Kawasaki GPZ500S (in) onderdelen, kijk snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zealot

MF veteraan
7 feb 2003
6.601
16
Harderwijk
Mijn GPZ500S te koop gezet voor de verkoop.
bieden vanaf 500.

ik heb wel een bod (van 250) maja daar gaat die niet voor weg.
Daarom het idee hem in onderdelen aan te bieden zodat ik meerdere GPZ (EX) owners blij kan maken met onderdelen.

De complete motor is nog ter beschikking en het liefste zo in een keer weg voor een bod boven de 500, anders ook gewoon in onderdelen:

de voornaamste onderdelen:

- Roling frame (met kenteken/papieren) dwz achterbrug met veer, voorvork, voorwiel, achterwiel, banden schijven remmerij en stuur (+stuurbediening) 250 euro

- motorblok met carbs(luchtfilter-huis-) 35500mls , electra/kabelboom cdi, ontsteking en met radiateur en toebehoren 250 euro

-complete kuipset met tank zadel en alle op de foto zichtbare kappen (incl tankdop zadelsolt helmslot en contactslot incl 2 sleutels: 299 euro

complete uitlaat van kop tot kont : 199 euro.

evt kleinere onderdelen prijs even opvragen liefst verkoop ik hem in een keer, anders in brokken :) liefste in een keer voor een schappelijk bod va 500

ex500006.jpg

ex500005.jpg

ex500007.jpg

ex500008.jpg

ex500009.jpg

ex500010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Interesse in de volgende onderdelen:

- remlichtschakelaar voor de voorrem (mits werkend)
- rechter stuurgewichtje (of beiden)
- standaardsensor (mits werkend)
- evt achterknipperlichten
 
eerste instantie gaat de motorfiets in grote brokken, anders zit ik met incomplete delen en dan blijf ik weer met zoveel zitten.

ik als er iets groots is verkocht reseveer ik de delen voor je. voorlopig nog even in een geheel tot er iets 1 van de 4 dingen wordt verkocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan