Quick shifter (plug n play)

Alarms

MF veteraan
30 jan 2009
1.042
0
QUICK SHIFTER te koop. 250euro

heeft op een fireblade gezeten en heb er mega fun mee gehad.
zowel goed voor push or pull shifting.
instruction manual zit er bij.

lijk het je wat.?
in 1 uur heb je m gemonteerd.
en dan volgas, een klikje op de shiftert en je zit in de volgende versnelling..


17ea9436b86085c351ac8caafd6166cc
 
Laatst bewerkt:
Deze shifter past op een Suzuki, Yamaha, Kawasaki, BMW en Honda. :Y
Je sluit m aan op de bobines, bij Honda is dat de zwart witte draad. (staat allemaal beschreven in de instruction manual)
de shift sensor zelf kun je nog afstellen op gevoeligheid.
 
Laatst bewerkt:
power comander 4 bedoel je??

je moet m echt aansluiten op de draad van de bobines (solderen).
stelt allemaal weinig voor (zo gepiept).. :Y

zoals je al las,.. ding is voor alle Japanse motoren en ook BMW doet mee..

Greets
:W
 
Hey ik heb deze ook op m'n gsxr zitten. Ik merk dat ie niet altijd soepel schakelt. Kun jij bij alle toeren opschakelen en gaat dat altijd soepel (zonder stoekeren)?
 
Hey ik heb deze ook op m'n gsxr zitten. Ik merk dat ie niet altijd soepel schakelt. Kun jij bij alle toeren opschakelen en gaat dat altijd soepel (zonder stoekeren)?
hey,

ja, je kun bij alle toeren goed schakelen en ik heb geen idee wat je bedoeld met 'stoekeren'..

natuurtlijk is dat ding gemaakt voor hoog in de toeren.. je kunt de sensor (dat shiftrod ding) afstellen op gevoeligheid, en is het aan jou wat je fijn vind.
 
Laatst bewerkt:
hey,

ja, je kun bij alle toeren goed schakelen en ik heb geen idee wat je bedoeld met 'stoekeren'..

natuurtlijk is dat ding gemaakt voor hoog in de toeren.. je kunt de sensor (dat shiftrod ding) afstellen op gevoeligheid, en is het aan jou wat je fijn vind.
Met stoekeren bedoel ik dat ie soms nogal lastig in de versnelling schiet, hij houdt dan even in en trekt weer op. Is dat zwarte ding je shiftrod en zit die bij je schakelstang? Dat onderdeel mist namelijk bij mij :?
 
Met stoekeren bedoel ik dat ie soms nogal lastig in de versnelling schiet, hij houdt dan even in en trekt weer op. Is dat zwarte ding je shiftrod en zit die bij je schakelstang? Dat onderdeel mist namelijk bij mij :?

Niet gek dat ie stoekerd dan....
Dat ding is het meest belangrijk bij een quickshifter!
 
Met stoekeren bedoel ik dat ie soms nogal lastig in de versnelling schiet, hij houdt dan even in en trekt weer op. Is dat zwarte ding je shiftrod en zit die bij je schakelstang? Dat onderdeel mist namelijk bij mij :?
de shiftrod is je schakelstang.., en da zwarte ding is de sensor.
;)
niet geheel onbelangrijk..
 
graag via mail info@sportmotorbanden.nl jou gegevens: Naam, adres, tel, nummer (kan ik jou bellen als het fout gaat)
Niet onbelangrijk rek nummer waar het geld heen moet, stort ik 225,- + 6,75 (verzendkosten) daar naar toe, heb je het binnen dan kan jij het versturen mijn adres geef ik jou via mail terug.

dacht dat het zo we redelijk is.
 
graag via mail info@sportmotorbanden.nl jou gegevens: Naam, adres, tel, nummer (kan ik jou bellen als het fout gaat)
Niet onbelangrijk rek nummer waar het geld heen moet, stort ik 225,- + 6,75 (verzendkosten) daar naar toe, heb je het binnen dan kan jij het versturen mijn adres geef ik jou via mail terug.

dacht dat het zo we redelijk is.
you've got mail.
 
Terug
Bovenaan Onderaan