The Riding Game MF Style, SS and the rest [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Next. Nu heb ik mijn motorpak nog aan van het tanken :')
Ouders zaten me al raar aan te kijken nu ik zo achter de laptop zit.. :+
Doe jij je pak ook speciaal aan als je even moet gaan tanken :?

Ik heb het ook geprobeerd om altijd het pak op de motor aan te hebben, maar na een maandje had ik deze op de korte stukjes niet meer aan :N

Maarja, een pak is heel erg belangrijk, heb ik zelf namelijk ook even getest, dus ik rijd buiten C'borg niet meer zonder
 
Doe jij je pak ook speciaal aan als je even moet gaan tanken :?

Ik heb het ook geprobeerd om altijd het pak op de motor aan te hebben, maar na een maandje had ik deze op de korte stukjes niet meer aan :N

Maarja, een pak is heel erg belangrijk, heb ik zelf namelijk ook even getest, dus ik rijd buiten C'borg niet meer zonder

Vorige opdracht heb ik zonder motorbroek gedaan. Maar was van plan na dat stukje tanken misschien nog een stukje te gaan rijden (Of een opdracht doen), dus dan wel aan he! :} En wegdek is redelijk nat, dus dan doe ik hem zowiezo liever wel aan.
 
Laatst bewerkt:
Baas! Als ik iemand in zn leren combi met een ss achter zich hoofd, schouders knie en teen zie doen, schud ik toch zeker wel even met mn hoofd :P

Ik moest ff goed kijken maar inderdaad... er zit ook een motor in het filmpje.
Die viel bijna helemaal weg in het grasveldje erachter.


Maar hulde voor de nette uitvoering. :}
 
Ik wil graag zien een jarige motor met slingers en met het aantal ballonnen dat je motor oud is.
Extra credits als je ook een taartje voor hem/haar hebt
 
2fff6ff1.jpg

Zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan