The Riding Game MF Style, SS and the rest [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil

Je motor stil midden op de weg bij een stoplicht, het moet duidelijk zijn dat minstens 3 koekblikken op jou wachten
*stoplicht moet al op groen })

Wat een BELACHELIJKE OPDRACHT!! :(

Iedereen die de verkeersregels kent (en dat mag ik hopen aangezien nagenoeg iedereen in dit topic zijn motorrijbewijs heeft) weet dat het verboden is stil te staan voor een groen verkeerslicht.
Je vraagt dus nu BEWUST iemand iets te doen dat volgens de wegenverkeerswet niet is toegestaan! :(
 
:W ook weer actief aan het meelezen
HUIDIGE OPDRACHT:

ik wil

Je motor stil midden op de weg bij een stoplicht, het moet duidelijk zijn dat minstens 3 koekblikken op jou wachten
*stoplicht moet al op groen zijn en je motor moet alleen zijn })
Nu lijkt het net alsof jij vannacht om 01:12 al wist dat deze opdracht nu de laatste zou zijn _O-
 
Wat een BELACHELIJKE OPDRACHT!! :(

Iedereen die de verkeersregels kent (en dat mag ik hopen aangezien nagenoeg iedereen in dit topic zijn motorrijbewijs heeft) weet dat het verboden is stil te staan voor een groen verkeerslicht.
Je vraagt dus nu BEWUST iemand iets te doen dat volgens de wegenverkeerswet niet is toegestaan! :(

Schat, tel even tot 10.

Er zijn meerdere opdrachten voorbij gekomen die 'illegaal' waren. Wat denk je van de opdracht met je motor aan de andere kant van de slagbomen van een ophaalbrug? Dat is er ook één met risico.

De opdracht is verzonnen, en mag uitgevoerd worden naar eigen keuze. Lukt het niet dan lukt het niet.
 
Schat, tel even tot 10.

Er zijn meerdere opdrachten voorbij gekomen die 'illegaal' waren. Wat denk je van de opdracht met je motor aan de andere kant van de slagbomen van een ophaalbrug? Dat is er ook één met risico.

De opdracht is verzonnen, en mag uitgevoerd worden naar eigen keuze. Lukt het niet dan lukt het niet.
Ik heb al tot 10 geteld :+
 
Ik ben het wel met je eens. Dat het tegen de regels is oke.. Maar dit wekt een hoop ergenis op bij de autobestuurders.
Vind de ergernis ook niet heel erg.
Vind het erger dat ik mezelf en me motor in gevaar breng.

Achter de sluitbomen staan levert waarschijnlijk ook ergernis op van de brugwachter.
 
Dank je :P

Met achter slagbomen staan hinder je het verkeer niet, ook een verschil. ;)

Echt wel _O-

Je irriteert de brugwachter op een afstand, je hindert zowel de scheepvaart als het verkeer. Want het moment dat ik mn motor onder de slagboom gooide moest ik doodstil staan voor de sensor dacht 'oh er staat toch niemand'. Toen ik weer bewoog ging de 2e boom niet dicht. _O-

Dus je hindert er wel degelijk mensen mee :P
 
Echt wel _O-

Je irriteert de brugwachter op een afstand, je hindert zowel de scheepvaart als het verkeer. Want het moment dat ik mn motor onder de slagboom gooide moest ik doodstil staan voor de sensor dacht 'oh er staat toch niemand'. Toen ik weer bewoog ging de 2e boom niet dicht. _O-

Dus je hindert er wel degelijk mensen mee :P
En staat er ook in de wegenverkeerswet dat het verboden is? :?
 
Maar dit is een discussie waar we niets mee opschieten.

De opdracht is verzonnen. Doe hem, of doe hem niet. 3 dagen staan ervoor.
 
euh...sta je stil voor groen licht.....raad eens wat er gebeurd? blijft er 1 auto achter je staan en gebaard naar de andere dat ze eromheen moeten rijden en vraagt of hij wat voor je kan doen! sta je daar met je telefoon in de hand tja dan maak je maar geen foto en doet net of je hulp belt...... :? :?
 
Ik denk dat ik het vanavond ook doen...
Krijg geen extra punt maar ben sommige opmerkingen hier een beetje zat...
 
Laatst bewerkt:
Ah jongens! Kom op, moeten Spro en ik deze nou echt weer doen....? _charlie, lefmeid, doe jij 'm? Na je werk? Anders... :] Kunnen we weer verder!
 
Laatst bewerkt:
Ah jongens! Kom op, moeten Spro en ik deze nou echt weer doen....? _charlie, lefmeid, doe jij 'm? Na je werk? Anders... :] Kunnen we weer verder!

Ben tot 22:00 aan het werk, eer ik thuis ben is het 22:30 en k moet s'ochtends weer op om 06:30, deze sla ik dus ff over
 
Maak je geen zorgen. ....
Oh dat doe ik ook niet hoor.

Wat ik wel op zijn zachts gezegd VREEMD vind, is dat jij vindt dat je overal over mag klagen of mopperen, maar dat als een ander dat in 5 topics 1x doet je het meteen zat bent. ;)

What goes around, comes around. :+
 
Hou het ff leuk jongens...
We're trying :)

Dus als iemand zegt: Deze ga ik doen! Maar pas om 22:30 ofzo; sure, dan laten spro en ik 'm schieten :)

Anders doen we 'm graag zodat we door kunnen naar de volgende opdracht... :9


{EDIT}: Waarbij ik er vanuit ga dat je dit tegen mij/spro hebt... If not, screw me en excuses! :$
 
Laatst bewerkt:
We're trying :)

Dus als iemand zegt: Deze ga ik doen! Maar pas om 22:30 ofzo; sure, dan laten spro en ik 'm schieten :)

Anders doen we 'm graag zodat we door kunnen naar de volgende opdracht... :9

Als je de opdracht voor iemand anders kunt/wilt doen, gewoon gaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan