Ducati monster S4r (2005) Schademotor

Status
Niet open voor verdere reacties.

dduck

MF veteraan
26 sep 2009
1.566
0
Berlicum
verkocht!!
Hierbij zet ik mijn motor op het forum,
motor is volledig gedemonteerd!

vraagprijs voor alles = 1750 euro
motor blok is nog 100%

alleen deze onderdelen zitten er niet bij:
Koplamp
Raampje
Spiegel links
Spiegel Rechts
zadel
Spatbord voor
Stuur
Schakelaar noodstop.
Duostepjes



_DSC3546.JPG

_DSC3547.JPG
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk ben je er zelf beter vanaf gekomen en daarna zal je wel een traantje gelaten hebben.
 
heeft dit blok al een puntcarter? zoja kan je me een richtprijs PMen:)

ik ben zelf niet zo heel technies, dus kan je niet zo vertellen of dat die da heeft.
ik heb hem vandaag pas terug gekregen van de polisie, ik laat hem eerst even nakijken door een bedrijf, en een offerte maken met de onkosten die er aan zitten.

ik heb zelf namelijk geen idee wat ik er nu mee aanmoet -O-

verkopen? wat is nog een schappelijke prijs?

repareren? is het dat wel waard?

in onderdelen verkopen? Wat moet je nou vragen voor welke onderdelen?
 
Hopelijk ben je er zelf beter vanaf gekomen en daarna zal je wel een traantje gelaten hebben.

heb met het ongeluk ook een vriendin van me aangereden (zat op het bankje).

gelukkig hebben we het alle 2 er goed van afgebracht

zij:
ribben en been gekneusd

ik:
ribben, knie, duim gekneusd
en een dubbele open beenbreuk -O- -O-
 
ik ben zelf niet zo heel technies, dus kan je niet zo vertellen of dat die da heeft.
ik heb hem vandaag pas terug gekregen van de polisie, ik laat hem eerst even nakijken door een bedrijf, en een offerte maken met de onkosten die er aan zitten.

ik heb zelf namelijk geen idee wat ik er nu mee aanmoet -O-

verkopen? wat is nog een schappelijke prijs?

repareren? is het dat wel waard?

in onderdelen verkopen? Wat moet je nou vragen voor welke onderdelen?

Weet niet waar je naar toe gaat om die offerte te laten maken maar als alles kapot is wat je zegt dan denk ik dat ze zeggen dat het niet rendabel is om 'm op te knappen....
Even ter indicatie ... set wielen min. 600 tank 300, achterbrug 200.....en ga zo nog maar even verder. Maar dit zijn wel prijzen op de gebruikte tweedehands markt. Aangezien je aangeeft niet handig te zijn denk ik beter dat je een opkoper laat komen en je verlies te pakken.....
Heb je echter een kennis die wel een paar sleutels vast kan houden zou ik 'm zelf strippen, op marktplaats kijken wat men voor het desbetreffende onderdeel vraagt en dan je vraagprijs bepalen....

Het is iig wel allemaal heel zuur ( en duur) voor je, sterkte met je herstel iig.
 
Weet niet waar je naar toe gaat om die offerte te laten maken maar als alles kapot is wat je zegt dan denk ik dat ze zeggen dat het niet rendabel is om 'm op te knappen....
Even ter indicatie ... set wielen min. 600 tank 300, achterbrug 200.....en ga zo nog maar even verder. Maar dit zijn wel prijzen op de gebruikte tweedehands markt. Aangezien je aangeeft niet handig te zijn denk ik beter dat je een opkoper laat komen en je verlies te pakken.....
Heb je echter een kennis die wel een paar sleutels vast kan houden zou ik 'm zelf strippen, op marktplaats kijken wat men voor het desbetreffende onderdeel vraagt en dan je vraagprijs bepalen....

Het is iig wel allemaal heel zuur ( en duur) voor je, sterkte met je herstel iig.
dankje wel, ik kan wel wat sleutelen en heb het gereedschap, alleen geen verstand van motoren :(
heb net al zelf wat zitten zoekken enzo, en ga m idd denk ik maar in onderdelen verkopen, of iemadn moet me een goed bod doen.
 
dankje wel, ik kan wel wat sleutelen en heb het gereedschap, alleen geen verstand van motoren :(
heb net al zelf wat zitten zoekken enzo, en ga m idd denk ik maar in onderdelen verkopen, of iemadn moet me een goed bod doen.


mocht je hulp nodig hebben om um uit elkaar te schroeven zodat je de goede onderdelen los te verkopen geef maar een gil kerel

help je der graag bij mee :W

sterkte met het herstel Danny
 
Weet niet waar je naar toe gaat om die offerte te laten maken maar als alles kapot is wat je zegt dan denk ik dat ze zeggen dat het niet rendabel is om 'm op te knappen....
Even ter indicatie ... set wielen min. 600 tank 300, achterbrug 200.....en ga zo nog maar even verder. Maar dit zijn wel prijzen op de gebruikte tweedehands markt. Aangezien je aangeeft niet handig te zijn denk ik beter dat je een opkoper laat komen en je verlies te pakken.....
Heb je echter een kennis die wel een paar sleutels vast kan houden zou ik 'm zelf strippen, op marktplaats kijken wat men voor het desbetreffende onderdeel vraagt en dan je vraagprijs bepalen....

Het is iig wel allemaal heel zuur ( en duur) voor je, sterkte met je herstel iig.

Ben bang dat ik het met bovenstaande eens moet zijn. Op de foto's is niet heel erg veel te zien, maar als o.a. het frame, vork en achterbrug, kuipwerk serieuze schade hebben opgelopen ben je onderhand een fiets van de grond af aan aan het opbouwen. En vergeet "alle kleine dingen" niet die ook allemaal flink wat centen kosten. Nieuw origineel is niet te betalen, 2de hands moet je geluk hebben met aanbod en schappelijke prijzen.
Heb destijds met mijn suzuki (met overigens veel minder schade) ook voor dezelfde keuze gestaan. Toen is er een MF'er langs gekomen die hem meenam hoe die erbij stond. Heb dus gewoon mijn verlies genomen.

Suc6 met het maken van je keuze, en ik hoop dat de ellende snel voorbij is en je weer op een fiets kan springen.

Gr Michel
 
vandaag me motor beetje meer nagekeken. en wa blijkt..... voor vork ook en me stuur ook *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
vandaag me motor beetje meer nagekeken. en wa blijkt..... achterbrug is nog recht, voor vork ook en me stuur ook *O* *O* *O* *O*
Mooi, dan blijft alleen het frame over als serieuze schade. Als het een beetje is kan je dat richten met de motor in elkaar. Als het ernstiger is moet hij uit elkaar en misschien een nieuw pijpje tussen lassen. Als het dusdanig is zou ik Jerryt vragen om te helpen.
Geen reden om de motor af schrijven of voor een prikje weg te doen.
 
idd ja, zou zonde zijn geweest als ik m halsoverkop zo de deur uit had gedaan.

nu dan maar even wachten tot ik weer kan lopen. dan ga ik hem uitelkaar halen.
hij gaat denk ik als nog dan de deur uit hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan