Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Rijden in Zeeland *** Deel 32

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
03 jan. 2009
quote:
gix-addict schreef op 05 april 2012 @ 16:08:

[...]

Vorig jaar met jaap daar een dag gereden, waren er met de alfa van jaap naar toe gegaan

achteraf een geluk dat we er geraakt zijn :P
Ik vond het niet zo'n leuke baan, zitten voor mijn gevoel 2 a 3 leuke bochten in en ik vond het asvalt erg slecht in vergelijking met zolder/assen/zandvoort

Ah dat klinkt goed -O-

Haha nou we zullen zien. Zitten veel linkerbochten in en daar ben ik beter in dan de rechter :P
Hopelijk kan m'n vriendin d'r vakantie een weekje opschuiven naar voren, kunnen we vanaf door naar weet ik veel waar.
Da sa we

Reg. datum:
13 okt. 2007
quote:
gix-addict schreef op 05 april 2012 @ 16:08:

[...]
Ik vond het niet zo'n leuke baan, zitten voor mijn gevoel 2 a 3 leuke bochten in en ik vond het asvalt erg slecht in vergelijking met zolder/assen/zandvoort

vond er ook niks aan. het is alleen maar start/stop. dus niks vloeiends en als ik ergens een hekel aan heb.. zolder trek ik maar net :P en je word ook dol van de hoeveelheid rondjes die je rijd. ik reed er 14 per sessie ofzo. afwisseling is er niet. geef mij maar lekker vloeiendere en langere banen zoals zandvoort assen of nurburgring.
oypo.nl/edlinikpics

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Raw schreef op 05 april 2012 @ 17:41:

[...]

vond er ook niks aan. het is alleen maar start/stop. dus niks vloeiends en als ik ergens een hekel aan heb.. zolder trek ik maar net :P en je word ook dol van de hoeveelheid rondjes die je rijd. ik reed er 14 per sessie ofzo. afwisseling is er niet. geef mij maar lekker vloeiendere en langere banen zoals zandvoort assen of nurburgring.

klopt ja, Zolder is goed te doen en is het beste aan te rijden voor ons

Maar Assen en Zandvoort vloeit beter ja, Assen wil ik eigenlijk dit jaar nog eens doen.
Misschien september ofzo, mocht het dan fout gaan ben ik al met de motor op vakantie geweest :Y
" Those Who Risk Nothing, Do, Achieve,& Become Nothing" DJ

" Just Because You’re Breathing, Doesn’t Mean You’re Alive" GM

Black zx10r 04

Reg. datum:
22 apr. 2007
quote:
gix-addict schreef op 05 april 2012 @ 19:35:

[...]

klopt ja, Zolder is goed te doen en is het beste aan te rijden voor ons

Maar Assen en Zandvoort vloeit beter ja, Assen wil ik eigenlijk dit jaar nog eens doen.
Misschien september ofzo, mocht het dan fout gaan ben ik al met de motor op vakantie geweest :Y

laat dat ff weten dan als je in september assen wil doen ;) dan heb ik vakantie en wil assen nog wel is doen :P
zx6r 99 (sold) life is a bitch.....SO FUCK IT!!!!!

Reg. datum:
04 dec. 2001
quote:
Jozzz schreef op 04 april 2012 @ 14:54:
Ik ga vanavond es ff een afsrpaak maken om deze bike te bezichtigen en evt. meteen maar mee te nemen... 8-)

Tis helaas geen 750 maar ik vind deze kleurstelling wel ontzettend mooi:

[afbeelding]

Kijk hier eens, een 750 in het zwart
http://www.zeelandnet.nl/...99-Suzuki_GSXR750_K6.html
GPZ 600R, YZF 750R, YZF R1 '98 - YZF 750R (circuit)

Reg. datum:
04 dec. 2001
quote:
O.E.B schreef op 05 april 2012 @ 16:32:

[...]

Ah dat klinkt goed -O-

Haha nou we zullen zien. Zitten veel linkerbochten in en daar ben ik beter in dan de rechter :P
Hopelijk kan m'n vriendin d'r vakantie een weekje opschuiven naar voren, kunnen we vanaf door naar weet ik veel waar.

Ligt er maar net aan wat je leuk vindt. Kan me voorstellen als je de grote circuits gewend bent, dat Mettet dan tegenvalt. Wij rijden echter best vaak op de 'mickey mouse' circuits en ik vond Mettet dan best leuk :Y
GPZ 600R, YZF 750R, YZF R1 '98 - YZF 750R (circuit)

Nu Brembo dealer

Reg. datum:
16 okt. 2007
quote:
Smet schreef op 06 april 2012 @ 10:18:

[...]

Ligt er maar net aan wat je leuk vindt. Kan me voorstellen als je de grote circuits gewend bent, dat Mettet dan tegenvalt. Wij rijden echter best vaak op de 'mickey mouse' circuits en ik vond Mettet dan best leuk :Y

Heb liever mettet dan zolder
Gearing lekker kort en gaan
Maar spa blijft de max vindt ik :9~

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:

Ja das bij die knakker waar ik mijn Gixxer heb ingeruild. Mocht er niet op proefrijden omdat ik de week ervoor al een proefritje op een zx6r had gedaan en die niet heb genomen. Dat moest ik maar bij Motoport ofzo doen :? Die 750 had zowiezo een behoorlijke schuiver op zijn rechterkant gemaakt wat te zien was aan stickers die over de beschadigingen geplakt waren waaronder de schade goed voelbaar was en de remhendel was ook gloednieuw terwijl de koppelingshendel al wel verweerd was... |(

Maar wel bedankt voor het meekijken! Als je/jullie nog wat moois tegenkomt hoor ik het graag! *O*
Jozzz wijzigde dit bericht op vrijdag 06 april 2012 11:58 (3%)
Gsxr 600 k5 (rip) - Gsxr 750 k7

Reg. datum:
26 mrt. 2010
quote:
Jozzz schreef op 06 april 2012 @ 11:46:

[...]

Ja das bij die knakker waar ik mijn Gixxer heb ingeruild. Mocht er niet op proefrijden omdat ik de week ervoor al een proefritje op een zx6r had gedaan en die niet heb genomen. Dat moest ik maar bij Motoport ofzo doen :? Die 750 had zowiezo een behoorlijke schuiver op zijn rechterkant gemaakt wat te zien was aan stickers die over de beschadigingen geplakt waren waaronder de schade goed voelbaar was en de remhendel was ook gloednieuw terwijl de koppelingshendel al wel verweerd was... |(

Maar wel bedankt voor het meekijken! Als je/jullie nog wat moois tegenkomt hoor ik het graag! *O*

zoo lekker klant vriendelijk is dat dan! je mag op 1 motor proefrijden en die nemen anders heb je pech :9
En die kawasaki is ook schade fiets geweest ofniet?

ik ga btw morgen kijken voor een yamaha r6 04
Szr660(H)

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
quote:
Gsuen schreef op 06 april 2012 @ 17:28:

[...]

zoo lekker klant vriendelijk is dat dan! je mag op 1 motor proefrijden en die nemen anders heb je pech :9

Ja ook veel stickers op dubieuze plekken en allerlei carbon delen over het frame geplakt... Zaten zelfs tierips om _O-

Maar goed, volgens de eigenaar was ik een pietje precies dus zal wel aan mij liggen... :+

Heb je trouwens al een foto van die R6 waar je naar gaat kijken? Ben wel benieuwd! Maat van me heeft net een grijze uit 2003 gekocht. Mooi apparaat!! :Y
Jozzz wijzigde dit bericht op vrijdag 06 april 2012 17:58 (12%)

Black zx10r 04

Reg. datum:
22 apr. 2007
quote:
Jozzz schreef op 06 april 2012 @ 17:56:

[...]

Ja ook veel stickers op dubieuze plekken en allerlei carbon delen over het frame geplakt... Zaten zelfs tierips om _O-

Maar goed, volgens de eigenaar was ik een pietje precies dus zal wel aan mij liggen... :+

Heb je trouwens al een foto van die R6 waar je naar gaat kijken? Ben wel benieuwd! Maat van me heeft net een grijze uit 2003 gekocht. Mooi apparaat!! :Y

blijf daar dan maar lekker weg, als je niet eens mag zeggen dat er "flinke" schade aan een fiets zit ;) dan weet je al een beetje wat soort iemand het is he :+

gasss der op

Reg. datum:
03 okt. 2011
Dat is duidelijk dat er daar iets met de sloop (schade) motoren wordt gedaan.
Ben er ook eens geweest en zo vriendelijk is hij niet en zeker niet als je vragen stelt.
dan wordt er of geen antwoord meer gegeven of hij laat je gewoon staan.
het lijkt er op dat je er gewoon moet kopen en geen vragen stellen.
Dus niet echt interessant.
Dick

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
Ben benieuwd wanneer mijn oude Gixxer daar te koop staat als 'zgan. motor in nieuwstaat'... ;)

Reg. datum:
03 jan. 2009
quote:
Gsuen schreef op 06 april 2012 @ 17:28:

[...]

En, al wezen kijken? Was het wat? Foto's :P

Mijn vriendin heeft d'r vakantie gelukkig een weekje kunnen opschuiven naar voor. Dus we gaan 6 juni richting Mettet, de 7e daar rijden en dan een weekje op de motor touren. Nog geen idee waar heen. Denk de Vogezen / Luxemburg / Ardennen. Iemand nog tips of leuke routes...

15 juni trouwens 1+ op Zolder en 29 juni naar Zandvoort (groep 1). Genoeg motor rijden dus volgend verlof *O*

Heeft er trouwens iemand navigatie op z'n / haar SS? Ik kan geen mooi plekje vinden om 'm te monteren....
Da sa we

Black zx10r 04

Reg. datum:
22 apr. 2007
quote:
O.E.B schreef op 07 april 2012 @ 11:08:

[...]

En, al wezen kijken? Was het wat? Foto's :P

Mijn vriendin heeft d'r vakantie gelukkig een weekje kunnen opschuiven naar voor. Dus we gaan 6 juni richting Mettet, de 7e daar rijden en dan een weekje op de motor touren. Nog geen idee waar heen. Denk de Vogezen / Luxemburg / Ardennen. Iemand nog tips of leuke routes...

15 juni trouwens 1+ op Zolder en 29 juni naar Zandvoort (groep 1). Genoeg motor rijden dus volgend verlof *O*

Heeft er trouwens iemand navigatie op z'n / haar SS? Ik kan geen mooi plekje vinden om 'm te monteren....

Eifel :]

998 is the number of the Beast

Reg. datum:
25 jul. 2006
'Nederlandse hardrijders in België vrijuit'
Laatste update: 7 april 2012 14:08 info .BRUSSEL - Sinds begin dit jaar kan Nederland geen gegevens over Nederlandse nummerplaten meer doorgeven aan Belgische politiekorpsen.

Foto: ANP Nederlandse snelheidsduivels worden daarom niet meer beboet, tenzij de politie hen op heterdaad betrapt en de boete ter plekke int. Dat meldt zaterdag de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

De Belgische politiekorpsen in de grensstreek konden tot begin dit jaar rechtstreeks gegevens over nummerplaten opvragen bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW).

*O*

Volgens mij had ik al een flitsje gezien aan het begin van dit jaar. Da's weer eens nieuws waar je blij van wordt. En bij de ritjes op Doel..... gasgeven dus, niet stoppen voor de politie ;)
>>Support your local Big Red Machine<< .

GSX-R600 SRAD

Reg. datum:
08 okt. 2007
Moghûh!

Ben ik weer (=

Diploma gehaald, lekker aan het solliciteren dus ruim de tijd om te rijden!

Nu het weer nog...
The more I learn about women, the more I love my motorcycle.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

Reg. datum:
03 jan. 2009
quote:
Oxydrokz schreef op 08 april 2012 @ 15:03:
Moghûh!

Ben ik weer (=

Diploma gehaald, lekker aan het solliciteren dus ruim de tijd om te rijden!

Nu het weer nog...

Gefeliciteerd

Nu MotoGP kijken :P
Da sa we

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
Weet iemand hier toevallig de onderhoudsinterval van een gsxr 600 uit 2006??
En dan met name bij hoeveel km een grote beurt nodig is...

Alvast bedankt!

GSX-R600 SRAD

Reg. datum:
08 okt. 2007
quote:
Jozzz schreef op 08 april 2012 @ 22:34:
Weet iemand hier toevallig de onderhoudsinterval van een gsxr 600 uit 2006??
En dan met name bij hoeveel km een grote beurt nodig is...

Alvast bedankt!

De mijne ('97) wordt wordt om de 6k gedaan. Misschien dat de nieuwere types minder vaak vertroeteld moeten worden?
The more I learn about women, the more I love my motorcycle.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

FZ6 Fazer S2 ABS

Reg. datum:
20 okt. 2010
750 K7 bij 6000km.

Bij 24000 worden er kleppen gesteld en bougies vervangen.
Bij 18000 word het luchtfilter gewisselt
Volgens het onderhoudsschem van suzuki.

De 24dkm beurt heeft mijn 750 afgelopen winter gehad.

Voor de mensen die denken van wie is dat nu?

Lees hier al een tijdje mee en rij sinds 2 jaar op een GSXR 750 K7 blauw wit.

Kom regelmatig bij Jan Poppe in de zaak.
Heb op scooters en minibike's wedstrijden gereden.

Sinds dit jaar rij ik op een minigp rond. 12inch wielen met 80cc 2takt blok.

http://i29.photobucket.com/albums/c265/sonic_tuning/GRC%20mini%20GP/2011-07-08_175509_resized.jpg
Zeelanddriver wijzigde dit bericht op maandag 09 april 2012 18:38 (48%)

Gixxer power!!

Reg. datum:
21 apr. 2009
Thanks voor de info mannen!

Ik vroeg dit omdat ik gisteren ben wezen kijken bij een gsxr 600 k6 met 25.500 km op teller. Hij wil er 6000 voor hebben maar als daar ook nog eens de kosten voor een grote beurt bij komen word dat wel een erg duur grapje...

Oh ja! Welkom hier Zeelanddriver! Mooie gixxer! Ga zelf ook nog ff proefrijden op een 750 om toch ff te checken hoeveel verschil er nu zit tussen 600 en 750.

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
Zeelanddriver schreef op 09 april 2012 @ 18:34:
750 K7 bij 6000km.

Bij 24000 worden er kleppen gesteld en bougies vervangen.
Bij 18000 word het luchtfilter gewisselt
Volgens het onderhoudsschem van suzuki.

De 24dkm beurt heeft mijn 750 afgelopen winter gehad.

Voor de mensen die denken van wie is dat nu?

Lees hier al een tijdje mee en rij sinds 2 jaar op een GSXR 750 K7 blauw wit.

Kom regelmatig bij Jan Poppe in de zaak.
Heb op scooters en minibike's wedstrijden gereden.

Sinds dit jaar rij ik op een minigp rond. 12inch wielen met 80cc 2takt blok.

[afbeelding]

klopt helemaal,

gaaf ding trouwens die minigp :]

beurtjes om de 6000 kosten niet veel, die 24.000 zou ik inderdaad vragen of die al is gedaan want die kost redelijk wat, en let bij die km-stand even op de kettingset :)

S1000RR

Reg. datum:
26 dec. 2003
net de bazzaz fuel management, traction control en QS bij hoegee besteld

ben benieuwd, schijnt goed te werken.
de TC is meer een goodie, maar ik neem vooral die bazzaz omdat die per versnelling de QS kan aanpassen kwa gevoeligheid en onderbrekeingstijd wat de bak zeker ten goede komt :)

zal wel even duren voordat het binnen is maar ben benieuwd :)

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Cookies?Motor-Forum maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.