Doubletronics + Philips bluevision H7 dubbele koplamp mod

legu

Die hard MF'er
8 nov 2007
337
12
Bij deze te koop:

Doubletronics module van http://www.doubletronics.com/

Heb de module een maand gebruikt dus is nog als nieuw en werkt perfect. Ik lever de set inclusief een 2 weken oude Phillips blue vision ultra H7 lamp (gekocht voor 24,95 bij de halfords). De totale set heeft mij dus 100 euro gekost een maand terug. Ik bied hem hier aan voor 65€. Eventueel kan ik de set ook voor je inbouwen. Ik lever de set met nieuwe klemmen zodat je hem als nieuw kan monteren op je eigen motor. De draden zijn niet ingekort en alles is zoals nieuw.

Prijs: 65€

Reden: Xenon

Foto's:

DoubleTronics%20Module2.png


philips_blue_vision_ultra_h7_pb.jpg
 
Makkelijk te installeren/monteren op een R6 model 03~05 ? Waar kom je eigenlijk vandaan, ivm eventueel opsturen of afhalen.
 
Ik heb het zelf op een r6 2008 zitten. Op een 03-05 model is exact hetzelfde. Tegen een kleine beloning wil ik het ook wel inbouwen...
 
pfoeh, dat is niet om de hoek (ik woon naast Hilversum)! Je komt niet binnenkort nog eens in de buurt? Je kan het ook zelf monteren hoor, het stelt niet zoveel voor.

Je knipt de plusdraad van je grootlicht door, daar komen 2 draadjes aan van het dualtronics kastje met de bijgeleverde draadschoenen 2x.
Je knijpt de andere 2 draadjes van het dualtronics op de + en - van je dimlicht met bijgeleverde kabelverbinders 2x (stroomvoorziening van het kastje).

Ik heb er niet zo'n haast mee, het zit momenteel nog ingebouwd dus als je binnenkort nog eens in de buurt bent kan het ook gewoon. Ik moet de xenon ook nog bestellen! Mocht er nou iemand anders interesse hebben dan is het uiteraard wie het eerst komt die het eerst maalt.

Uitleg van de site:

http://veiligmotorrijden.pageprocessor.nl/import/assetmanager/0/280/Montagehandleiding NL 2010.pdf
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat je niet echt in de buurt woonde. Maar ik kan op de site van Double Tronics nu niet echt goed zien welke lampen nu precies gaan branden.

Het gewone sein licht blijft ook nog gewoon werken toch?
 
http://veiligmotorrijden.pageprocessor.nl/p3.php?RubriekID=1846

seinlicht blijft gewoon werken inderdaad. Nu werkt als het goed is alleen je dimlicht links (als je op de motor zit), en met deze module werkt ook de rechter lamp.

Werkt de lamp nu bij jou zoals in dit filmpje?


Naar mijn mening geen gezicht dat er maar aan 1 kant een lamp brand. Vandaar de module!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net maar even gekeken bij mijn brommert gekeken. Het leek op de foto zo raar. Maar als ik het groot licht aan zet klopt het wel met wat ik dacht.

Ja het is inderdaad raar. Jammer dat het niet werkt met Xeon. goed.
 
maar je hebt verder wel of geen interesse? Want dat kan ik niet helemaal uit je post halen...
 
wanneer wil je hem in huis hebben? Er komt nu 1 set xenon aan voor de honda cb1, als die bevalt koop ik nog zo'n set voor de R6 en stuur ik de doubletronic module jou kant op. Mocht er nog een hogere bieder komen dan mag die zich hier natuurlijk melden. Is dat in orde?
 
Ja als je vervanging voor je eigen motor heb qua verlichting, dan stemmen we de verzendgegevens even af via PB, lijkt me goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan