TK 2 mini camera's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nu 3. Eentje voor ,Eentje achter en eentje op me teller gericht. Kan ik lekker wisselen van beelden tijdens een filmpje maken xD

Heb nu wel alleen me eerste binnen gehad die defect is : Beeld wordt steeds zwart, Resetten helpt voor 1 filmpje maar zodra ik er eentje meer opneem wordt alles weer zwart. Hij neemt dan wel nog geluid op en maakt wel foto`s.. Blijft chinezen troep hè
 
Ik zou graag een kopietje van de handleiding van je overnemen :P heb namelijk ook zo'n ding maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt en weet nu niet meer hoe ik m op opnemen krijg. Heb alleen maar foto en audio stand gevonden (ja hij kan wel filmpne, kon hij vroeger toch iig :P )
 
Ik wil ze wel overkopen voor 25 €.
3 oktober toevallig nog racen in assen?


Was wel de bedoeling maar ik vergat ze steeds aan te zetten haha
Nee wei in de buurt van Schiphol of Woerden~[/quote]
 
Ik zou graag een kopietje van de handleiding van je overnemen :P heb namelijk ook zo'n ding maar ben de gebruiksaanwijzing kwijt en weet nu niet meer hoe ik m op opnemen krijg. Heb alleen maar foto en audio stand gevonden (ja hij kan wel filmpne, kon hij vroeger toch iig :P )
De handleiding kan ik je in 3 seconden uitleggen. Ene knopje is voor aan, dan gaat het ledje branden. Andere knopje kort indrukken is foto en lang indrukken is filmen. Bij een foto gaat 't lampje kort even uit, bij een filmpje knippert ie een paar keer snel en is ie uit totdat je het opnemen stopt. Ook kan je 'm in webcam mode zetten door 'm aan de USB te hangen en een van beide knopjes (weet niet meer welke) even in te drukken. Je PC zal dan roepen dat de USB opslag ontkoppelt is en er een beeldapparaat is aangesloten. Indien 't camera'tje hapert altijd even resetten. Succes ermee!
 
Oke, maak je zoontje r maar blij mee, plak maar op je voorhoofd of doe r maar andere gekke dingen mee.
25€ voor iets vragen wat je niet wil verkopen is idd iets te veel.
Doe anders gewoon ff n slotje op je zgn. verkooptopic.
Ik koop wel wat anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan