# Gelderse SuperMotards #3 # Drifting away

Hoi!

Alleen BAN op motormeuk :') :') :')

Rikkels altijd -1
Brag&Boost altijd -oneindig

Ik las al wel dat er eentje van hun graag met jullie zou willen afspreken. Die heb ik maar jullie gegevens van het inschrijfformulier gegeven. Hij was er erg blij mee :Y
Als dank kon ik voortaan altijd gratis naar de shop toe...... en mag ik voortaan met de mattizzzz mee op de dijkjes cruizzzzzzzzzzen :] EINDELIJK ECHTE VRIENDEN GEVONDEN _O- :+
 
Ik las al wel dat er eentje van hun graag met jullie zou willen afspreken. Die heb ik maar jullie gegevens van het inschrijfformulier gegeven. Hij was er erg blij mee :Y
Als dank kon ik voortaan altijd gratis naar de shop toe...... en mag ik voortaan met de mattizzzz mee op de dijkjes cruizzzzzzzzzzen :] EINDELIJK ECHTE VRIENDEN GEVONDEN _O- :+
_O- _O- _O-
 
Hallo allemaal! Is er ook weleens Supermoto voor beginnners op de Pottendijk? Wil eens een beginnetje maken met de XTX, maar wil mezelf niet het verkeerde aanleren en Valkenswaard is niet om de hoek helaas!
 
Hallo allemaal! Is er ook weleens Supermoto voor beginnners op de Pottendijk? Wil eens een beginnetje maken met de XTX, maar wil mezelf niet het verkeerde aanleren en Valkenswaard is niet om de hoek helaas!

wel eens en keer........ check onze kalender / site. www.supermotardtraining.nl. Deze is nu uit de lucht ivm onderhoud en aanpassingen.

13 mei is de eerste race/ training van ons. Deze keer proberen we een undurance te organiseren, maar bij te weinig animo wordt he teen vrije training voor beginners. Dus houdt he ttopic in de gaten.
Supermotardtraining-MF Endurance Race

We geven/ organiseren zo'n 6 keer per jaar een training op Emmen speciaal voor de beginners! Dus kansen genoeg om een keertje te proeven aan het circuitrijden.
 
oja, 17 juni organiseren we een training op Lelystad....
Is lekker centraal in Nederland gelegen.
 
Zijn er sumo rijders hier die uit omgeving Nijmegen komen? Inmiddels zie ik er genoeg rijden maar veel zijn hier niet terug te vinden. Zou genoeg animo moeten zijn voor een zondagritje :]
 
Zijn er sumo rijders hier die uit omgeving Nijmegen komen? Inmiddels zie ik er genoeg rijden maar veel zijn hier niet terug te vinden. Zou genoeg animo moeten zijn voor een zondagritje :]


Kom uit Arnhem...... maar heb geen kenteken meer op de SM -O-
Zijn volgens mij nog wel een aantal SM rijders uit de omgeving met kenteken hoor.
 
hey, eerste keer dat ik dit topic zie :P ik ben straks wel weer in voor zondagritjes o.i.d.
ik kom zelf uit wezep. ik zie trouwens dat de topicstarter haywire / bart uit hattem komt, ik heb je nog nooit zien rijden, of vermijd je wezep altijd :+ haha
 
Rempunt na het lange rechte stuk verlegd hij ook steeds verder.....
Volgende x begint ie pas te remmen op de crossbaan er achter..... :P
 
hey, eerste keer dat ik dit topic zie :P ik ben straks wel weer in voor zondagritjes o.i.d.
ik kom zelf uit wezep. ik zie trouwens dat de topicstarter haywire / bart uit hattem komt, ik heb je nog nooit zien rijden, of vermijd je wezep altijd :+ haha

Nee hoor ben vorig jaar regelmatig door Wezep geweest. Ik heb je daarentegen nog nooit in Hattem zien rijden. Mijn motor ligt nu nog in stukken maar als die klaar is kunnen we wel is wat afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan