Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even loten zien wat ik vandaag gedaan heb.

Met een linkje voor wie de route ook in Mapsourse wil.
full






 
Hee Tuffer, kun je mn foto in de OP aanpassen? Heb vdaag maar een lichtelijk fatsoenlijke geschote en geshopt

cccc1804.jpg
 
Ik wil een smartphone houder monteren op mijn Suzuki gsx600f, voor mijn HTC, voor oa navigatie.
Ik zat er aan te denken om in de M12 boout van mijn stuur M6 in te maken en dan zon bal erop te schroeven.
Wordt dan mijn moer niet te zwak?
Of zijn er andere betere oplossingen?
Deze heb ik vandaag besteld:
RAM-B-174U | eBay

en

http://rover.ebay.com/rover/0/e1140...tem=360362446014&ssPageName=ADME:L:OC:NL:1123

meteen waterdicht en de beugel bevestig je aan je remvloeistofreservoir met 2 bouten .
 
Net een hugger besteld voor m'n Thundercat!
Ik kan niet wachten tot ik m binnen heb.
Daarna gelijk zwart spuiten en monteren :D
 
Leukleuk mn sloten zijn binnen gekomen en ze passen allebei ghehe. Nieuw schijfremslot en een ketting slot beide ART4 voor nog geen 70eu, ben toch wel trots ik dat ik vaak cheap dingetjes kan vinden :Y
896d657425717c840f5f3140e1f30f02.JPG

+
eb22a863a0998d5a34ed9828c4777e31.JPG


*O*
 
Mooie combinatie sloten Mini!

Ik heb dezelfde kettingslot, alleen heb ik een andere schijfremslot.
Nu ben ik opzoek naar een andere schijfremslot omdat hij niet op m'n huidige motor past xD

Bevalt die Paddock schijfremslot?
 
ej Miniramp, wil je me een linkje geven waar je dat spul weg heb gehaald, ik ben namelijk ook nog op zoek en liefst nog een grond ankertje
 
grondanker maak je toch zelf? Beton ijzer en een zakje beton. Niet dat het helpt, maar dan is de verzekering weer blij.

Miniramp zou je niet eerst een je rijbewijs halen? Straks valt ie enorm tegen en wil je gelijk een street
 
Had jij stalen remleidingen of normale? Ik heb toch niet het idee dat ik met relatief nieuwe olie en gesinterde blokjes dit bakbeest zomaar over de kop krijg.

@wijx: Als je het kunt controleren is dat mooi ja, maar op je AVB kan je vaak nog niet zoveel, en gaat dit per ongeluk en ongecontroleerd. En daar houden examinatoren niet van :N
Normale maar goed ik had geen tijd meer om aan te remmen en door te knijpen was alles of in de auto parkeren.

Jezus gaat trouwens wel hard hier _O- haha
 
Me 2 hoe is dat ding waterdicht en is hij nog bedienbaar?
Het is een aquabox en hier staat het volgende over:

"The face of the Aqua Box 2 is a door, allowing you to place your electronic device in the cradle. If required, you can lock the box, with a small padlock, once closed. Inside the RAM Aqua Box are padded sheets enabling you to place your electronic device in the box firmly and securely. You can punch out the back of the Aqua Box to allow cables you be connected to you device, while maintaining a waterproof environment. "

Het materiaal is hard composiet, geen idee hoe ze het hebben afgedicht, maar waterproof is waterproof.

Alle touchscreens blijven bedienbaar, met uitzondering van de Apple I-phone gek genoeg, omdat deze een heel ander concept touch screen kent.
 
Laatst bewerkt:
Wie weet of er ook een set in de handel is om mijn stuur iets hoger te zetten.(gsx600f bj.1991)
Ik hang nu iets te veel op mijn polsen,en naar voren,naar mijn mening,ik zou liever iets rechterop zitten.Of is een ander stuur een betere optie.
Vooral als ik met mijn zoon (10) achterop rijdt,is er teveel afstand tussen rijder en bijrijder.

Groeten Evert (Assen)

Eddepret in "ABM Superbike stuur kit compleet " Nieuw ""

Ze zou eens moeten kijken of De maten overeen komen.


Je mist de ophangen voor je contactslot.
 
Laatst bewerkt:
Een street wil toch hellemaal niemand. :+

Wilde ik eigenlijk ook, maar ik had te lange poten :X

Overigens is die echt gruwelijk veel te snel. Mijn street is trouwens weer stuk. Op een 1 of andere manier heb ik niet veel geluk de laatste tijd. En weer gefixed -O-
 
Laatst bewerkt:
Het is een aquabox en hier staat het volgende over:

"The face of the Aqua Box 2 is a door, allowing you to place your electronic device in the cradle. If required, you can lock the box, with a small padlock, once closed. Inside the RAM Aqua Box are padded sheets enabling you to place your electronic device in the box firmly and securely. You can punch out the back of the Aqua Box to allow cables you be connected to you device, while maintaining a waterproof environment. "

Het materiaal is hard composiet, geen idee hoe ze het hebben afgedicht, maar waterproof is waterproof.

Alle touchscreens blijven bedienbaar, met uitzondering van de Apple I-phone gek genoeg, omdat deze een heel ander concept touch screen kent.

Ja helaas dus, ik ben de gelukkige eigenaar van een iPhone en val dus buiten de boot. er zijn er al meerdere die via dit concept werken. iPhone is alleen het bekenst
 
hmm toch al 206km/h ik heb gelezen dat ze maar 185 a 195km/h zouden halen.
was maar een vraag om te zien wat het verschil geeft met de dynokit die er bij mij op zit.
ben er al vlot mee naar de 220 gegaan maar toen was de weg op lool dus ik weet nog niet hoe het nu met de topsnelheid zit. zou het eens moeten teste snachts op de autostrade lol. gashendel was wel nog niet helemaal open met de 220km/h. dus ben benieuwd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan