Voor de Bakker's

Voor diegenen die op zoek zijn naar een Bakker ik heb de mijne in de verkoop gezet.

Betreft een Bakker met verstelbaar balhoofd, turbo, injectie, etc etc.
Nico heeft persoonlijk zijn zegen gegeven.
Taxatierapport aanwezig.

Motor is opgebouwd uit uitsluitend kwaliteitsdelen. 2 jaar geleden de wp vering laten reviseren.
De motor is in nieuwstaat, voorzien van NL kenteken.
Is ook een Bakker op kenteken.


Interesse ?? Stuur mij een berichtje.

Gr S
 
Laatst bewerkt:
WIE HEEFT MIJN SUZUKI BAKKER 750 , HEB IK ROND 1986/1987 INGERUILD BIJ MOTORHANDELAAR IN GARDEREN (ZAT IN HET BOS) IK WEET ZIJN NAAM NIET MEER , MAAR OVERAL MOTOREN ONDER AFDAKJES IN HET BOS BIJ HUIS STAAN. DE SUZUKI WAS OPGEBOORD NAAR 850 CC , PAPIEREN ZATEN ER ALLEMAAL BIJ ,EN ER ZATEN 3 RACEKUIPEN; BLAUW/WIT SUZUKI , SKOAL BANDIT KLEUREN,EN NOG EEN RG500 SET,WAS VOORZIEN VAN PVM EN WIWO SPULLEN. DOODZONDE DAT IK HEB TOEN GERUILD HEB VOOR FZ750. WIE WEET WAAR DEZE MOTOR IS GEBLEVEN?
 
WIE HEEFT MIJN SUZUKI BAKKER 750 , HEB IK ROND 1986/1987 INGERUILD BIJ MOTORHANDELAAR IN GARDEREN (ZAT IN HET BOS) IK WEET ZIJN NAAM NIET MEER , MAAR OVERAL MOTOREN ONDER AFDAKJES IN HET BOS BIJ HUIS STAAN. DE SUZUKI WAS OPGEBOORD NAAR 850 CC , PAPIEREN ZATEN ER ALLEMAAL BIJ ,EN ER ZATEN 3 RACEKUIPEN; BLAUW/WIT SUZUKI , SKOAL BANDIT KLEUREN,EN NOG EEN RG500 SET,WAS VOORZIEN VAN PVM EN WIWO SPULLEN. DOODZONDE DAT IK HEB TOEN GERUILD HEB VOOR FZ750. WIE WEET WAAR DEZE MOTOR IS GEBLEVEN?
Als je het kenteken nog weet dan kan je op de RDW site kijken of de motor nog bestaat.
 
klopt was Boeve motoren , ik ruilde mijn Bakker voor een 1 jaar oude FZ750 die op papier van een 78 jarige was geweest. thuis gekomen viel mij op dat er het een en ander geborgd was; bleek het een racer uit de FZ klasse te zijn geweest,,,,, het type van mijn Bakker weet ik niet ,ik weet alleen dat het een GS750 blok was , waar een Yoshimura kit op zat . De nodige originele papieren waren er allemaal bij. doodzonde dat ik hem ten ruilde voor die FZ ,maar ja, toen kon je een Bakker aan de straatstenen niet kwijt, geen enkele motorzaak wilde hem hebben
 
klopt was Boeve motoren , ik ruilde mijn Bakker voor een 1 jaar oude FZ750 die op papier van een 78 jarige was geweest. thuis gekomen viel mij op dat er het een en ander geborgd was; bleek het een racer uit de FZ klasse te zijn geweest,,,,, het type van mijn Bakker weet ik niet ,ik weet alleen dat het een GS750 blok was , waar een Yoshimura kit op zat . De nodige originele papieren waren er allemaal bij. doodzonde dat ik hem ten ruilde voor die FZ ,maar ja, toen kon je een Bakker aan de straatstenen niet kwijt, geen enkele motorzaak wilde hem hebben
Klopt,alles wat te veel afweek van standaard motoren waren de meeste motorzaken niet dol op,is ook logisch want het waren
in de aanschaf dure fietsen,maar als motorzaak moet je er dan garantie op gaan geven en dat gaat natuurlijk niet.
 
Deze maar weer eens aanwakkeren.
Sinds afgelopen week de trotse bezitter van een Bakker GS1000.
Is helaas een kale fiets.
Dus even benieuwd of iemand weet waar ik er meer over zou kunnen vinden.
Chris al gecontact, net als Bakker Framebouw zelf.
Ik zou de motor namelijk enigszins terug willen brengen naar origineel uiterlijk.
Binnenkort zal ik er een topic over openen.

IMG_3738.JPG

IMG_3737.JPG

IMG_3745.JPG

IMG_3746.JPG
 
 
Bedankt!
Plannen zijn er al en aangezien er (bijna) geen bodywork voor te vinden is, gaat er naar alle waarschijnlijkheid een kuip en zit van een XR41 op komen. Dan een RSU voorvork, periodiek correctie Dymags en een Nico Bakker 4-1 uitlaatsysteem. Maar eerst is de Martin aan de buurt. :9
 
Bedankt!
Plannen zijn er al en aangezien er (bijna) geen bodywork voor te vinden is, gaat er naar alle waarschijnlijkheid een kuip en zit van een XR41 op komen. Dan een RSU voorvork, periodiek correctie Dymags en een Nico Bakker 4-1 uitlaatsysteem. Maar eerst is de Martin aan de buurt. :9
Martin?
Vertelvertel......

Greetz, Q
 
Bedankt!
Plannen zijn er al en aangezien er (bijna) geen bodywork voor te vinden is, gaat er naar alle waarschijnlijkheid een kuip en zit van een XR41 op komen. Dan een RSU voorvork, periodiek correctie Dymags en een Nico Bakker 4-1 uitlaatsysteem. Maar eerst is de Martin aan de buurt. :9
Bakker bodywork is nog verkrijgbaar hoor: FRAME BOUWERS – One of a kind custom bikes
 
Terug
Bovenaan Onderaan