Voor de Bakker's

...nee, heb helaas geen plaatje van de andere kant...
...maar toen ik thuis kwam realiseerde ik mij pas dat het wellicht een Bakker kon zijn... :/
 
andere kant .... :W
full
 
Ik heb vandaag het frame maar eens aan een lekkere lentepoetsbeurt onderworpen.
na 3 uur poetsen
volgens mij zou het best een leuke naked kunnen zijn, bugspoilertje en een klein kuipje voorop...
 
Laatst bewerkt:
Moriwakid en teveel eer...:

hmmm, ik dacht dat je een kenner was .... :+ _O- :W

...mwah..., alleen als het mij zo uit komt... -O-



...maar..., ik had dus hetzelfde..., liep ook zo aan die fiets voorbij, en vrouwlief die de avond mee was naar de beurs, zal het al helemaal jeuken dat gedoe met die soort van aparte motoren...

...zij is alleen maar op haar hoede dat ik geen zinloze hoeveelheden geld ga lopen uitgeven op zo'n beurs... :/





...die Suzuki stond dus bij een riedeltje Honda's in de buurt, en dat was van die ouwe meuk ; beetje CBX en CB750Four enzo...

...en die was ik op de plaat aan het vastleggen..., en toen ik wegwandelde zag ik die Soes staan..., en toen dacht ik : oeps gauw nog even een plaatje... :/
 
Grappig idd... enige wat echt te herkennen is zijn PVM-etjes ??(denk ik) de Bakker uitlaat + dempe en de 4-kant stalen achterbrug. (Dresda?).
de rem lijkt origineel achter, maar de bevestigingvan de reactiestang is misschien ooit er aan gemaakt aan de brug door ene ome Nico.... net als de frame braces wellicht.

raar ding, zeker met die titel er boven

dus... om dat een Bakker te noemen .... :N maar ja, hoe rechtvaardig je anders deze prijs... :X
 
Moriwakid schreef...:

raar ding, zeker met die titel er boven

dus... om dat een Bakker te noemen .... :N maar ja, hoe rechtvaardig je anders deze prijs... :X

...beetje roestig en smoezelig ook allemaal...
...tis 't allemaal net niet... :/

...zo te zien via een soort van handelaar..., want RDW-bordjes achter het raam... :/


T58b2fFATcrgj8ID4nTpzw==.jpg


iFwisg==.jpg


n564Q6A0GuOmsV8doRxZDw==.jpg
 
...zul je ook nog zien dat het houtdraadbouten zijn..., want hoe krijg je anders een moertje aan de binnenkant aan die boutjes vast... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan