Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Welkom psycho2480!

En over de uitlaat... De takkoni Dempers worden steeds populairder. Om deze demper te installeren moet je je oude originele uitlaat in t midden ong. doorzagen.. zodat je 2 pijpen hebt.
Slipon erop en de demper erop. Deze demper kost zo'n 300 euro nieuw! is van 2 naar 1. Je krijgt van 4 naar 2 naar 1.
 
bedankt steef84. maar ik zou enkel de pijpen moeten hebben als demper is er keuze genoeg denk ik. alleen de uitlaat lijn van 4 naar 1 , of zoals je zegt van 4-2-1 is een probleem aangezien ik zelf niet kan lassen ofzo moet ik die volledig klaar kunnen kopen zodat ik niks moet doen als dempertje plaatsen. :)
 
ja ge moet durven opvallen he lol. volledig zelf gespoten vorige winter. nu ben ik aant denken om er een streetfichter van te maken. heb er van de zomer een paar mooie gezien.
 
Er zit verder alles bij. Dus ook de 2 naar 1 en dan daarbij de demper. Verder hoef je naar horen zeggen niks te lassen. Alleen de oude dempers eraf te zagen.. ergens in het midden. Schijnt super simpel te zijn. Het is volledig slip-on. Daarbij is de uitlaat met een e-keur voorzien en is de dbkiller er uit te halen
 
Heb je al gehoord wanneer je weer op mag voor je AVB? *D
nog niet :o wacht geduldig af.. heb al bedacht dat ik op mn eentje gewoon remmingen ga oefenen, het spookt ook gewoon door mn hoofd wat ik precies fout heb gedaan enzo. ideetje is gewoon om op 10km p/u te beginnen met hard remmen en dat dan steeds op te bouwen, want eerlijk gezegd zie ik ook nog wel gebeuren dat ik net die ene keer dat ie slipt of blokkeert ik em niet onder controle ga houden :P
 
bedankt steef84. maar ik zou enkel de pijpen moeten hebben als demper is er keuze genoeg denk ik. alleen de uitlaat lijn van 4 naar 1 , of zoals je zegt van 4-2-1 is een probleem aangezien ik zelf niet kan lassen ofzo moet ik die volledig klaar kunnen kopen zodat ik niks moet doen als dempertje plaatsen. :)
Volgens mij worden die Takkoni's geleverd met klemmen. Je hoeft dus 'alleen maar' te slijpen om je oude dempers er af te krijgen. Helaas zijn die 2-1 stukken niet los te krijgen voor zover ik weet. In ieder geval, niet zo goedkoop dat het de moeite waard is om die te kopen en niet het hele setje van 300 euro.

Ik twijfel er ook steeds over, maar helaas blijft het onduidelijk hoe slecht je motor nou loopt met zo'n Takkoni (open of met DB killer) zonder 'm af te stellen. Het moet er natuurlijk niet slomer van worden ;) Wel afstellen moet je maar net zelf kunnen... of je bent nog een keer €300 lichter.
 
Volgens mij worden die Takkoni's geleverd met klemmen. Je hoeft dus 'alleen maar' te slijpen om je oude dempers er af te krijgen. Helaas zijn die 2-1 stukken niet los te krijgen voor zover ik weet. In ieder geval, niet zo goedkoop dat het de moeite waard is om die te kopen en niet het hele setje van 300 euro.

Ik twijfel er ook steeds over, maar helaas blijft het onduidelijk hoe slecht je motor nou loopt met zo'n Takkoni (open of met DB killer) zonder 'm af te stellen. Het moet er natuurlijk niet slomer van worden ;) Wel afstellen moet je maar net zelf kunnen... of je bent nog een keer €300 lichter.

Volgens mij als je van 4 naar 1 gaat moet je sowieso afstellen, hoewel ik dit niet kan beamen, misschien dat Johan hier meer over kan vertellen. Ik denk wel dat de Takkoni de meest goedkope oplossing is voor een nieuwe uitlaat.
 
nog niet :o wacht geduldig af.. heb al bedacht dat ik op mn eentje gewoon remmingen ga oefenen, het spookt ook gewoon door mn hoofd wat ik precies fout heb gedaan enzo. ideetje is gewoon om op 10km p/u te beginnen met hard remmen en dat dan steeds op te bouwen, want eerlijk gezegd zie ik ook nog wel gebeuren dat ik net die ene keer dat ie slipt of blokkeert ik em niet onder controle ga houden :P

Inderdaad goed oefenen op het remmen, zodat je de volgende keer met meer zekerheid het examen in gaat. *D
Hopen dat je AVB snel is, met daarop volgt je AVD, zodat we de motor-paaldans-tourrit kunnen rijden :9
 
Over die takkoni dempers....

Niet bestellen!

In ieder geval eerst van ter voren mailen of ze diegene op voorraad hebben.

Ik heb mijn hele vakantie gewacht op die k*t demper en ze konden hem niet leveren uit eindelijk.

Ik heb nu een knappe laser 4 in 1 gevonden, is vanmiddag binnen gekomen:)

Mag je voor 500 euro over kopen! koopje toch:P

Koopje toch?

En wat betreft afstellen ga ik dit straks zelf bekijken.

Zet hopelijk volgende week de uitlaat eronder en dan laat ik wel weten of ik vermogen verlies of dat hij anders gaat lopen.

Ik heb me horen vertellen dat het mee valt dus ik ben benieuwd.

slaap lekker :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan