Voor de Bakker's

Vriend van mij heeft deze net gekocht een Nico Bakker RD500
full
 
Laatst bewerkt:
bakker[ twee frames van gebouwd met samracing uitlaatDOCLIB=1112681,a173bd93f66e43ed5b13266482c9f57d,51210,0,0]
 
Laatst bewerkt:
De eerste foto waar Nico Bakker zelf bij staat gaat suzuki tr 500 watergekoeld bodywork op, deze motor is van mijzelf het is een rg500 frame met een monoschock nico bakker achterkant , deze heeft nico zelf gemaakt in 1977 twee stuks een voor Jack Findley waar hij de 1977 salsburgring Gp mee heeft gewonne en deze ,, Ik hang er een suzuki tr 500 tweecylinder watergekoeld blok in
De tweede foto is een suzuki tr 750 fabrieks blok , met bakker frame daar heb ik alleen de uitlaten voor gemaakt , hier zijn ook maar twee frame,s van gemaakt
 
Ja dat klopt ,heb er zelf nog met Rob over gesproken , trouwens de rechter foto met nr 91 dat is de motor waar ik de uitlaten nou op heb gemaakt
 
Een paar weken geleden via Eb*y een franse moto revue op de kop getikt over die desbetreffende 24 uurs race... dat er geen fransman won... vonden ze niet leuk :P Paar kleine paragraafjes stonden er, terwijl ze elk jaar helemaal vol stonden _O-

full
 
...voor wie nog een project zoekt : klik...


...tis FF een stukkie rijden..., maar... ;)




...enne..., met 'n Moriwaki sticker op de tank ; dus die is alvast binnen...
 
Laatst bewerkt:
die sticker krijg je bij mij voor de helft en voor de 3 ruil ik die motor er wel op in... :+

vette basis... *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan