Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het kan zondag doorgaan *O* *O* *O* *O*

Vandaag brommer opgehaald en morgen waarschijnlijk weer heel.

2 oktober 2011, 11 uur verzamelen in het altijd mooie Leiderdorp. Mac of tankstation

Volg de TRIPLE!! Oordopjes geen overbodige luxe. 's Avonds eventueel Hutspot ivm Leids ontzet
Bij redelijk weer present!!
oorwattus??

meer mensen vanuit het zonnige zuiden?
 
Hmmz Balen, aankomende zondag kan ik niet :(

Er zijn clubkampioenschappen bij karate.
Maar hopen dat er meer mooie dagen aankomen.
 
full

Ja het kan zondag doorgaan *O* *O* *O* *O*

Vandaag brommer opgehaald en morgen waarschijnlijk weer heel.

2 oktober 2011, 11 uur verzamelen in het altijd mooie Leiderdorp. Mac of tankstation

Volg de TRIPLE!! Oordopjes geen overbodige luxe. 's Avonds eventueel Hutspot ivm Leids ontzet
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond, na een klr600, vt500, vt700 ben ik sinds één maand in het bezit van een zeer goed onderhouden gsx f 750 uit 1996.

Het was even wennen tov de vt700, een totaal andere zithouding, motorvermogen, niet te vergelijken. Ben nu 1000 km verder, ga ervan uit nog veel plezier aan deze motor te beleven. Graag mijn foto toevoegen aan OP.

Alvast bedankt!
[afbeelding]

Ik zal eens kijken naar je post gedrag met één bericht is het wat mager Als je hier wat vaker bent komt het vanzelf goed.
 
Ja het kan zondag doorgaan *O* *O* *O* *O*

Vandaag brommer opgehaald en morgen waarschijnlijk weer heel.

2 oktober 2011, 11 uur verzamelen in het altijd mooie Leiderdorp. Mac of tankstation

Volg de TRIPLE!! Oordopjes geen overbodige luxe. 's Avonds eventueel Hutspot ivm Leids ontzet

Helaas zondag kan ik niet, moet werken -O-
 
Ja het kan zondag doorgaan *O* *O* *O* *O*

Vandaag brommer opgehaald en morgen waarschijnlijk weer heel.

2 oktober 2011, 11 uur verzamelen in het altijd mooie Leiderdorp. Mac of tankstation

Volg de TRIPLE!! Oordopjes geen overbodige luxe. 's Avonds eventueel Hutspot ivm Leids ontzet
OK dan, ik zal er zijn. Net 3/4 liter olie bijgevuld, dus dat ritje zal hoe dan ook gesmeerd gaan :) de Hutspot laat ik even staan als je het niet erg vindt. Hoop alleen wel dat we een tempo kunnen rijden waar onze Fjes voor gemaakt zijn :9
 
Euh, dat kan, maar laatste ritje vond ik té Koos Spee zullen we maar zeggen :+

viel best mee... moet je maar eens met ons regionale groepje mee gaan :X O-)
njah ligt er net aan wie er mee gaan, de ene keer doen we touren.. de andere keer met alleen de supersport en de wat ervaren rijders gaat het gas wel wat meer open ion de buurt van de bochtjes
 
De kans dat het gruwelijk druk wordt op de weg is vrij groot. Zo vaak is het ook geen mooi weer. Maar ik wil best wel eens de Triple een beetje aansporen, maar verwacht geen snelheidsrecords te vestigen :+

Ik heb nog geen Navigatieknop dus het wordt een uit het hoofdroute of ik tape de Navi even vast. Waarschijnlijk rondje singels/tunnel in Leiden, daarna via Roelofarendsveen cq Abenes naar Uithoorn, daar een stukje Amstel, dan een rondje Hoep, en daarna even kijken naar de tijd misschien nog even binnendoor richting Purmerend of Zandvoort (zal het wel te druk zijn).

Als ik wel een navi kan regelen dan wordt het Leiden, Amstel, Volendam enzo.
 
:+

Zondag ook aanwezig? Kan dan mooi ff aanhangen onderweg heen.. Bespaart me brandstof ;)

nope helaas, morgen ff sleutelen hopen dat de bike dan weer helemaal in elkaar zit.
en dan van het weekend zelf ff ene rodnje doen wss met vriendinlief.
en zo neit dan moet ik van het weekend nog ff verder sleutelen, ding ligt nou al te lang uit elkaar
 
hey man sorry dat ik nu pas reageer, gisteren ziek geworden B| had je graag willen helpen! wat moest je doen in a'foort? is het gelukt?


Zou ik ook doen als ik jou was, gewoon naderhand zeggen dat je ziek was })

Is allemaal gelukt, moest bij het ADC zijn, waar jij waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt (ik ook niet tot een paar weken geleden overigens...) :+
 
dames,
sorry even afwezig geweest.

Ik ga mogelijk samenwonen met me vriendin :) :) Ik heb vandaag de laatste gegevens toegezonden. Nu hopen maar. Ze zei bij de intake wel dat ze geen belemmeringen zag ;)

Ik ga zondag graag mee, het is echter 1,5 uur (heen, en 1,5 uur terug) rijden dus moet even kijken of ik uitkom met de tijd. Dit even o.v.b. of ik het huis toegewezen krijg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan