1982 Harley Davidson FXS lowrider 1340cc shovelhead

Rinky

MF'er
18 jul 2009
93
0
Hallo allemaal,

Bij deze zet ik, met best wel veel pijn in de rikketik, mijn Harley Davidson te koop. Ik heb er de afgelopen 2 seizoenen heerlijk maar te weinig mee gereden. Ik heb een wat drukkere baan gekregen, waardoor ik alleen in de weekenden kan rijden op deze prachtige machine, en ik wil een motor die ook geschikt is voor woon-werk verkeer. Vandaar dat deze pracht machine in de verkoop mag.

Wat de motor betreft;
- 1340cc shovelhead
- 1982
- km stand onbekend
- type: FXS lowrider
- heeft niet altijd binnen gestaan, wel altijd onder zeil+afdak


Er is een tax-rapport van een paar jaar geleden aanwezig. Daarna zijn er nog een paar dingetjes veranderd, namelijk de spiegels, originele HD gel accu en de toegevoegde lederen tas.

Motor komt met tas en 3 zadels. (2 duo seats waarvan 1 nog aangepast moet worden, en 1 le perra mono seat)

Een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus hier voor een paar duizend woorden aan foto *D :

1.jpg



2.jpg



3.jpg



4.jpg



5.jpg



6.jpg



7.jpg



8.jpg



9.jpg



10.jpg



11.jpg



12.jpg



13.jpg



14.jpg

(wow, wat een stoere kerl 8-) )




En dan hebben we voor de echte liefhebbers nog een kort filmpje:

filmpje is gemaakt met fototoestel, dus geluid is niet al te best


Nog een 3-tal opmerkingen:
- op de foto's is de motor nog niet gepoetst
- De spiegel zit scheef, ik kwam er pas achter toen ik het filmpje terugkeek, is nu weer in orde
- De motor hoeft niet snel verkocht te zijn.

Vraagprijs is 8500 8250,- euro
 
Laatst bewerkt:
een pracht bike :}
de prijs is scherp maar niet overdreven. :P

maar de huidige economische neergang heeft al een aardig vacuum in mijn portemonnee getrokken.. dus meer dan een welverdient schupje kan ik niet geven :X
 
Laatst bewerkt:
Erg mooie fiets!
Hoe zit het eigenlijk met het onderhoud hier van? Elk seizoen het blok open? Of valt dat nog mee...
Al enig idee wat je hierna wil?
 
Erg mooie fiets!
Hoe zit het eigenlijk met het onderhoud hier van? Elk seizoen het blok open? Of valt dat nog mee...
Al enig idee wat je hierna wil?

Onderhoud valt reuze mee, af en toe een schroefje aandraaien ;)
Verder wil ik denk ik een mooie naked, maar wat voor model weet ik nog niet.

Mooie advertentie met veel foto's. Voorbeeld voor veel leden hier die zn machine aanbieden.

danku! mooie motor verdient mooie advertentie! :P

ik zag staan mean green yrseke girl op je nummerbord!!!

Ja, ik heb mn nummerbord niet verstopt, vind ik nergens voor nodig
 
Onderhoud valt reuze mee, af en toe een schroefje aandraaien ;)
Verder wil ik denk ik een mooie naked, maar wat voor model weet ik nog niet.
Duidelijk. Ik heb opzich 2rechter handen die sleutelervaring hebben. Schroefje aandraaien is dan een koud kunstje ;) Meende dat een shovelhead last heeft van een koppakking en bak die nog wel eens kunnen gaan lekken.
Je hebt een PM trouwens
 
Duidelijk. Ik heb opzich 2rechter handen die sleutelervaring hebben. Schroefje aandraaien is dan een koud kunstje ;) Meende dat een shovelhead last heeft van een koppakking en bak die nog wel eens kunnen gaan lekken.
Je hebt een PM trouwens

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, echter dit blok is (ooit, weet uit t hoofd niet wanneer) gereviseerd, en heeft naar mijn weten geen last van lekkage.
 
Laatst bewerkt:
een shovel zonder lekkage? zit er wel olie in??
Let op dit is niet lullig bedoeld, maar ik heb er een paar gehad en nog nooit een die nergens lekte.
Verder dus schop voor mooie dikke fiets.
 
een shovel zonder lekkage? zit er wel olie in??
Let op dit is niet lullig bedoeld, maar ik heb er een paar gehad en nog nooit een die nergens lekte.
Verder dus schop voor mooie dikke fiets.

Voor zover ik weet zit er gewoon olie in :+ , en op de plek waar hij staat ligt nooit olie, lijkt mij voldoende indicatie dat deze niet lekt.
 
Laatst bewerkt:
eventjes deze advertentie kickstarten, want ook al gaat dat zwaar met deze mooie bike, kickstart zit er op en werkt! :D
 
Reactie van ook een shovelrijder
Het is dat ik al een shovel heb (FLH Electraglide )
anders was deze zeker de moeite waard geweest

wat betreft olielekage
een1340 late shovel hoeft geen olie te lekken

en een drupje olie onder de motor bij een earlyshovel
kan ook zijn van het kettingsmeersysteem !
 
Reactie van ook een shovelrijder
Het is dat ik al een shovel heb (FLH Electraglide )
anders was deze zeker de moeite waard geweest

wat betreft olielekage
een1340 late shovel hoeft geen olie te lekken

en een drupje olie onder de motor bij een earlyshovel
kan ook zijn van het kettingsmeersysteem !


een harley lekt niet, markeert alleen zijn plek. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan