Nog meer piccies in 'pics deeltje 2'

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Even niet zo aktief, want ook al sinds augustus ofzo niet meer gereden. (tijd O-) )

DSC_0227.jpg


DSC_0224.jpg


DSC_0228.jpg


En met dit weer ok nog niet de ruit ingekort. :P
 
Laatst bewerkt:
nu maar eens een zijspan zonder wielen.
full


mooi voor naar het strand. _O-
 
Laatst bewerkt:
Hey Lieuwe, kant zijn dat je je een keer opgegeven had voor 't zijspantreffen bij ons? Volgens mij hebben we elkaar nog niet ontmoet namelijk.. Maar kan me vergissen natuurlijk ;)
 
Hey Lieuwe, kant zijn dat je je een keer opgegeven had voor 't zijspantreffen bij ons? Volgens mij hebben we elkaar nog niet ontmoet namelijk.. Maar kan me vergissen natuurlijk ;)

Hoi Lasmaat, we hebben mekaar nog niet ontmoet dus daarin heb je je niet vergist.
Voor het treffen bij jullie heb ik me nooit opgegeven, ik heb er wel aan gedacht om een keer te komen kijken maar dat is er door omstandigheden nog niet van gekomen.
Maar wie weet wat de toekomst brengt en zien we elkaar nog eens een keer. ;)
 
nou H-D Lasmoat en JFJ als het voxspan klaar is gaat een van mijn eerste ritjes naar Lieuwe toe.
kan hij jullie creatie live zien.
 
Geen idee, ken hem uit een Easy Rider of zoiets en van foto's op advrider.com pasgeleden ( die eerste dan hè, met die vent met die baard ;) )


laatste tijd weer veel bekenden in de bladen, zag ook een heel bekende brikker in een stukje van de MAG staan :P
 
laatste tijd weer veel bekenden in de bladen, zag ook een heel bekende brikker in een stukje van de MAG staan :P
Hier ook, een oud klasgenootje van mijn zoon waar hij nog waterpolo mee gespeeld heeft komt eind dit jaar ook in de bladen. Met een nietje door haar navel O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan