ik minder voorzichtig hoef te zijn van mezelf.
Ik ging trouwens ook harder in Ales op de "duct tape" BMW s1000rr om dezelfde reden; minder schuldig voelen om ermee te vallen (+ iedereen liet 'm steeds staan vond ik zielig)
In 2010 had Jan van Gorp een verzekering geregeld voor de circuitdagen op Assen maar door wat teveel schade gevallen bleek het niet meer haalbaar die te handhaven.
Er zijn overigens figuren die hun schade gewoon claimen bij de all risk verzekering en dan bij de politie/schade expert gaan zitten liegen over de ware toedracht. Ik kan dat niet.
quote:Fazerman schreef op 13 september 2011 @ 20:12:
[...]
Bij de 3-daagse cursus kon je een annuleringsverzekering via RA boeken, daar was ik erg blij mee na mijn uitstapje met gevolg op dag 1..
[afbeelding]
quote:denish41 schreef op 14 september 2011 @ 00:07:
Castelloli heb ik ook opgevangen in een mailtje, maar Mugello niet. Op de site staan daarvan nog geen data. Iemand een id??
quote:Private Joker schreef op 13 september 2011 @ 23:19:
[...]
Omdat de RA strikt genomen rijvaardigheidstrainingen aanbiedt op een gesloten circuit dekken sommige verzekeringen eventuele schade wel. We hebben verschillende cursisten gehad die zo schade vergoed konden krijgen. Het verstandigst is om dit even te checken met je verzekering. Gebruik wel de juiste terminologie ;-) Dus in plaats van race cursus een verhoogde rijvaardigheidstraining onder strikte instructeursbegeleiding.
Los van bovenstaand verhaal ligt het aantal crashes bij de RA het laagst van alle aanbieders van circuittraining door de strakke organisatie en focus op techniek.
Hopelijk tot Ales/Assen/Gross Döln/Mugello of Castelloli!
groeten,
Willem
quote:Ducatifreak schreef op 14 september 2011 @ 14:49:
[...]
Weet je toevallig welke verzekeringsmaatschappijen dit waren?
Daarnaast zit ik te denken om voor de 3-daagse training aftermarket kuipen te kopen en valdoppen erop te zetten... Scheelt mogelijk wat in de schade mocht ik er toch af gaan...
quote:Fido #77 schreef op 14 september 2011 @ 17:59:
Weet je wie deze regeling ook hebben ?
dat is de verzekering die je via de MAG de motorrijdersactiegroep kunt afsluiten
heb ik al jaaren en is altijd het goedkoopst en de beste voorwaarden.
Ik heb ze al een keer gebeld over MSL wat er zou gebeuren als ik daar viel met mijn straatmotor,
ook nagelezen in het reglement en inderdaad ze zien het als rijvaardigheidstraining.

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3