The Riding Game MF Style, SS and the rest [3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is t wel een paard? :?
Kidding! Goed gedaan! *O* snel ook.. stond ie bij je in de tuin? :+

Nee hier ongeveer een km vandaan gok ik, Over een paar landweggetjes en tadaaaa. Was er toevallig vanmiddag langsgekomen,. wist niet eens dat er daar stonden. :X Wel jammer dat ie niet bij me in de tuin staat. :}

@Guido: Stonden wel mensen raar te kijken.. Vooral toen ik terugreed met een vliegenmepper in mijn hand :9

Zo. nu de motor binnen zetten en klaar voor vandaag

Edit; Verdorie. In mijn haast vergeten waar ik motorsleuteltje neergekwakt heb.. B| :X
 
Laatst bewerkt:
Nee hier ongeveer een km vandaan gok ik, Over een paar landweggetjes en tadaaaa. Was er toevallig vanmiddag langsgekomen,. wist niet eens dat er daar stonden. :X Wel jammer dat ie niet bij me in de tuin staat. :}

@Guido: Stonden wel mensen raar te kijken.. Vooral toen ik terugreed met een vliegenmepper in mijn hand :9

Zo. nu de motor binnen zetten en klaar voor vandaag
:} toppie
 
:} _O- voor alle opdrachten :Y









Ik zit dinsdag in de eifel, dus mocht iemand een leuke opdracht kunnen verzinnen voor daar O-) *D
 
Een dag niet online komen mis je gelijk 10 opdrachten en 20 pagina's door te spitten.
Komende week maar even mijn best weer gaan doen.
 
Een foto van je motor, op een parkeerterrein. Geparkeerd tussen 2 echte auto's. En dan wel een Grijze/zilvere auto. En aan de andere kant een zwarte auto.

Dus nog mazzel dat het veel voorkomende kleuren zijn. :X


Hopelijk issie goed genoeg
full
 
Nou kiki! wie??

Moeilijke keus. Maar aangezien Star niet echt op een parkeerterrein o.i.d staat.. Denk ik toch dat het dit keer sandmann word. Tenzij mensen het er niet mee eens zijn, omdat star eerder was? En tenzij star natuurlijk beweerd dat het bedoeld is om auto's te parkeren.. En dan op zn eerlijke woord vertrouwen
 
Laatst bewerkt:
*O* me telefoon met 5 megapixel camera weer gemaakt :)

Die was om niet nader te benoemen redenen kapot gegaan, dus nu alleen de poot nog gezond krijgen en ik kan weer game-on :Y

Ik zeg diegene die als 1e was, parkeer terrein is een terrein waar auto's staan geparkeerd, en dat staan ze ook op foto 1 O-)
 
Laatst bewerkt:
Moeilijke keus. Maar aangezien Star niet echt op een parkeerterrein o.i.d staat.. Denk ik toch dat het dit keer sandmann word. Tenzij mensen het er niet mee eens zijn, omdat star eerder was? En tenzij star natuurlijk beweerd dat het bedoeld is om auto's te parkeren.. En dan op zn eerlijke woord vertrouwen


Sandmann staat er natuurlijk echt tussen :Y

Van mij mag deze naar Sandmann ;)
 
Moeilijke keus. Maar aangezien Star niet echt op een parkeerterrein o.i.d staat.. Denk ik toch dat het dit keer sandmann word. Tenzij mensen het er niet mee eens zijn, omdat star eerder was?

tis jouw opdracht, jij mag beslissen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan