Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm toch al 206km/h ik heb gelezen dat ze maar 185 a 195km/h zouden halen.
was maar een vraag om te zien wat het verschil geeft met de dynokit die er bij mij op zit.
ben er al vlot mee naar de 220 gegaan maar toen was de weg op lool dus ik weet nog niet hoe het nu met de topsnelheid zit. zou het eens moeten teste snachts op de autostrade lol. gashendel was wel nog niet helemaal open met de 220km/h. dus ben benieuwd :)


Het bijgevoegde plaatje is een beetje een fopper alhoewel er niet mee gesjoemeld is. Kijk er nog maar eens goed naar.

Maar ik ben wel over de 200 geweest, Op de teller dan. Maar de tellers hebben een behoorlijke afwijking Ik schat dat het maar 180 echte kilometers zijn geweest.
 
alles om precies te zijn.

Gisteren reed ik naar mijn zus met als enigste probleem een hoog stationair (3k), daar aangekomen heb ik spullen opgehaald. Daarna wilde ik wegrijden en toen deed ie niets meer. Aan de lader gehangen en toen was er weer leven. Vanochtend deed ie niets meer
 
@Wijx Triumphs blijven geweldige machines. Toch maar aan de betrouwbare japanners?

Maar zeker $^@#% Wijx, je hebt niet veel geluk :(
 
Triumphs hebben 2 zwakke plekken, spanningsregelaar en de stator.

En meestal als een apparaat een zwakke plek heeft weet ik m feilloos te slopen. Volgens de garage is het waarschijnlijk de stator (kost maar 600 euro -O- )
 
auch weer ene flinke klap dan.
vriend van me met een speed had laatst heftzelfde en daar was de spanningsregelaar het probleem, heetf er toen eentje bij de sloop vandaan gehaald. scheelde behoorlijk wat geld
 
spanningsregelaar moet je niet van de sloop halen. Dan heb je namelijk grote kans weer hetzelfde probleem te krijgen. Er zijn verbeterde versies te koop in Amerika voor niet al te veel geld.

Deze stator kun je ook herwikkelen, wat ze dus ook gaan doen. Maar de reparatie boeit me niet zoveel als het dan maar defenitief is verholpen. En daar ben ik nog niet zo zeker van.
 
spanningsregelaar moet je niet van de sloop halen. Dan heb je namelijk grote kans weer hetzelfde probleem te krijgen. Er zijn verbeterde versies te koop in Amerika voor niet al te veel geld.

Deze stator kun je ook herwikkelen, wat ze dus ook gaan doen. Maar de reparatie boeit me niet zoveel als het dan maar defenitief is verholpen. En daar ben ik nog niet zo zeker van.

tot nog toe gaat eht goed bij hem, en voor die paar lullige euro's tegenpover de flinke rekening als ie een nieuwe erin had laten proppen kan je de gok wel nemen.
 
ja, maar toch rijdt het niet lekker als je weet dat ie stuk kan gaan. Met een nieuwer exemplaar zijn vrijwel nooit problemen
 
ja, maar toch rijdt het niet lekker als je weet dat ie stuk kan gaan. Met een nieuwer exemplaar zijn vrijwel nooit problemen

mocht deze het begeven komt er idd wel een nieuwe in mjah geld groeit niet altijd op je rug he, dus soms moet je wel even voor ene wat goedkoper alternatief gaan.
 
ik vind betrouwbaarheid heel belangrijk. Dit geintje heeft me vandaag ook weer 3 uur gekost en dan nog morgen en overmorgen naar de garage dat kost ook weer minimaal 3 uur. Bij elkaar is dat bij een dag salaris minder. Ik kost tussen de 50 en 100 euro per uur afhankelijk van wat ik doe dus die kosten lopen ook flink op. Dan is 1 keer stuk gaan wel voldoende.
 
Jeuj, contact gehad met Laser Exhausts en ze gaan me een mooie Laser deeptone demper sticker sturen whoehoe, ik ben weer blij!
 
Volgende keer niet weer zo plat gaan dat je je uitlaatsticker weer beschadigd he :P :]

haha gaat zo moeilijk he zonder rijbewijs xD, hij heeft een keer plat gelegen dus vandaar dat er was krassen op de demper zitten denk ik, of langs een muurtje gegaan, joost mag 't weten, er komt iig een nieuwe sticker op :)
 
En voor de OP...

scaled.php
 
Hier ook nog eentje voor in de OP, even de oude vervangen graag want dat was een schandalige foto die ff snel genomen is haha

cccc1804.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan