Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee de achterlicht unit zit los en ik wil de boel daar tog ff los hebben. maar dat is wel de correcte manier?

Slotje is makkelijker als je het los krijgt. hieronder zit ook het duo zadel vast. let wel op dat dit een kunststof plaatje/beugeltje. Ik weet niet of dit goed tegen de hitte van een lasapparaat kan.

Het achterlicht zit vast op je spatbord, en dit zit op zijn beurt weer vast op het frame.
Maar volgens mij moet je als eerste moet je zij kuip werk van de achterkant verwijderen.
Dit is op zich een kleinigheidje maar met jou kuip werk zou ik voorzichtig zijn.(denk ook even aan de twee parkertjes die je achteraan onder je achterlicht vind.


full

full
 
Laatst bewerkt:
Thnx tuffer!! Met kuipwerk ben ik meestal wel voorzichtig dus komt goed. Veel warmte komt er niet vanaf want ik geef m een paar hechtjes en voila :)
 
nou Miniature, dat is een peace of cake!

@ Tuffer, het is gelukt. Ik heb de raad van mn ouwe opgevolgt en een schroevendraaier op de schroef gelast. daarbij laste ik wel mooi de schroef aan 't slot vast maar dat had ik zo los geslepe, afijn, schroefje los gedraait en zo kon ik steeds verder met demonteren. nu zit mn achterlicht tenminste goed vast!

vraagje, waar ergens kan ik mn parkeer licht lampje vinden, wil er graag andere in douwe:) (voorlicht)
 
Beste GSX-F rijders,
voor een vriendin van me ben ik op zoek naar een rechterspiegel en remhendel van een 1996'er.
Het mag uiteraard gebruikt zijn, als het nog maar bruikbaar is!
Dus wie nog wat in zn schuur heeft liggen en kwijt wil, PM mij svp!

thanks!
 
mensen! mijn kettingset is eindelijk binne! nu staat er op de doos van 98 tot nog wat, maar past dit dan wel op mijn model van 97? of is er in de ketting + tandwiele geen verandering? is wel zo handig dat ik dit weer voordat ik het er morge op ga bouten
 
Waar heb je hem gekocht, en wat staat er daar als omschrijving bij? Soms staan dit soort dingen op de doos erg specifiek aangegeven, maar dan staat op de website van de fabrikant of verkopende partij waar het nog meer op past.

'Onder de huid' is tussen het oude en nieuwe model GSX600F minder verschil dan je op het eerste oog zou denken, het zou mij niets verbazen als het gewoon prima past.
 
er staat gsx 600 f vanaf 98 t/m 06 en gsx 750 F 89-07

t zal wel kloppe denk. moet ik de ketting nu ook nog invette als hij erop licht?
 
Even een goed weer picture!

Straks lekker met de motor naar het werk, heerlijk binnendoor sturen richting meppel :]

imag0769a.jpg


Hopelijk krijg ik zo ook nog een leuk pakketje binnen 8-)
Klote Takkoni kon niet leveren, wel anderhalf maand op gewacht :(

Heeft met deze advertentie te maken O-) http://link.marktplaats.nl/469731182
 
Laser uitlaatje???

nou mijn gsx is voorzien van een nieuwe kettingset, ik kreeg er een gratis hernia bij maar hij zit! stiekem nog even gereden want tsjah moet natuurlijk wel zeker van mn zaak zijn dat het goed in elkaar zit! Heerlijk gereden en man wat heeft dat ding een vermoge, het verbaast me nog steeds. Dus nu is mijn F'je weer klaar om bereden te worden, 20 oktober op voor mn avd dus ik hoop dat er dan nog een mooi weer dagje aan komt zodat ik nog ff kan genieten voordat het seizoen eindigt
 
Laser uitlaatje???

nou mijn gsx is voorzien van een nieuwe kettingset, ik kreeg er een gratis hernia bij maar hij zit! stiekem nog even gereden want tsjah moet natuurlijk wel zeker van mn zaak zijn dat het goed in elkaar zit! Heerlijk gereden en man wat heeft dat ding een vermoge, het verbaast me nog steeds. Dus nu is mijn F'je weer klaar om bereden te worden, 20 oktober op voor mn avd dus ik hoop dat er dan nog een mooi weer dagje aan komt zodat ik nog ff kan genieten voordat het seizoen eindigt


vermogen is relatief ;)
 
Toenet een uurtje gereden. (Na m'n werk) en vanavond ook nog ff een stuk rijden.
Wat rijdt het donderpoesje toch lekker :P

@ArjenT Je mag het ruitje wel poetsen :9
Je kunt er bijna niet meer door heen kijken :+
 
Laatst bewerkt:
zo, nou ook mijn bike rijd bijna weer.
vanmiddag de cilinderkop bij hoegee opgehaald.
hebben er een helicoil ingezet.
kan eindelijk de bougie er weer ingedraaid worden *O*
van de week beginnen met weer opbouwen. :D en dan hopelijk uiterlijk zaterdag alweer rijden
 
zo, nou ook mijn bike rijd bijna weer.
vanmiddag de cilinderkop bij hoegee opgehaald.
hebben er een helicoil ingezet.
kan eindelijk de bougie er weer ingedraaid worden *O*
van de week beginnen met weer opbouwen. :D en dan hopelijk uiterlijk zaterdag alweer rijden

*O* Kan je ook meerijden met de volgende tourrit *O*
 
Ik heb ook eens een foto geschoten :)

ty4P1.jpg


Sinds de laatste keer zijn er volgens mij stickers, voetstepjes, wat zilverkleurige verf, en nieuwe remhendels bij gekomen. De ventieldopjes zijn weer gewoon zwart, en hij staat nu aan de voorkant een klein stukje lager :)
 
Ik heb ook eens een foto geschoten :)

[afbeelding]

Sinds de laatste keer zijn er volgens mij stickers, voetstepjes, wat zilverkleurige verf, en nieuwe remhendels bij gekomen. De ventieldopjes zijn weer gewoon zwart, en hij staat nu aan de voorkant een klein stukje lager :)

Ziet er goed uit!! lijkt veel op m'n vorige :P
En merk je verschil dat de voorkant lager is?
 
Zeker, hij wil veel makkelijker de bocht om (en iets minder graag rechtdoor).

Ook merk je in rijgedrag wel een beetje dat er wat meer druk op je voorwiel ligt en wat minder op je achterwiel. Als het glad is is dat misschien nog even wennen.
 
hey gsxf rijders.
ben nieuw hier van vandaag aangezien ik ook een gsx 600f heb kom ik hier maar eens goede dag zeggen. en natuurlijk heb ik ook al meteen een vraagje, of er hier mss iemand een 4naar1 uitlaat heeft liggen of weet waar ik hem kan kopen voor een goede prijs of tweedehands?? alvast bedankt.
ik zal ook ff proberen een fototje te posten van mijn fje.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan