Yamaha Div. 900 carb. set, pilot screw afgebroken, vanaf €30

sanscorp

MF veteraan
21 sep 2010
4.716
982
Almere
Interessepeiling: ik wil weten of het überhaupt nog iets op levert, het puntje is van de hoofd mix schroef is afgebroken.

Een zeer nette carburateur set voor de Yamaha Diversion 900 uit 1995 (past ook op latere modellen)
Membramen zijn in prima conditie (nieuw 60 euro p.s.!) en de carbs zijn helemaal schoon.

Inlusief Throttle Position Sensor (los al 100 euro) en pre-heaters (gloeipluggen).


De boel is niet afgesteld, dit moet je zelf doen, staat redelijk synchroon maar kan veel beter.

LET OP: Het puntje van de Pilot screw is afgebroken.
Dit is goed te verhelpen door het uit te (laten) boren.
Ik kan dit gratis laten doen maar het verzenden kost mij 20 euro en dat vind ik niet de moeite waard...
 
Hallo Sancorp,

Deze set is onder voorbehoud van een foto verkocht, indien je akkoord kunt gaan met 35,- euro inclusief verzenden naar Groningen.

In afwachting van je reactie.

Big-Foot
 
Hallo,

Ik wil graag nog even kijken wat er met de prijs gebeurd, vind 35 incl. verzenden (7,50 verzendkosten, 5 euro verpakking en 2 euro parkeren) toch wel aan de erg lage kant.

Hoop wel iets meer te krijgen voor het geheel.

Voor 2x verzendkosten kan ik de pilot screw ook gratis uit laten boren en dan kan ik er waarschijnlijk veel meer voor vragen: set ziet er echt goed uit verder!
 
Goedemorgen Sancorp,

Verzending kost 6,75 voor pakketten tot 10 kg die niet door de brievenbus passen.
Elke willekeurige doos die bij de supermarkt gratis klaar ligt is geschikt voor verzending.

Mocht je toch besluiten om de carbs te verkopen dan hoor ik dat graag :)

Groeten Big-Foot :W
 
Klopt, maar als ik alleen al zie wat het kost om mijn auto te parkeren voor het postkantoor en hoe lang ik sta te wachten dan zou je het wel snappen ;)

Ik heb besloten om de carbs te verkopen maar niet voor 35 euro incl. verzendkosten.

Dan laat ik ze liever maken en zet ik ze voor het dubbele op MP.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan